Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 15:47:

Ik kan ook alles afzeggen met die ander en erop wachten tot mijn man vreemdgaat. Om dan te zeggen: "Zie je wel! Jij doet het ook!" want dat gaat gegarandeerd een keer gebeuren. Hij gaat ooit ook vreemd, maar dan meteen alles erop en eraan.

En hem dan gelijk verlaten, want ik pik het niet dat hij niet wil dat ik dat doe, maar als het hem overkomt mag het natuurlijk wel. Zo zijn ze namelijk.Projectie.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 11:34:

Ik kan echt niet monogaam zijn. Omdat ik absoluut niet in monogamie geloof. Omdat ik geloof dat vrijwel iedereen overstag zou gaan als diegene verleid wordt door een zeer leuk iemand.

Als ik monogaam kon zijn, had ik op het moment dat die ander zei dat hij een vriendin had, maar dat dat niet uitmaakte, kunnen zeggen dat ik niet vreemdga. Maar ik zei dat niet... Ik kon het niet.

En dat is (bij mij) niet omdat ik het niet wil. Ik zou dolgraag wel monogaam willen zijn, wel in monogamie geloven. Niet monogaam kunnen zijn veroorzaakt veel verdriet, ook bij mij. Ik heb gisteravond verdrietig gezegd dat ik me zo rot voel over wat ik hem heb aangedaan.

Hij was al wel een beetje bang om mij kwijt te raken, maar dat is nu erger, sinds Het Gesprek.

Voor mij is het geen kwestie van niet willen. Jullie hoeven dat niet te geloven. Mijn man begrijpt me, dat vind ik veel belangrijker.

Ik geloof ook niet dat de menn op zich een monogaam dier is.

Maar toch ben ik het wel.

Ik laat me niet uitwonen door een ander en spreid mijn benen niet wanneer ik geil op een ander want ik hou van mijn vriend.

Sexualiteit is een dierlijk iets, iets wat in je genen zit.

Maar je hoeft er echt niet naar te handelen.
Ah know`t, tha shunt
Nokia... Niet boos op me worden hoor... Ergens bij een ander topic las ik volgens mij dat je vroeger misbruikt bent (excuus als ik het verkeerd gelezen heb) kan het zijn dat daardoor jouw beeld van mannen een beetje negatief

Vervormd is?
Ik ben ontzettend nieuwsgierig ingesteld. En ik kan er echt heel erg slecht tegen als die nieuwsgierigheid niet word bevredigd. Dat is nu ook het geval. Ik ben zó verschrikkelijk nieuwsgierig naar hem. Maar dim die nieuwsgierigheid maar eens, ik weet niet hoe!
Pffff, dat weten we nu wel, dat je jeuk aan je kut hebt. Ga liever in op mijn serieuze berichten en vragen, als dit tenminste een echt topic is. Ik geloof er steeds minder van namelijk.
En ik vraag aandacht voor mijn opmerking
@ Madelief: Ik denk niet dat die ervaring mij een verkeerd beeld van mannen heeft gegeven. Niet negatief vervormd dus.

En Yvon: Het is meer dan "jeuk aan de kut". Ik ben nieuwsgierig naar veel meer dan dat. Ook naar hoe hij is, zijn karakter, zijn humor, zijn hobby, zijn gedachten, zijn lach.

Heel veel mannen gaan een keer vreemd. Alleen blijft het bij hun niet bij zoenen, ze gaan er gelijk mee naar bed. Ik geloof dus ook dat mijn man wel zegt dat hij monogaam is, maar dat puntje bij paaltje niet blijkt te zijn. Omdat hij dan ook z'n lul achterna loopt, net zoals zoveel mannen.

Zo zijn mannen dus.

En wij zijn bij elkaar omdat we heel erg veel van elkaar houden.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:12:

@ Madelief: Ik denk niet dat die ervaring mij een verkeerd beeld van mannen heeft gegeven. Niet negatief vervormd dus.

En Yvon: Het is meer dan "jeuk aan de kut". Ik ben nieuwsgierig naar veel meer dan dat. Ook naar hoe hij is, zijn karakter, zijn humor, zijn hobby, zijn gedachten, zijn lach.

Heel veel mannen gaan een keer vreemd. Alleen blijft het bij hun niet bij zoenen, ze gaan er gelijk mee naar bed. Ik geloof dus ook dat mijn man wel zegt dat hij monogaam is, maar dat puntje bij paaltje niet blijkt te zijn. Omdat hij dan ook z'n lul achterna loopt, net zoals zoveel mannen.

Zo zijn mannen dus.

En wij zijn bij elkaar omdat we heel erg veel van elkaar houden.

Nou blijkbaar niet, want je zegt zelf dat je een striptease voor hem kan doen en dat hem dat niet warm of koud maakt.

Lijkt me stug dat hij dan op een ander geilt.

En als hij dat wel doet, voel je jezelf niet onzeker dan? Ik bedoel met jou is de sex saai en hij verlangt dan wel naar een ander..
Ah know`t, tha shunt

Zo zijn mannen dus.

Mijn man niet. En ik ken wel meer mannen die niet zo zijn, dus je generaliseert hier verschrikkelijk.

En zoals Kahlan terecht al opmerkt: jouw man is blijkbaar ook niet zo.

Je probeert het nu gewoon voor jezelf goed te praten dat je binnenkort vreemdgaat, onder het mom van 'ooit zal mijn man dat ook doen, want zo zijn mannen'. Lekkere instelling heb je.
Yvon, als ik jouw teksten lees, lees/hoor ik ze altijd met de stem van Yvon Jaspers
Ah know`t, tha shunt
Waarom moet je daarom lachen? Heb ik zo'n rare stem?
Hij vindt de seks absoluut niet saai. Heeft er nooit over geklaagd. Oh wel trouwens, hij vond dat we het teveel deden... (in het begin)

En een ander is altijd interessanter, maar het kan heel goed zijn dat het net als bij ons de eerste keer niet lukt omdat hij weer slap wordt.

En Yvon: Als hij denkt dat hij het niet trekt, dan moet hij er ook niet mee instemmen. Dan moet hij eerlijk aangeven dat hij het niet kan. En niet omwille van mij toch toestemmen. Dat heeft geen zin, dat werkt niet.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 15:47:

Ik kan ook alles afzeggen met die ander en erop wachten tot mijn man vreemdgaat. Om dan te zeggen: "Zie je wel! Jij doet het ook!" want dat gaat gegarandeerd een keer gebeuren. Hij gaat ooit ook vreemd, maar dan meteen alles erop en eraan.

En hem dan gelijk verlaten, want ik pik het niet dat hij niet wil dat ik dat doe, maar als het hem overkomt mag het natuurlijk wel. Zo zijn ze namelijk.

Jou verlaten voor een zwangere minnares... dat zou pas een giller zijn

Mag hij ook terugkomen op zijn eerdere besluit en jou zo voor het blok zetten? Of een kind of eruit?
Die keuze zal hij mij nooit geven Tara...
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:26:

En Yvon: Als hij denkt dat hij het niet trekt, dan moet hij er ook niet mee instemmen. Dan moet hij eerlijk aangeven dat hij het niet kan. En niet omwille van mij toch toestemmen. Dat heeft geen zin, dat werkt niet.Je vergeet alleen dat die man gek op je is, zielsveel van je houdt, en zijn uiterste best wil doen om jullie relatie te redden, zonder inmenging van anderen. Hij probeert nu van alles om jou tegemoet te komen, gaat zijn eigen grenzen over om jou een plezier te doen. Maar jij hebt allang besloten dat je niet met hem verder wilt in een monogame relatie, terwijl je weet dat hij wel een monogame relatie wil. Kweek dan zelf ballen om de relatie te verbreken als het niet is wat jij ervan verwacht. Maar daar ben je dan weer te laf voor, hij moet de knoop doorhakken. Alleen omdat jij meer waarde hecht aan het idee dat je je neefje, nichtje, de buurvrouw en je oudtante misschien wel teleurstelt (en je bent bang voor gezichtsverlies in je omgeving als uitkomt dat jij zo'n oppervlakkige trut bent die een goede relatie verbreekt omdat de lengte van de penis van haar man niet naar haar zin is), dan aan het feit dat je je man vreselijk veel pijn doet en gaat doen. En daarom trek je nu alles uit de kast om het voor jezelf goed te praten, zodat je toch maar lekker kunt doen wat je allang van plan was. Dat is geen liefde, dat is puur egoïsme van jouw kant.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:30:

Die keuze zal hij mij nooit geven Tara...

Vast...

Net zoals hij dacht dat jij hem nooit voor deze keus zou stellen zeker...?

Het gras aan de andere kant lijkt altijd groener. Je romantiseert die ander, omdat die alles zou hebben wat jouw man niet heeft of kan, of waarvan jij denkt dat je man het niet wil of kan..

Ben je ook nieuwsgierig naar hoe het is om een free fall te doen? Hoe Willem-Alexander is in bed? Om een kogelvis te eten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tara: Hij is niet iemand die wraak wil nemen. Zo is mijn man niet.
Willem-Alexander niet Hima, maar de andere twee wel.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:40:

Tara: Hij is niet iemand die wraak wil nemen. Zo is mijn man niet.Wraak? Wie heeft het over wraak?
Wraak = mij voor een keuze zetten. Zo zie ik het. En dat zal hij niet doen.
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:45:

Wraak = mij voor een keuze zetten. Zo zie ik het. En dat zal hij niet doen.Dus jij neemt wraak op HEM, want je zet hem wel voor een keuze: hij moet het maar accepteren dat je niet monogaam kan zijn en seksslavin voor je wannabe-seksvriend wil zijn. Jaja.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:45:

Wraak = mij voor een keuze zetten. Zo zie ik het. En dat zal hij niet doen.

Uhuh Koekoek

Weet je wat jij moet doen? Je psycholoog naar zijn diploma's vragen..

Jij koos voor hem, hij wil een monogame relatie dus je gaf een bijneuktertje op.

Je man koos voor jou, hij gaf zijn kinderwens voor jou op

Nu kom jij erop terug.. volg je me???
quote:yvonjaspers schreef op 06 januari 2012 @ 17:25:

Waarom moet je daarom lachen? Heb ik zo'n rare stem? Awww, een hele fijne stem zelfs
Ah know`t, tha shunt
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 17:40:

Tara: Hij is niet iemand die wraak wil nemen. Zo is mijn man niet.

Dat weet je idd dat hij dat niet doet en dus denk je dat je hem alles kan flikken.

Karma is a bitch though.
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven