Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Zo, S dr bed ff verschoont en zal haar er ff in leggen. Ga ik zelf ook weer plat. Lang niet fit
Hihihihihihihi, ik pas.... sorry.

Heb al een HK trui voor M. en die is -> paars
Haha
Uberhaupt hk, fan!

Maar voor HK issie best leuk hoor, char! Trust!
Hier heel veel hk. S is er weg van. En ik moet zeggen dat ik liever hk heb als dat gele monster

Kan niet in slaap komen, baby trapt me ( lees: mishandeld me)
Zolang ik nog beslis wat ze draagt geen hk
Lekker terugmishandelen als ie geboren is, Char! Dat zal m leren!

Hier gelukkig (nog) geen HK.. Hoop dat het me bespaard blijft.. Maar denk dat ik daar ook streng in ga zitten.. Als ze kleedgeld krijgt, mag ze zelf beslissen!

Heb net deze gekocht voor F. Misschien dat t nog een keer winter wordt..

Helaas passen haar Allstars ook nu.. Beetje te vroeg.. Nou ja, een paar geitenwollensokken aan en gaan met die banaan! En daarom sjop ik niet vooruit..

Ben vandaag alleen thuis, F. is naar oma en vriend is klussen bij vrienden. Morgen gaan we lekker uit eten, en blijft F. bij opa en oma slapen. Eindelijk een keer door- en uitslapen!! Heb vannacht weer 1,5 uur wakker gelegen doordat zij wakker was. Zo moe dat ik uit mezelf niet wakker wordt, maar als ik wakker wordt gemaakt, heb ik denk ik toch nog een jetlagje..

Benieuwd hoe lang deze fase nog duurt..
Denk erover om deze jas voor mezelf te kopen:

Maar vind m nog best wel duur (130 eur afgeprijsd..) Gaat wel weer een paar jaar mee natuurlijk..
Leuke schoentjes kath, laat de winter nu maar komen!

En qua temperatuur kunnen allstrars natuurlijk best nu, schoenen koop ik niet vooruit, vind het dan ook moeiilijk te beoordelen of ze wel goed passen als ze dan uiteindelijk die maat heeft, qua breedte e.d.
En een leuke jas!

Goede jas is nu eenmaal duur (is mijn mening) en deze is wel zo neutraal dat volgend jaar niet iedereen denkt, daar heb je haar weer met haar jas..

Hier lekker gezwommen, en daarna daar frietjes gegeten, het is tenslotte vakantie
quote:germanwings schreef op 06 januari 2012 @ 13:51:

Leuke schoentjes kath, laat de winter nu maar komen!

En qua temperatuur kunnen allstrars natuurlijk best nu, schoenen koop ik niet vooruit, vind het dan ook moeiilijk te beoordelen of ze wel goed passen als ze dan uiteindelijk die maat heeft, qua breedte e.d.Hier net zo. Schoenen koop ik niet vooruit.
ZA gebeld,

dit is echt om te lachen... ik moet het maar opsturen naar verzekering, verzekering betaald het wel.....

pardon? ik ga even betalen voor dingen die niet gedaan zijn? want zelfs al zouden ze betalen, dan zie ik dat wel weer terug in de premie, natuurlijk niet als ze dit bij een verzekerde doen, maar wel bij meerdere....

ik kan nu de rekening terugsturen, gaan ze een nwe sturen.
wat een raar gedoe, GW!

kun je nu wel weer rustig slapen?
ja, kan het wel weer een beetje loslaten, maar echt wat vind ik het een hufter en dan poeslief doen aan de telefoon he.

maar goed, ik wacht mooi de nwe rekening af en anders kan ik altijd mijn troef nog spelen
Ha ha, zo kan ik ook rijk worden.. Is er nog een andere tandarts in de buurt? Deze flapdrol zou ik niet meer tegen hoeven komen..

Jas gekocht!
idd, andere tandarts.

Goed zo kath! alleen kun je hem volgend jaar pas aan hoest met de belly omvang? tijd voor pica's!
GW, rare gedachtegang heeft jouw ZA. Ben benieuwd wat voor rekening je nu gaat krijgen...

Kath: tuurlijk, zodra kleine er is zal ik hem/haar direct erop aanspreken

Is natuurlijk erg goed teken dat het zo goed beweegt en schopt
Oh, geen zorgen, naar deze ZA ga ik echt niet meer.

Bij ons naast het zh zit er een, ga daar denk ik maar heen, is een van mijn bazen ook, en vind het voor h wel belangrijk dat ze regelmatig gaat (al zou ik zelf liever niet meer gaan)
Nou, zo'n plofkip ben ik nog niet hoor! Wordt niet echt een interessante foto.. Maar je begint t nu wel zo'n beetje te zien.. Voel t nu ook vaagjes wat bewegen van binnen. Volgens mij is dit nogal een wildebras, te beoordelen aan de echo's so far, dus denk dat ik straks ook mishandeld wordt..
Heb je het op je werk al verteld?
En heb je zelf een voorgevoel jongen/meisje?
Tsss wat een flapdrol die ta van jou zeg gw!

kath, leuke jas!
uhm... a slaapt al 3,5 uur. HUH?
Ik had het nog niet getiept, of hij was wakker!
hier slaapt H nog steeds,

ze zit weer echt in een super lange slaap-fase en het 's nachts water drinken is gelukkig weer voorbij.

maar ik moet nog boodschappen doen, heb geen lasagnebladeren meer in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven