als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!

Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
@Miran Ja, heerlijk. Hoor mijn hond ook nooit klagen. Ik heb een herder. Jij?
@inspirea: leuk een herder! Ik heb een labrador. Heerlijk beest.

@koekie: kan je die reis niet alleen maken of zie je dat niet zo zitten?
quote:miran29 schreef op 06 januari 2012 @ 12:41:

@koekie: kan je die reis niet alleen maken of zie je dat niet zo zitten?

Ik weet niet of in peru / bolivia / ecuador het vervoer (bus trein etc) goed geregeld is. Ben bezig met info zoeken op allerlei websites en fora. Heb zelf 1-jaar-alleen-reizen ervaring in australie azie newzealand enz. Daar weet ik "waar ik aan toe ben". Als je een bus boekt dan gaat ie gewoon op de afgesproken tijd. Zuid america zit toch iets anders in elkaar, daar is 2 uur vertraging normaal. En ik heb 4-6 weken dus moet er wel een plan zijn voordat ik ga.

Maar ik ook weet dat angst me niet moet laten leiden. Ik wil die reis gewoon maken, en moet mezelf minder afhankelijk maken van anderen (zoals die reisgenoot, offie nou wel of niet meewil)

Ik zou ook zo'n single-reis (met 20 pers is dat) kunnen boeken, dan is lekker alles geregeld en ben je zeker niet alleen. Maar ik denk dan: zit ik straks in een busje met alleen maar hollanders/ duitsers/ engelsen.... hmmmm heb ik voor nop spaans geleerd. twijfels twijfels

@insprirea vakantiebeurs goed idee!!

Ik zou daar wel met je naar toe willenI

ik ga even googlen hoe wat waar wanneer......
quote:inspirea schreef op 06 januari 2012 @ 10:56:

@Koekie Bedankt, betekent veel voor me. Ik had er gelukkig niets mee te maken, moet er niet aan denken. Ivm met herkenbaarheid wil ik er niet veel over zeggen, maar het was echt heel schokkend. Daardoor ben ik ook bij dat ik in een andere omgeving zit nu.

ik begrijp dat je e.e.a. anoniem wil houden maar ik vraag het toch.... is het iets crimineels / strafbaars? want ik hoop dat je nu zelf niet in de shit komt dat je medeplichtig bent aan dit alles?
@miran, leuke beestjes Labradors, altijd vrolijk!

@koekie lijkt me gezellig.

Ik laat dit een uurtje staan, haal het straks weer weg. Wil niet weer met een nieuwe nick beginnen....
anoniem_132065 wijzigde dit bericht op 06-01-2012 15:46
Reden: privacy
% gewijzigd
@inspirea nee dat topic heb ik dan gemist. Maakt mij ook niet uit wat het precies was. Maar goed om te horen dat je deze extra problemen met de politie niet meer hebt.

En vakantiebeurs kan ik in ieder geval in het weekend 14e en 15e hele dag. Of evt vrijdag 13 kan ik vrij vragen op mijn werk.

Hoe kan ik je een bericht sturen met mijn emailadres zodat niet heel viva het ziet?
Leuk!

Gaat niet zonder heel het forum.... ben je online?

Zet ik mijn mailadres een paar minuutjes neer....
Ik ben even wat creatiever geweest, heb een mailadresje aangemaakt.

Inspirea.viva@hotmail.nl

Voor al uw anonieme viva mail!
email = gestuurd!
quote:miran29 schreef op 06 januari 2012 @ 09:17:

Bijna weekend!

Hebben jullie leuke plannen van het weekend? Ik zelf studeer nog naast het werken, Dat doe ik dus op een zaterdagochtend. Dus morgenochtend eerst braaf naar school en dan een dagje/nachtje naar Scheveningen met een vriendin. Het is er niet echt weer voor, maar heb er wel zin in!

Alvast een fijn weekend allemaal!

en jaaaaa het weekend! Ik moet zometeen naar een verjaardag waar ik niemand ken, alleen de jarige. die dan waarschijnlijk drukdrukdruk is met alle gasten. Dus even stoute schoenen aantrekken en gesprekjes met vreemde mensen beginnen!

op zo'n moment mis ik mijn ex een beetje: als we niemand kennen dan hebben we elkaar nog om mee te kletsen. of ja hem zelf mis ik dan eigenljk niet, gewoon iemand om de avond mee door te komen.... ben benieuwd!
Altijd spannend als je niemand kent. Maar wie weet leer je weer wat leuke mensen kennen! Ik ga even lekker een wijntje drinken in de stad.

En die exen die kunnen de hoogste boom in!

Fijn weekend meiden!
Ik ben ook 2012 in gegaan als single, de beste beslissing die ik in 2011 gemaakt heb! Het was denk ik het moeilijkste ooit om het uit te maken maar ik herkende mezelf totaal niet meer in die relatie en ik had alleen maar het gevoel dat ik aan het toneelspelen was om het leuk te houden.. Dus het heel lullig vlak voor kerst uitgemaakt, omdat ik het spaans benauwd kreeg van alle oud&nieuw plannen die hij zat te maken..

En nu gruwelijk en halsoverkop verliefd, maar ook ongelovelijk hopeloos.. Het is iemand die ik waarschijnlijk niet meer ga zien want degene waarvan ik hem ken woont nu in het buitenland. En hij reageert helemaal niet op de normale dingen die ik via facebook stuur... Wat een klote gevoel is dat zeg

Sterkte iedereen die een moeilijke relatiebreuk achter de rug heeft...
ik ben ook 2012 als single in gegaan,

echt een hele fijne relatie gehad waarbij bij haar in een keer de knop om is gegaan. ik snap het nog steeds niet omdat ze zelf zegt dat ze bang is mij niet te kunnen geven wat ik haar gaf.... een beetje raar enz .

maar nu inmiddels al 2 maanden single en weer druk aan het verwerken beetje stappen enz. het jammere is alleen dat ik niet zo snel op iemand af stap, mijn vriendin snapte dit ook niet toen wij iets kregen. ze dacht dat ik allang iemand zou hebben want ik zag er niet slecht uit zei ze. maar 2012 wordt het jaar ! een huisje kopen voor mezelf en lekker stappen , we komen vanzelf wel weer iemand tegen ^^
Misschien moeten we aan het eind van 2012 weer polsen wie er dan nog single is, of inmiddels weer een andere leuke lover is tegengekomen!

Ik ben benieuwd....wou dat ik in de toekomst kon kijken.....

Als je relatie net gestrand is moet je je toekomstplannen zo wijzigen en dat vond ik best moeilijk.

Gelukkig woonde ik nog op mezelf, dus zit je niet ineens alleen in huis. En ik woon met een paar andere lieve meiden in een huis, dus de gezelligheid is er gelukkig nog wel!

Zou eigenlijk vanavond ook de stad ingaan, maar vriendinnetje heeft gecancelled. Gelukkig komt straks een huisgenootje om nog even een wijntje te drinken.

Allemaal een fijn weekend gewenst!!
Ook ik hier zit in hetzelfde schuitje. Pff valt me soms ook zwaar zoals vandaag. Gisteren voelde ik me zo geweldig en sterk maar vandaag voel ik me weer down. Ik snap het ook niet want ik heb hem zelf de deur uitgezet, maar ik moet verder en niet meer denken aan wat er was. We hadden een relatie van bijna 10 jaar dat is natuurlijk ook niet niks, maar eigenlijk was hij er niet meer voor me de laatste 3 jaar. Moet nu op zoek naar een andere woning voor mij en mijn kinderen maar pffffffffffff wat vindt ik het moeilijk. Moet verhuizen terwijl we net hierheen waren verhuist maar het huis is te duur voor mij om het zelf te kunnen betalen dus moeten we weer weg uit een buurt waar de kinderen net vrienden en vriendinnen hadden gemaakt. Ben verdrietig soms maar soms ook zo boos op hem, en als ik erover nadenk nog bozer op mezelf. Heb weer alles aan iemand gegeven die het achteraf gezien niet waard was. Ben verdrietig maar waarom? Volgens mij ben ik gewoon bang voor het nieuwe en verdrietig om de veiligheid die eigenlijk achteraf gezien helemaal niet zo veilig was

Ga proberen er wat van te maken in 2012
Gisteren na een leuke avond een vriendin op de trein gezet, en wie kom ik tegen op het station? Juist, ex.... Hij deed heel hard z'n best om mij te negeren (en ik om hem niet af te bekken), maar hem toch maar even gedag gezegd. Daarna wel meteen enorm pissig en meteen een hoofd dat overuren draaide, gelukkig hield dat na een uur ook wel weer op en bedacht ik me dat zijn poging mij te negeren wel weer een teken was dat ik beter af ben zonder hem.

Maar wat kost het een moeite om hem niet te confronteren met zijn gedrag en te stoppen met hopen op excuses van zijn kant ie nooit gaan komen.
quote:hupsakee2012 schreef op 06 januari 2012 @ 23:57:

Ook ik hier zit in hetzelfde schuitje. Pff valt me soms ook zwaar zoals vandaag. Gisteren voelde ik me zo geweldig en sterk maar vandaag voel ik me weer down. Ik snap het ook niet want ik heb hem zelf de deur uitgezet, maar ik moet verder en niet meer denken aan wat er was. We hadden een relatie van bijna 10 jaar dat is natuurlijk ook niet niks, maar eigenlijk was hij er niet meer voor me de laatste 3 jaar. Moet nu op zoek naar een andere woning voor mij en mijn kinderen maar pffffffffffff wat vindt ik het moeilijk. Moet verhuizen terwijl we net hierheen waren verhuist maar het huis is te duur voor mij om het zelf te kunnen betalen dus moeten we weer weg uit een buurt waar de kinderen net vrienden en vriendinnen hadden gemaakt. Ben verdrietig soms maar soms ook zo boos op hem, en als ik erover nadenk nog bozer op mezelf. Heb weer alles aan iemand gegeven die het achteraf gezien niet waard was. Ben verdrietig maar waarom? Volgens mij ben ik gewoon bang voor het nieuwe en verdrietig om de veiligheid die eigenlijk achteraf gezien helemaal niet zo veilig wasGa proberen er wat van te maken in 2012Herkenbaar!! Ik ben echt super boos om wat ie heeft gedaan. maar mijn grenzen van wat ik acceptabel vond heb ik zelf steeds opgeschoven als hij er overheen gegaan was. blijbaar vond ik mezelf te weinig waard om te zeggen: en nu ist afgelopen, als dit nog eens gebeurt is het afgelopen! Ik was toch te bang om weer alleen te zijn, al was ik ook ongelukkig om in een relatie te zitten waarin ik niet gelukig was.
quote:dingie schreef op 07 januari 2012 @ 09:50:

Maar wat kost het een moeite om hem niet te confronteren met zijn gedrag en te stoppen met hopen op excuses van zijn kant ie nooit gaan komen.

het kost moeite maar is denk ik wel het beste! Ik heb mijn ex weer ge-on-blokkeerd op FB om toch even te spieken wie die nieuwe vriendin dan is. En waarom? om haar te waarschuwen? Nee daar komt ze vanzelf wel achter. Om te zien op ze leuker / knapper / slanker / beter dan ik ..... eigenlijk wil ik dat ook niet weten. Dus toch maar weer geblockt

Ik zou ook zo graag horen dat het hem spijt wat ie allemaal geflikt heeft, dat ie heel veel heeft gelogen en dat ie diep ongelukkig is zonder mij. Maar daar kan ik lang op wachten dus dat gaan we maar niet doen!
@Elmo22: goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Woont die man waarop je hopeloos verliefd bent :-), ook in het buitenland dan?

@morphnet: vervelend he dat je zelf helemaal niets begrijpt van de breuk. ik heb dat ook. En dat je niet zo snel op iemand afstapt herken ik ook wel. Maar dat zal ook wel vast goed komen!

@knorreltjeknor: je moet je toekomstplannen inderdaad wijzigen. Toekomstplannen alleen maken kan ook heel leuk zijn.

Gezellig een wijntje gedronken met je huisgenoot?

@hupsakee2012: dat is zeker niet niks 10 jaar. Het zal met ups en downs gaan. Na regen komt zonneschijn he! En je hebt kinderen, die je vast wel opvrolijken!

@dingie: was het een tijd geleden dan dat je hem voor het laatst hebt gezien? Goed van je dat je gedag hebt gezegd. Laat jezelf niet kennen hoor!
Hoe is ieders weekend geweest?

Ik had gisterenmiddag wel even een dip. Ben een dag/nacht in Scheveningen geweest met een vriendin.

En natuurlijk let je dan op dingen waar je normaal nooit op let. Overal verliefde stelletjes. Werd daar zo ontzettend verdrietig van. Maar ja, mezelf weer bij elkaar geraapt. En een gezellige avond gehad. Vandaag wezen winkelen. Natuurlijk altijd leuk!

En nu ben ik thuis en toch ook wel weer een beetje verdrietig. Wil de knop omzetten, maar gaat niet echt.

Fijne avond allemaal
Hallo allemaal!

Hier een heerlijk weekend gehad. Begonnen met een boswandeling, daarna aan drankje gedaan met 5 forum-meiden, daarna gegeten bij een vriend.

Vandaag even geshopt en gelunched in Amsterdam. Ik kom net binnen eigenlijk.

Oh ja, tussendoor goedekope motorrijlessen gkocht via groupon, weet ik zeker dat het dit voorjaar echt gaat gebeuren!

Nu lekker languit met een koppie thee op de bank.
quote:inspirea schreef op 08 januari 2012 @ 19:41:

Nu lekker languit met een koppie thee op de bank.hier ook.... aant wachten op de boer zoekt vrouw special
Hoi allemaal!

Ja, zeker nog een gezellig wijntje gedronken.

ik hoorde alleen gister minder leuk nieuws. Mijn ex vriendje heeft een nieuwe vriendin.

ik heb het weliswaar ook zelf uitgemaakt. Maar omdat hij ook over mijn grenzen was heengegaan en niet meer omdat ik niet meer gek op hem was. Juist wel heel erg.

Klinkt raar he? Gevoelsmatig was alles er nog wel, maar verstandelijk kon het gewoon niet meer. Hij had me niet goed behandeld. Vond ik. En ik kon me er nu niet meer overheen zetten.

En het kwam als een ( vervelende ) verrassing dat hij weer een vriendin heeft... Heb echt een potje lopen janken en was er zelfs ziek van gisteren! Letterlijk. Gevoelsmatig ben ik nog zo gek op hem. Maar ik besef ook dat ik zelf dat punt erachter heb gezet. Omdat het bij ons niet meer ging.

Gelukkig gaat het vandaag al veel en veel beter.

@ koekie1980: ik had het dus ook wat jij had. Mijn grenzen had hij overschreden. Snap wat je voelt. Klote!!!

Hebben jullie allemaal nog een beetje fijn weekend gehad?!

Groetjes!
mijn vriend was met kerst bij zijn kids .een dag voor nieuwjaar zei hij heel ziek te zijn ,en niet naar mij zou komen ,om 24.00 heb ik smsje gestuurd voor een liefdevol 2012 ,en 2januarie kom hij zeggen dat hij mij niet waard is ,en dat zijn gevoelens niet sterk genoeg zijn .daar kon ik het mee doen , nu had ik al een paar weken in de gaten dat er iets was ,maar hij zei steeds dat er niks was .nu achteraf vallen de puzzel stukjes op zijn plaats en is gewoon bij mij gebleven omdat hij dacht financieel er beter op te worden en deze relatie heeft mij veel gekost niet alleen financieel ,maar weer die deuk in het vertrouwen .dus op oudjaar in mijn uppie ,heb mijzelf maar verwent met een lekker flesje wijn .
Knorretjeknor, heel herkenbaar. Dat uitmaken omdat je gewoon niet meer kán. Terwijl het gevoel er nog wel is. Dat is pijnlijk ja. Maar aan de andere kant, als hij niet goed voor je is dan is het beter dat het uit is.

Ik hoop dat iedereen een fijne, frisse, single week ingaat morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven