Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
speec, volgens mij is de 5 euro versie wel kleiner van formaat. #troost eerst volgende boekenacties zijn denk ik pas weer in oktober (kinderboekenweek).

lief, die interesse van N.

en de andere N, hilarisch!

Sjaak at ook een stukkie taart. Niet op gegaan trouwens, wél leuke foto waarbij hij de foto die op de taart stond aan slierten trekt
Lees net dat er morgen 30 mm wordt verwacht in Gronignen en Drenthe. Succes iedereeen daar!

Hier trouwens ook 17 mm, lekker dan!
Hier geen last van water overlast maar er staat wel beduidend veel water in de sloot. Maar daar zullen wij geen last van krijgen aangezien de slootwal aan onze kant z'n 2,5 meter is en bij t weiland 1meter lager dus overstroomd t weiland alleen en daar heb ik geen last van

J2 heeft wat hapjes van mijn taart gehad. ik houdt ook niet zo van slagroomtaart en had daarom nu fototompoezen en 1 gewone taart.

haha die N!
Ik ga lekker naar bedje! toedeloe ladies.
Ik ga ook slapen! Trusten allemaal!
Verdorie! Ik probeer laatste tijd regelmatig de aanleiding tot sex te geven en iedere keer zegt vent wel iets anders... Als we tijdje geen sex hebben commentaar en als ik de aanzet geef, Ho maar! Pfff... Ik ga slapen, moest alleen ff mn gal kwijt.
Pfff j2 is al uur aan t huilen. eerst beetje jammeren dan weer paar minuten stil en weer wat jammeren. nu helemaal overstuur vent geeft hem nog maar een fles melk mss dat t helpt. j1 slaapt er wonder boven wonder gewoon doorheen
Hier ben ik nog steeds klaar wakker.... Kan gewoon niet slapen met dat gebulder van de wind om me heen! De regen maakt me nog niet zoveel uit, maar die wind wel! Zooooo irritant!

Dus ben maar weer beneden gaan zitten..

Durf hier mijn ogen ook niet dicht te doen, want T ligt nog wel boven te slapen, en manlief is werken... Dus áls er wat is, wil ik zsm boven kunnen zijn...

Ga nu nog maar even rondsnuffelen op het net..
Ebp

vind het juist heerlijk slapen die wind die om het huis blaast
Meurning allemaal. Zit al weer in de trein nu richting Deventer of all places. Ben nog wel even onderweg. Ga zo maar aan het werk.

Maya is J2 nog stil geworden? Sneu hè.

Justdeb ben jij nog aan slaap toegekomen? Is het niet van de jeuk is het wel van de wind. Hier hoost het ook echt niet normaal. Vent heeft me even weggebracht. Echt fijn! Ik ga zo nog wat doen toedeloe!
Nieuws gezien? Is hier heel dichtbij...
Goedemorgen!

Becky: ja ik heb nog wel wat geslapen, niet heel veel. Van half 2 tot 3 heb ik even geslapen, ben toen van pure vermoeidheid omgevallen geloof ik , en daarna nog van 5 tot half 7.

Tegen half 5 begon het toch te hagelen, en ja hoor, T wakker, meteen om mama roepen. Dus ben heen gegaan, en even bij haar gebleven tot het over was.. Mja, zit voor mij niet heel fijn meer, op de grond naast haar bed, dus op den duur vroeg ik of het goed was dat ik ook weer naar bed ging.. Knikt ze heel lief 'ja', pakt vervolgens haar knuffels en vraagt of ze mee mag naar het grote bed. Ze was wat bang van de regen en de wind en wou lekker bij mij blijven.. Dus heb haar meegenomen en naast me neergelegd (toch handig dat man werken was, ruimte genoeg nu) en gelukkig is ze toen weer verder gaan slapen tot 7u. Anders zou het op het kdv wel een hele lange morgen worden...

Hier is het trouwens qua neerslag al een tijdje rustig (vanaf 5u dus al) Het is droog/zo goed als droog. En de wind lijkt iets minder dan vanacht.

Ben benieuwd hoeveel wind en water we vandaag nog krijgen!

Noorderlingen: iedereen alles droog gehouden????
Char, heb nog geen nieuws gezien, staat t ook online?? Kijk ik daar even..

Laat maar, heb al gevonden...
Nou weer onderweg naar eigen kantoor. Reden geen treinen. Lekker dan.
Justdeb: hier lekkerij bij ramen gehad vannacht. Maar toilet en douche nog steeds droog gelukkig.
Ik heb t nieuws wel gezien. gaan jullie droge voeten houden Annika?

J2 is uiteindelijk om 1 uur gaan slapen en slaapt nu nog. j1 was wel om 7:30 wakker en heeft duidelijk de slaap niet uit. we hebben de eerste strijd al gehad. Zo vervelend als we daar s ochtends al mee beginnen
Gebied waar Annika woont ligt hoger, dus zal meevallen. Vooral dorpen noorderlijker liggen nog iets lager. Dan denk ik aan de dorpen onder Speecs woonplaats...
quote:vcharlotte schreef op 05 januari 2012 @ 08:10:

Justdeb: hier lekkerij bij ramen gehad vannacht. Maar toilet en douche nog steeds droog gelukkig.

Heb hier al de hele week overdag de rolluiken naar beneden, omdat de wind het water gewoon door de kieren van de kozijnen heen blies...

Lekker dan, beck!
quote:DJ.Momo schreef op 05 januari 2012 @ 08:51:

[...]

Heb hier al de hele week overdag de rolluiken naar beneden, omdat de wind het water gewoon door de kieren van de kozijnen heen blies...

Lekker dan, beck!

Dat idee had ik ook, om de rolluiken naar beneden te doen (die van de slaapkamers dan, daar is ook maar enkel-glas), maar die van onze slaapkamer wil niet meer naar beneden ineens!!! Das mooi *peeep*

En degenen die wel dichtzitten, klapperen aldoor heen en weer door de wind.
spannend allemaal in het noorden !!! Hier geen regen meer, alleen een flinke wind...
fan, was je gistert nu naar de dok? hoe was het?

ai, justdeb... niezomooi. Het klapperen van de rolluiken valt dan weer erg mee. Gewoon niet eigenlijk
Ja moom, gister geweest. Net wat ik al dacht. Helemaal niets aan de hand. Fontanel is al aan het verbenen.

HA zei dat het alleen zorgwekkend is als hoofdgroei z'n eigen curve niet meer volgt of als fontanel veel te vroeg sluit.
Morgen..

Heb net mijn kleine meiske voor het eerst weg gebracht. Pff, vind het toch weer moeilijk hoor. 16 weken bijna alleen maar bij mij geweest en nu moet ik haar afgeven aan "vreemden" Ze lachte wel gelijk naar de leidster, dus het zal allemaal wel goed komen..

Hier ook haast geen oog dicht gedaan. Wind stond recht op ons raam, leek net of er emmers water tegelijk op leeg gegooid werden. Bij S op de kamer was het nog beter te horen, dus die was steeds wakker. Uiteindelijk hebben we haar bij ons op de kamer gelegd.

Barst hier trouwens nu net even een enorme hagelbui los tussen de regen.

fan, was ook benieuwd hoe het met M was gister!

Jeetje deb, wat heftig! Hopelijk gaan ze je snel inleiden.. En anders maar gewoon er op staan hoor!

Zie nu op het nieuws dat ze op meer plekken voor oog water vrezen.
Gelukkig fan!
goed zo fan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven