Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hier ook nog droge voeten, volgens mijn collega´s ben ik daarom ook geemigreerd, nederland loopt toch vol met water

Zo, ik heb al een half uur thuis gesport (cross-trainer) en man heeft via mp een roeitrainer gekocht en opgehaald, dus kan vanaf dit weekend ook thuis gaan roeien.

Geeft niet hoor duuv, laat ik hem hier nog in de kelder staan, staat niets in de weg.

Morgen hier lekker vrij, denk dat ik maar ga zwemmen, met dit prut weer is er verder ook weinig leuks te doen.

Ik ga wel kijken of we dit weekend iets leuks kunnen gaan doen, heb voor de kerst man (en mezelf) die kaart kado gedaan waarbij we naar tig attracties gratis kunnen of voor halve prijs, dus ik zal boekje eens gaan doorspitten

Oh en h heeft vanaf augustus een plekje op de kindergarten bij de go om de hoek, gaat ze daar van 7 tot 12.30 heen en daarna haalt de go haar daar op. Denk dat ze het wel leuk vind, meer kindjes en dan 's middags chillen bij de go.
Murron: Tja veranderde situatie op mijn werk speelt zeker een rol. aan de ene kant is het heftig en soms ook emotioneel, maar aan de andere kant zien we de toekomst heel positief in en hebben we zin om allerlei dingen te veranderen (wat we nooit mochten). Dus in die zin nu ook veel energie en leuke plannen.

Hus: gaat de goede kant op met het flesdrinken van R dus! heel goed!

Speec: Oh mannen en ziek zijn, pfff. Vriend hier is zijn hele kerstvakantie ziek geweest (tussen kerst en o& n), kreun steun...

S heeft een cakeje met wat slagroom gehad op haar verjaardag, maar ook maar een paar hapjes, toen was ze er klaar mee.

S zingt ook poesje mauw, is favoriet. Ze zingt het helemaal, maar we verstaan het niet, ze maakt wel de goede klanken en de goede melodie

Hier totaal geen wateroverlast trouwens. hoewel de problemen wel dicht in de buurt zijn, hebben we hier dus geen last. Vriend kon trouwens vandaag niet via gewone weg naar t werk, was afgezet en er liep overal ME.

Kindjes op mijn werk kwamen vandaag wat later: er was een boom omgewaaid op de oprit en ze konden dus pas wegrijden, toen papa de boom had weggezaagd. Bizar!

Fijn dat er niks aan de hand is Fan met die fontanel.

Ochtend voor S dus goed gegaan Duuv. das fijn! Zit ze nu op zelfde opvang als D?
Duvel, wij hebben bij de maxi cosi een regenhoes bijgekocht omdat we de maxi cosi ook wel op het onderstel deden. Ik vond het een ideaal ding (weet alleen niet meer of we een A of B merk hebben). En mss een lekkere warme voetenzak erin? Dan zit ze wel warm op de fiets.

Gw, ik wou dat wij de ruimte hadden voor een cross trainer. Kon ik s avonds thuis ook eens sporten. Ga nu wel 2x per week naar de sportschool, maar zou het liefst nog een keer gaan, maar meestal red ik dat niet en dan os thuis sporten wel ideaal. maar is hier echt veel te klein in huis daarvoor

Ik heb vandaag werkelijk waar niets gedaan. Ben zo moe. Ga vanavond ook niet te laat op bed
Wij hebben straks een sportzolder maya,

als we dat neit zouden hebben zou ik nooit meer sporten vrees ik, zou dan bijna altijd oppas moeten regelen.

En mss moet ik dan ook maar eens poesje mauw met H gaan zingen.... ik denk dat ze er nog geen woord van kan zingen
Duuv een voetenzak is wel een must hoor!

Ik sport ook niet meer, kan niet alles, ook ik zou dan vaak oppas moeten regelen en daar heb ik geen zin in. Naast het feit dat ik nu weken van 50 uur draai, dan past het al helemaal niet.
Voetenzak hebben we ook, regenhoes zal ik naar op zoek gaan. Neem aan dat ze dat wel bij de prenet@l hebben ofzo.

Ik sport sinds deze week weer. Op de wii! Werkt wel denk ik , heb al 2 dagen spierpijn.

Trusten iedereen, hopelijk houden we het allemaal droog!
Iemand widm gekeken? vond het toch wel weer erg vet. Gek genoeg na seizoen 1 afgehaakt. Nu keek ik vnl omdat het in IJsland was.
Kijk het ook, maar was nog aan het werk dus met een half oog gekeken.
En IJsland is mooi!!
Niet gekeken,

maar ijsland is wel mooi,

wanneer gaat sjaak naar de blue lagoon?
Ik zag laatst een leuke aanbieding... maar toch maar naar la.nd.al gre.en.parks... zucht. wil heeeeeeel graag nog eens terug naar landmannalaugar, en ook klaustur. maar dan moet je een super 4wd hebben.
Nadeel van ijsland vind ik dat je er wel echt grote afstanden moet afleggen en dan wel veel in de auto zit, weet niet of ik dat nu nog zo leuk voor H vind.

En ik heb eigenlijk wel echt minstens 20 graad nodig voor het ultieme vakantie gevoel
quote:germanwings schreef op 05 januari 2012 @ 22:12:

Nadeel van ijsland vind ik dat je er wel echt grote afstanden moet afleggen en dan wel veel in de auto zit, weet niet of ik dat nu nog zo leuk voor H vind.

En ik heb eigenlijk wel echt minstens 20 graad nodig voor het ultieme vakantie gevoel dat laatste heb ik in Ijsland nou helemaal niet. En langs de zuidkust zijn de afstanden niet zo heel groot. Naar Askja zou ik met Sjaak niet gaan. Dat is echt alleen maar autorijden en om de route. Wow, wat was dat toch cool.
Rondrijden is daar wel anders dan hier, maar ik denk niet dat H dat zo zou kunnen waarderen. Mss wel als ze 10 jaar ouder is, maar nu denk ik echt niet.
Voor N is er geen reet aan. Die wordt na een week zonder kindjes al ongedurig. Die moet sociaal zijn en met andere kinderen spelen.

Daarin lijkt ze zo op mij. Ik hou ook van mensen om me heen en maak contacten op vakantie. Vent heeft daar geen behoefte aan. Soms is, zeker voor N, wel jammer.
Hoi
Hoi Moom!
Ik word gewoon net wakker

h slaapt nog

en zo te horen regent het niet

kunnen we mooi op de fiets er op uit
Meld

Lekker tot 8u geslapen, en hier is het ook droog en rustig momenteel, dus straks misschien even met T naar buiten..
Zo, ben hondsberoerd. Bah!

S had ook gespuugd in bed, dus die straks ook wassen. Bleuch...

Heb gevoel dat maag in mn keel zit
http://65.media.hyves-sta ... _SMu/0/img1451694764.jpeg
Net besteld voor S
Dat vind ik nou écht wat voor fan!
quote:DJ.Momo schreef op 06 januari 2012 @ 11:15:

Dat vind ik nou écht wat voor fan!

Ja precies

Maar Char: leuk voor S hoor
Ik vond hm zo schattig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven