Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Al iets gehoord char?
Nee nog niets....
Hmm N heef een name it jas maat 92 die is wel groot maar niet enorm te groot meer eigenlijk.
Gw nog iets gehoord?
Nee

woensdagmiddag hebben hier alle arts/tandartspraktijken dicht

dus morgen maar weer bellen

Hoor ik dan niks ga ik brief schrijven

en ta kan toelating kwijt raken voor vals declareren dus desnoods ga ik naar de tandartskamer
Weer bij vk geweest vanmiddag..

Toch maar goed dat er bloedgeprikt was vorige week, leverwaarden zijn idd niet goed. (daar komt die extreme jeuk vandaan) Vandaag weer opnieuw bloedgeprikt, en zodra daar de uitslag van binnen is, wordt er gekeken hoe verder.

Als het dan nog niet goed is, wordt er contact opgenomen met de gyn, en afhankelijk van wat die wil/zegt, en wat wij willen, wordt er dan evt besloten om in te leiden.

Enerzijds ben ik blij dat ik nu weet van hoe en wat, en dat er, indien het nu weer niet goed is, actie ondernomen wordt. Wil graaaaag van die jeuk af, en nog veel liever ons kindje in de armen sluiten natuurlijk .

Maar anderzijds: inleiden.. daar hoor ik alleen maar horrorverhalen over, dat dat veelal erg lang duurt, en heel erg heftig moet zijn.. Straks maar eens even info opzoeken.

Zo, dat was even kort mijn vk-bezoek.

Kom later verder reageren, nu nog even met man en kind lekker op de bank zitten.
Nou lekkere vk deb, Pas na tijden zeuren die waardes prikken

hier zus bij tweede ingeleid ging prima volgens haar dus volgens mij kan het prima gewoon goed gaan laat je niet gek maken
Jeetje Deb! Toch geen goede waardes...

Inleiden is te doen hoor! Ik heb het ook gehad en zou het zo weer doen.

Enige nadeel is de weeënstorm, maar ja, die kun je gewoon ook hebben.

Niet te druk maken hoor, het is voor goed doel!
En euh, ik blijf bij 10 januari
Jemig justdeb. Dikke prutser zeg! Wanneer krijg je niwue uitslag?
Ik moet maandag weer op controle, en als het goed is, is die dag de uitslag ook weer binnen.. Duurt 3 werkdagen..

Ja, ik had ook zoiets van: had je me nou niet gewoon meteen serieus kunnen nemen, en na 2 of 3 keer al bloed kunnen prikken? Had me w.s een hoop ellende bespaard..
Ik heb nog even iets op haive gezet...
Heb het gelezen GW, en gereageerd....

OMG, dat was het eerste wat in me opkwam
GW, kan mobiel niet op haajf reageren. Maar halleluja!! Het zal je gebeuren!
Jeetje deb, wat waardeloos dat ze niet eerder naar je hebben geluisterd! Kan het geen kwaad dat je nog tot maandag moet wachten?

Gewerkt vandaag. was wel weer fijn en gezellig. t Viel me mee, dus denk dat ik volgende week wel weer hele dagen kan gaan werken.
Annika, fijn dat werken zo goed ging!!

Hier nog steeds niets van oud collega gehoord...
Wat erg GW!!

Jemig deb, wat was de reactie van de vk? Iets van "laat ik de moeder (in spé) in het vervolg maar wel serieus nemen"? Wel spannend zeg, dat je misschien wordt ingeleid. Ik ken trouwens ook positieve verhalen hoor. 't Hoeft niet een per se een ondragelijke weeenstorm ofzo te worden.

Berend drinkt nu uit een rietjesbeker. Dat vindt hij volgens mij wel interessant en zo krijgt hij denk ik toch wel 50-100 ml per dag aan ander vocht dan melk binnen.

Pfff, man is "ziek". D.w.z. dat hij hetzelfde heeft als waar ik de afgelopen dagen last van had: erg verkouden, hoofdpijn, rillerig, etc. Alleen: ik ging gewoon door, maar hij is zielig en superchagerijnig. Net ruzie gemaakt. Tegen mij mag ie bot zijn, maar toen hij nors tegen berend deed (die gewoon moe was en daarom wat huilerig), werd ik even pissig. Kom op zeg. Dat kleine ventje kan er niks aan doen.
Gelukkig annika! Heb je je normale energie-niveau weer terug?
zieke mannen zijn ook wel heel zielig speec, die moet je ontlasten
Jeetje justdeb, daar ben je mooi klaar mee zeg !!! En je dan al die tijd maar een beetje aan het lijntje houden !!

Inleiden hoeft niet perse erg te zijn hoor, ik had helemaal geen weeenstorm.
Char: wat raar dat je nog niets gehoord hebt!

Annika: fijn dat het werken meeviel!

Speec: ohwwww zieke mannen he... Hou op.. Die hebben altijd alles 10 keer erger dan wij he... Ook al hebben we precies hetzelfde.

Annika: ik heb geen idee of het kwaad kan om die dagen nog te wachten, denk het toch niet?? Bloed gaat niet onderzocht worden in streek ziekenhuis, maar in het UMC, in de stad.

Speec: de betreffende vk, die mij toen telefonisch vertelde dat dit normaal was, en het er maar mee moest doen (niet zo letterlijk, maar daar kwam het op neer) heb ik nog niet weer gezien. Dat was vk 1.. vk 2 heeft me vorige week geprikt, en aan de hand van de uitslag, heeft vk 3 me vandaag nog een keer geprikt daarvoor, in opdracht van vk 1. Volg je hem nog?

Blijkbaar moet het eerst dubbel gecheckt worden of het wel écht zo is, dat de waarden niet goed zijn....

Maar ben dan wel weer benieuwd dat áls het weer niet goed is (en dat verwacht ik eerlijk gezegd wel, dat het niet goed is, want de jeuk wordt er niets minder om), op hoe zo'n termijn zij aan inleiden denken dan.. Aangezien ik maandag op controle moet, en dan al 38w3d ben. We zullen zien.. Houd jullie maandag uiteraard weer op de hoogte van de vorderingen

Of eerder natuurlijk, als dat nodig is
Jeeeeemig gw, en maakte ik daar niet een grap over?
Jemig Deb wat een gedoe! Bij welke vk moet je maandag op controle dan? Ik heb geen ervaring met inleiden, maar dat gaat vast goedkomen als dat moet.

Annika fijn dat het werken goed ging! Maar niet meteen te hard van stapel lopen hoor!

Speec succes met een zieke man in huis!
Speec, wij hebben ‘mama kwijt’ gekregen als kraamcadeau. Leuk met dat uiltje erbij!

Vandaag heb ik met N. loco gespeeld, de bambino versie. Ik vond dit vroeger zelf altijd zo leuk om te doen. Ik heb het boekje van Nijntje erbij. Sommige spelletjes gaan al heel goed, bv. als ze dezelfde personen of vormen moet herkennen. Alleen het associëren van voorwerpen met activiteiten is nog een stapje te ver. Maar ze vindt het leuk (en ik ook)! Is ook weer wat anders dan een puzzel maken.

N. drinkt thuis ook alles uit een gewone beker. Alleen als we ergens op visite zijn wil ik nog wel een makkelijkere beker meenemen.

Fan, het bozige is hier weer voorbij. In ieder geval is ze een stuk minder boos dan ze is geweest. Met sommige dingen nog wel maar dat vind ik normaal.

Wij zijn al vrij snel gestopt met de avondfles omdat ze te zwaar was.

Justdeb, ik ben 2 x ingeleid en ik was er erg blij mee (vooral 2e keer). En het hoeft helemaal niet lang te duren. Bij mij werden om 8.45u de vliezen gebroken en had ik 4 uur later onze dochter op mijn buik liggen. En ja, het was erg heftig maar je kan voor pijnstilling kiezen.

Annika, fijn dat het goed is gegaan op je werk. Speelt de veranderde situatie daar nog een positieve rol in?
Hallo dan GW!!! Was even naar hyves gerend om te lezen wat je daar gezegd had! (En aangezien ik daar dus toch was heb ik meteen maar even een foto van I & R samen erop gezet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven