Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ga maar eens wat doen.. Kleding kasten uitzoeken etc, kan er een hoop op mp.

Wie heeft er trouwens ervaring met een baby mee voor op de fiets? Is dat wat?
Ik heb er nog wel een in de aanbieding duuv

ik vond het hier met de slechte fiets paden wel veel schudden
Fan, fijn dat er niets bleek te zijn

duvel, 1e keer zonder S. Spannend weer. wanneer moet jij weer beginnenn?

wat een drama hier. j1 is echt strot chago. j2 mag werkelijk waar nergens mee spelen en hij heeft al meerdere huilen gehad
Is een beetje ver rijden om hem op te halen gw Hij is ook maar voor kleine stukjes. Is ongeveer 5 minuten naar de creche, over fietspaden.

Maya, ik moet dinsdag weer beginnen.
Duuv: je meissie voor het eerst naar het kdv! Spannend! En jij ook alweer bijna beginnen! Wat gaat het toch hard allemaal!

Ik moet straks 10 weken na de bevalling weer aan het werk (of als uk snel genoeg komt, dan heb ik iets langer ), vind het nu al erg, haha!

Fan: wat fijn dat er toch niets aan de hand was met M, zoals je zelf ook al dacht!

Zo, hier is het inmiddels al de hele morgen droog, en af en toe komt er zelfs een straaltje zonneschijn door

Zal ook nog even wat in huis gaan doen, beetje troep hier.. Heb mijn morgen weer eens anders ingevuld, door bij de buurvrouw op de thee te gaan, wat wel heel gezellig was hoor! Maar nu even aan de slag!
Duel is zo'n karretje voor achter de fiets niets? dan zit ze ook nog beschutting en droog. hoe deed je dat met D toen hij zo klein was?
Had Becks niet zo'n karretje toen N. nog klein was?
Nee, die had ook een baby-mee.

Persoonlijk vind ik het enge wiebeldingen.
Duuv ik kan hem bij mijn ouders brengen

en spreek in maart vriendin uit duuv city maar dat is wss te laat ?
Nog steeds geen reactie oud collega. Ben er nu helemaal klaar mee
Nou, ineens een berichtje. Ze was opgenomen in zh en vriend had telefoon. ( zegt ze)
Denk je dat dat niet klopt ?
hoest met Zahnartz, gw?
Geen tijd gehad om op werk te bellen en ben ook niet gebeld.

Morgen vrij dus dan ga ik maar weer bellen
Ik vond de babymee echt ideaal! Ik heb N tot ze voorop kon zitten altijd zo weggebracht. Door weer n wind zon 5 km.
Ik denk dat hij in NL ook veel beter tot zijn recht komt...

hier moet ik bij iedere straat die ik oversteek ongeveer stoepje op en af, dat is gewoon echt niet handig.

Al hoewel hij dan wel goed veerde, vond ik het zelf niet zon fijn idee.

Zo, ik ga maar even koken.
Nope. Ze heeft al veel vaker gelogen. Ook op werk. Dus vertouwen is ver te zoeken
Maar goed, voor zelfde geld is het nu wel waar. Ik vind het maar vreemd verhaal. Ach, ze moet het maar bekijken.
zitten alle dames nog droog???
Ja hoor fan! En jij?? Fijn dat de fontanel van M geen gedoe oplevert!
Wij nog wel!

Gw, heel lief aanbod van je, maar man heeft vanmiddag 1 via mp gekocht. Hij was te snel, hihi.

Maya, zo'n kar is op zich wel wat, maar het is maar een heel klein stukje en we hebben een kleine schuur. Onze fietsen passen erin, de grasmaaier en dan houd het wel aardig op..

Met D Ging ik lopend heen, fiets in de ene hand, de in de wagen in de andere hand. Gekkenwerk, maar was even niet anders voor een paar maanden.

Becky, had je dan ook een regen iets erover heen?

Eerste ochtend van S ging erg goed! De rest van de middag heeft ze heerlijk liggen slapen.

Rare collega Char!
Duuv gewoon de regenkap van de maxi cosi. Die heb je in de goedkope versie (b merk) en een A merk. Ik heb ze beide gehad en die laatste was zeker fijner. Ik gebruikte de regenkap vaak wat dat was lekker beschut ook zonder regen.
Wij ook nóg wel. Kanaal stroomt bijna over!
Hier ook nog droge voeten. Het is hier nog wel te doen. Al heb ik het idee dat het steeds harder gaat waaien...
Hier ook nog alles droog!! Buiten ook alweer tijdje droog, en zelfs de wind is een heel stuk gaan liggen! Heerlijk wat een rust ineens rond het huis .. Af en toe komen er (tijdens een regenbuitje) nog een paar enorme rukwinden voorbij, dat ik me zowat afvraag of ons dak wel blijft zitten...

Bij de straat voor ons, waar gister de terrasjes bijna onder water stonden (terrasjes aan het water) zijn nu allemaal onder gelopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven