Erveringen microfiber beddengoed
vrijdag 6 januari 2012 om 11:51
Ik heb vandaag nieuw beddengoed gekocht, erg mooie dekbedovertrekken. Bij thuiskomst zag ik dat het geen katoenen dekbedovertrekken zijn, maar van microfiber.
Heeft iemand ervaring met deze stof? Wordt het statisch? Is het warm? Slaapt het prettig?
Ik ken het dus niet en vraag me af of ik het niet beter terug kan brengen naar de winkel.
Heeft iemand ervaring met deze stof? Wordt het statisch? Is het warm? Slaapt het prettig?
Ik ken het dus niet en vraag me af of ik het niet beter terug kan brengen naar de winkel.
Ik krijg er een punthoofd van!
vrijdag 6 januari 2012 om 12:24
vrijdag 6 januari 2012 om 21:46
Dank voor jullie reacties. Niet echt ervaringen begrijp ik, behalve Bahco met een kussensloop. Ik dub nog een beetje, het is namelijk een ontzettend mooie print die er op staat. Als ik aan het overtrek voel, voelt het niet vervelend. Ik heb ook niet de indruk dat je er aan blijft hangen met kloofjes enzo.
Verder nog iemand met ervaring die me verder kan helpen?
Verder nog iemand met ervaring die me verder kan helpen?
Ik krijg er een punthoofd van!
zondag 8 januari 2012 om 16:24
quote:Plokkie schreef op 06 januari 2012 @ 21:46:
Ik dub nog een beetje, het is namelijk een ontzettend mooie print die er op staat. Als ik aan het overtrek voel, voelt het niet vervelend. Ik heb ook niet de indruk dat je er aan blijft hangen met kloofjes enzo.
Joh, dan probeer je het toch gewoon? Misschien wil je niets anders meer. Of valt het wél tegen, en dan ben je een paar tientjes kwijt voor een dekbedhoes wat je niet meer gebruikt. Kun je je dat veroorloven?
Want hier blijft het toch altijd 'ik vind het fijn' of 'ik vind het niet lekker' en dat hoeft natuurlijk niet jouw mening te zijn.
Ik dub nog een beetje, het is namelijk een ontzettend mooie print die er op staat. Als ik aan het overtrek voel, voelt het niet vervelend. Ik heb ook niet de indruk dat je er aan blijft hangen met kloofjes enzo.
Joh, dan probeer je het toch gewoon? Misschien wil je niets anders meer. Of valt het wél tegen, en dan ben je een paar tientjes kwijt voor een dekbedhoes wat je niet meer gebruikt. Kun je je dat veroorloven?
Want hier blijft het toch altijd 'ik vind het fijn' of 'ik vind het niet lekker' en dat hoeft natuurlijk niet jouw mening te zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje