hoeveel huur bij dit inkomen?
vrijdag 6 januari 2012 om 12:49
Dat ligt eraan is 780 inclusief of exclusief gas water licht.
Want anders komt dat er nog bij, en dat kan afhankelijk van soort woning en hoeveelheid thuiswonende tussen de 60- 200 euro zijn.
PLus internet, telefoon, televisie. verzekeringen e.d.
Dus is moeilijk te beantwoorden met bovenstaande informatie.
Want anders komt dat er nog bij, en dat kan afhankelijk van soort woning en hoeveelheid thuiswonende tussen de 60- 200 euro zijn.
PLus internet, telefoon, televisie. verzekeringen e.d.
Dus is moeilijk te beantwoorden met bovenstaande informatie.
vrijdag 6 januari 2012 om 12:55
Het ligt er ook aan hoe oud de kinderen zijn. Een baby of peuter 'kost' minder dan een puber. Wil je nog op vakantie? Hoeveel geld geef je uit aan zaken als kleding?
Ik vind de huur t.o.v. jouw inkomen aan de hoge kant. Als je een zuinige levensstijl hebt lukt het wellicht.
Ik vind de huur t.o.v. jouw inkomen aan de hoge kant. Als je een zuinige levensstijl hebt lukt het wellicht.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
vrijdag 6 januari 2012 om 12:56
quote:valentinamaria schreef op 06 januari 2012 @ 12:54:
ik heb netto zo,n 2300 pm en een hypotheek van 736 netto.
2 kleine kids, goed de finacieen in de gaten houden dat wel, maar het is goed te doen voor mij.Dat is een verschil van 800 euro met T.O. dus als jij je financieen in de aten moet houden en het goed te doen vind lijkt het met voor TO geen succes.
ik heb netto zo,n 2300 pm en een hypotheek van 736 netto.
2 kleine kids, goed de finacieen in de gaten houden dat wel, maar het is goed te doen voor mij.Dat is een verschil van 800 euro met T.O. dus als jij je financieen in de aten moet houden en het goed te doen vind lijkt het met voor TO geen succes.
vrijdag 6 januari 2012 om 12:58
vrijdag 6 januari 2012 om 13:19