hcg

06-01-2012 13:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb maandag bloed laten trekken en hcg waarden was 178 wat normaal is voor tussen de 3 en 4 weken, maar clear bleu geeft 3+ aan.

vandaag naar gyn. geweest en er is alleen maar een zwart plekje te zien, dus opnieuw bloed moeten laten trekken en mag straks tussen 2 en 3 bellen voor de uitslag!! ben zo benieuwd.

heeft er nog iemand ervaring gehad dat de clear bleu langer aan geeft dan het feitelijk eigenlijk is??

grtjs sieke
Eh, je bloed zegt tussen de 3 en 4 weken en clearblue zegt 3+. Dan zeggen ze toch beiden hetzelfde?
@ loulouise,

neen als clear bleu 3+ aan geeft wordt bedoelt dat je over de 5weken bent.

daarmee dat ik er niet echt aan uit kan
Bloed trekken? Is dat Belgisch? Of is mijn woordenschat niet zo groot?

Wat de CB aangaf was dan toch goed? Zo niet, dan kan je daar toch niks aan doen. Je zult helaas moeten wachten
Je bent zwanger, er is nog totaal geen touw aan vast te knopen (dmv echo's) hoe lang, behalve door te berekenen aan de hand van je laatste menstruatie.

Laat het gewoon los tot de eerste echo
Hou je rekening met de eerste 2 'cadeauweken', dus dat je telt vanaf je laatste menstruatie?

Waarom is het zo belangrijk voor je?
3-4 weken is toch 3+ ?!
Wat een gedokter! Ik denk dat je rustig aan moet doen en gewoon afwachten. Je bent in ieder geval zwanger, gefeliciteerd!
In de gebruiksaanwijzing van de ClearBlue staat duidelijk dat de test meer dan 99% zekerheid biedt qua zwanger of niet, maar dat de nauwkeurigheid van de termijn rond de 92% ligt. Het kan dus best zo zijn dat de ClearBlue een verkeerde termijn aangeeft.
Bij mij gaf de CB verder aan dan ik was en ik bleek zwanger van een tweeling. Maar ik neem aan dat m´n HCG levels ook hoger waarden (geen bloed laten trekken ), want daar reageert zo´n test op.
Ik heb gister 2 testen gedaan van cb eentje gaf aan 2-3 en de ander 3+, de 25ste echo en dan weet ik het zeker hopelijk
Bloed laten trekken? Wat is dat?

Heel veel succes vanmiddag.
Belgisch voor bloedprikken
dank jullie allemaal voor de reacties!

Juist telefoon gekregen HCG is 1413 dus zeer goed gestegen.

moet volgende week donderdag terug op controle bij de gyn. omwille van mijn voorgeschiedenis volgen ze alles nu zeer goed op!!

en dan zal ik ook met zekerheid weten hoever ik ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven