huisje oppimpen
vrijdag 6 januari 2012 om 16:47
Hallo allemaal
twee jaar geleden had ik blauwe/roze muren wat ik erg leuk vond ,
ik hou van kleur, ik zau toen gaan samen wonen .Omdat ik een koopapartement heb moest het geschilderd worden om te verkopen, uieindelijk ging het samen wonen niet door en het verkopen dus ook niet.Ben er nog steeds erg blij mee alleen heb nu dus kei witte muren vind ik verschrikelijk maar ik heb geen zin om weer alles over te schilderen. Wil graag wat leuke schildertjes/poster aan de muur liefst fantasy. Wie weet waar ik mooie posters en zo krijg ?
ps ik ben laageletterd heb dus moeite met schrijven
twee jaar geleden had ik blauwe/roze muren wat ik erg leuk vond ,
ik hou van kleur, ik zau toen gaan samen wonen .Omdat ik een koopapartement heb moest het geschilderd worden om te verkopen, uieindelijk ging het samen wonen niet door en het verkopen dus ook niet.Ben er nog steeds erg blij mee alleen heb nu dus kei witte muren vind ik verschrikelijk maar ik heb geen zin om weer alles over te schilderen. Wil graag wat leuke schildertjes/poster aan de muur liefst fantasy. Wie weet waar ik mooie posters en zo krijg ?
ps ik ben laageletterd heb dus moeite met schrijven
vrijdag 6 januari 2012 om 17:03
Ik zeg neonlichtbalken. Het zijn een soort tl-buizen en die kan je onderaan de muur in een soort bak leggen. Daardoor wordt je hele muur in die kleur verlicht. Kan je ook weer makkelijk een ander kleurtje in doen. Geeft ook geen zooi en gedoe
Edit: gewoon je laatste zin niet gelezen over de posters enzo . Sorry.
Edit: gewoon je laatste zin niet gelezen over de posters enzo . Sorry.
vrijdag 6 januari 2012 om 17:05
vrijdag 6 januari 2012 om 18:01
quote:divafiary schreef op 06 januari 2012 @ 17:31:
ja op posters al gegoold maar ik wil ze dan ingelijst hebben. maar ik schrok nogal wat dat grapje kost
100 euro voor een ingelijste posterJe kunt ook een plaat mdf op maat laten zagen en daar je poster op plakken, of in een kleur verven.
ja op posters al gegoold maar ik wil ze dan ingelijst hebben. maar ik schrok nogal wat dat grapje kost
100 euro voor een ingelijste posterJe kunt ook een plaat mdf op maat laten zagen en daar je poster op plakken, of in een kleur verven.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 6 januari 2012 om 18:56
Je kan de mooiste lijsten kopen bij de kringloopwinkel voor een paar euro. Ja, ook die grote! En misschien hebben ze wel een mooie poster in jouw smaak er al in zitten. Duik eens wat vaker de kringloopwinkel in. Je zult versteld staan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 10 januari 2012 om 00:04
quote:divafiary schreef op 09 januari 2012 @ 15:52:
ik heb een vitrinekast gekregen, van mijn vriend
hij kan deze nog niet opzetten,( pas geopereed .)
ik wil hem zelf proberen op te zetten maar nog nooit gedaan
is een ikea kast iemand tips?De gebruiksaanwijzing lezen? Ikea spul is niet heel moeilijk in elkaar te zetten hoor.
ik heb een vitrinekast gekregen, van mijn vriend
hij kan deze nog niet opzetten,( pas geopereed .)
ik wil hem zelf proberen op te zetten maar nog nooit gedaan
is een ikea kast iemand tips?De gebruiksaanwijzing lezen? Ikea spul is niet heel moeilijk in elkaar te zetten hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”