De uil
vrijdag 6 januari 2012 om 18:20
vrijdag 6 januari 2012 om 18:27
vrijdag 6 januari 2012 om 19:16
vrijdag 6 januari 2012 om 19:24
Ik woonde twee jaar in een dorp waar er veel uilen waren, en ik heb nooit gehoord van een uil die iemand aanvalt. Wat je in het filmpje ziet lijkt een show. Hij wordt waarschijnlijk afgeleid door een lampje of zo van de camera. Het is niet voor niets dat in dit soort shows geen foto's met flits toegestaan zijn.
vrijdag 6 januari 2012 om 19:26
quote:mali30 schreef op 06 januari 2012 @ 18:23:
Het is klaarlichte dag. Uilen slapen overdag ergo ik denk zomaar dat dit een "tamme" uil is, die is gewoon getraind om dit te doen.
IK heb ooit geleerd (van zo'n Uilenman bij een show) dat je 3 soorten Uilen heb, qua jagen. Dag, schemer en nachtjagers. Welke uil wanneer jaagt, kun je zien aan de oogkleur, maar ik weet niet meer welke oogkleur bij welk dagdeel hoort.
Dus.. kan het wel gewoon echt zijn Ik heb zelf ook wel eens een uil zien vliegen op klaarlichte dag.
Het is klaarlichte dag. Uilen slapen overdag ergo ik denk zomaar dat dit een "tamme" uil is, die is gewoon getraind om dit te doen.
IK heb ooit geleerd (van zo'n Uilenman bij een show) dat je 3 soorten Uilen heb, qua jagen. Dag, schemer en nachtjagers. Welke uil wanneer jaagt, kun je zien aan de oogkleur, maar ik weet niet meer welke oogkleur bij welk dagdeel hoort.
Dus.. kan het wel gewoon echt zijn Ik heb zelf ook wel eens een uil zien vliegen op klaarlichte dag.
Later is nu
vrijdag 6 januari 2012 om 20:45