Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Misschien gaat het zo wel:

De 3 euro-trui vanV&D

MissM, hoe komt het zo dat Mmetje zo slecht slaapt?

Was de drukte van oud en nieuw hem een beetje te veel of het lawaai van het vuurwerk?

Hopelijk is het snel weer over.

Zoeb, hoe was het gisteren in M?

Coetje, mijn strijk staat me ook al een tijdje aan te kijken, maar hij gaat echt nergens heen hoor dus het kan nog wel even wachten .

Owja Mamzie, ook al was ik te laat me je te feliciteren, het was niet minder gemeend hoor. Beter laat dan nooit he? En nu gaan we het natuurlijk nooit meer vergeten .

To-do morgen:

Werken!
Moggu...
Mogguh.

De fysio wil echt actie. Veel oefeningen met de hand moeten doen. Ik heb het geweten. 's Avonds veel pijn, maar toen ik naar bed ging was het weg. De spalk is lastig, maar ik moet eraan wennen. Vanmorgen tenminste geen verkrampte hand en dat is al een voordeel.

Eens kijken of ik mijn collega kan bereiken. Die was gisteren de hele dag niet thuis en ook haar gsm werd niet opgenomen.

Moet een kastje ophalen.

Vandaag geen Samdag. Zoon is vandaag vrij. Moet wel standbye blijven want hij kan opgepiept worden.
Lijkt me heel vervelend slapen met zo'n spalk aan je arm Zoeb,maar ja,als het helpt heb je dat er wel over natuurlijk.

Hoe is het bij jullie met het water?

Gold,leuk jurkje!!

Werk ze vandaag!

Ik ga tosti's maken voor de 3 mannen hier,tot later
Ik heb de spalk niet de hele nacht om gehad hoor. Ik heb hem om zes uur bijna een gooi gegeven. Toen werd het te erg. Was om half acht weer wakker en ben maar opgestaan.

Hier begint het water nu op te komen. Er valt of er is al heel wat regen gevallen in de Ardennen. Dat water moet ergens heen en komt in de Maas terecht. En dan loopt Limburg onder. Wij wonen tussen drie kanalen, maar de sluizen houden het water op peil, dus wij houden droge voeten. Langs de Maas is het een ander verhaal. En Limburg is lang en smal en de Maas loopt er helemaal door. Dus dan weet je het wel. Waar het kantoor van Jan is daar staat het ieder jaar wel onder. en daar begon het vannacht al nat te worden. Het kantoor staat hoger, maar ik denk dat ze het in die buurt weer niet droog houden. Dus als je Roermond op tv ziet. Daar ergens werkt Jan.
Wat rustig hier!

Vandaag bij een boer in ons dorp geweest voor een ruimte voor vriend.Kan hij daar zijn werkplaats opbouwen.

Hele lieve mensen,die mijn opa heel goed gekend hebben.

Leuk om al die verhalen te horen en ook een beetje emotioneel.

Het schijnt dat ik vroeger met opa ook veel bij hun geweest ben.

Ze waren,natuurlijk , helemaal weg van Uk,die is volgestopt met snoep,chocolade en ijs en hij mag daar komen wanneer ie wil

Nu moet ik nog aan de strijk beginnen....
Ben aan het werk.

Heb vanmorgen wel al een hoop wasgoed weg gewerkt, en er staan straks nog twee manden op me te wachten...

Boodschappen voor vanavond zijn in huis, nu nog verzinnen wat we in het weekend doen.

We krijgen misschien eters, misschien ook niet.

Onhandig, we zijn veel weg en ik weet niet wanneer we de boodschappen moeten doen en op hoeveel personen ik moet rekenen.
Ik ben dus vandaag wezen shoppen. Oudste is meegegaan omdat 'ie ook nog kleedgeld te verbrassen had.

Wat een leuke kleren Gold! En Coe, zo leuk dat je op het dorp altijd wel wat kunt regelen voor elkaar.

MissM, erwtensoep? Of is dat niet sjiek genoeg voor de eters?

Zoeb, hoop dat de spalk vannacht minder lastig is.

Ik heb een langere jas met een bontje van Coolcat, een waanzinnig mooie tas, zo'n typische impulsaankoop dus, en op de schoenen moest ik even bezuinigen maar die passen er ook bij

Voel me zomaar ineens weer vrouw.
Oh, Da's handig dan MissM, dat je niet weet met hoeveel je rekening moet houden. Het kunnen er vier zijn of acht, maar ook niemand?

Waarom gaf je de spalk een gooi Zoeb? Had je er toch last van?

Tuurlijk pakte Ukkie die mensen meteen in Coe. Dat is Ukkie ten voeten uit he?

Ik heb weer een dagje gewerkt. Was best weer leuk, maar mijn rug denkt daar op dit moment anders over. Ik ga straks lekker in een warm bad.
Wat fijn dat je zelf ook leuk geslaagd bent Mamzie.

Dat gevoel van vrouw voelen had ik gisteren dus ook met dat ene jurkje.

Leuk voor je hoor

En eeehh... iedere vrouw hoort gewoon één waanzinnig mooie tas het hebben hoor! Good for you!!!
Oh ja: Gaan we nog meeten?

Ik heb wat aangepast op het schema op afsprekenpuntnl. Daar zullen jullie wel een melding van krijgen?

Allis, ging het vandaag weer goed met bezemen?

En hoe gaat het met het nieuwe hondje Shadow?
Lekker duidelijk dan MissM. Zo kun je toch geen etentje plannen?? Zit je straks met eten voor tig mensen en dan komt er niemand.

Mamz wat leuk dat je zo geslaagd bent. Wat klinkt dat leuk, dat je je nu opeens echt vrouw voelt. Dat heb ik ook wel eens als ik iets leuks heb gekocht.

Coetje, het was te denken dat Uk weer succes zou hebben. 't Is ook een snoes. Wie valt daar nu niet voor.

Wat fijn dat vriend nu een eigen ruimte heeft.

Met welke letter begint het dorp waar het is??

Ben nogal nieuwsgierig.

Gold leuk dat werken, maar in je rug hebben is minder. Moet je er nog aan wennen? Dit had je vorige week toch niet of wel?

Ik kreeg vanmorgen heel erg vroeg opeens erg veel last van mijn hand en pols door die spalk. Heb er even wakker van gelegen, maar het werd alleen maar erger. Dus zodoende had ik dat ding wel in een hoek kunnen gooien.

Heb het niet gedaan hoor. Maar het was even lekker slapen zonder. Moet er wel degelijk aan wennen.
Pauze bij GTST .

Wellicht een kwestie van wennen Zoeb.

En óf ik de vorige keer last van mijn rug had.

Vooral die lange woensdag voor kerst was hell.
Mamz,als je jezelf niet kietelt....fijn dat je er zo'n goed gevoel van krijgt!

Gold,zal morgen even reageren op de meetplanner.

Je zal nu wel lekker in bad liggen,GTST is afgelopen

Sterkte met je rug!

Zoeb,vriend heeft een hobbyloods,voor de auto's en opslag van onze tuinmeubelen en andere zooi, samen met 2 anderen in dorpje hiernaast,B.

En die van vandaag wordt werkplaats voor zijn bedrijfje en is in ons dorp.Nu genoeg opdrachten binnenslepen om alles te bekostigen,kost al met al best veel geld iedere maand.

MissM,heb je ondertussen al duidelijkheid over je eters?
Moggu...
Iedereen nog lekker aan het dutten?

Ik werd om half 6 wakker omdat de buren ruzie hadden.

Er zijn weer een hoop logee's en die waren zo aan het gillen vanochtend dat ik met badjas aan,aan de deur ben gegaan.

Kom op zeg,tot vannacht half 3 wakker geweest omdat ze dan aan het bidden zijn en een paar uur later schelden ze elkaar,in het frans,de huid vol.

Ik heb gewoon zin om heel hard de muziek aan te zetten nu...

Vandaag staat Oudste haar kast op het lijstje,die kan wel weer een opruimbeurt gebruiken.

Vanmiddag naar een verjaardag en van daaruit naar een nieuwjaarsreceptie.

Tot later en een fijne dag
Mogguh

Fijn Coe dat het is gelukt. En nu maar hopen dat er genoeg werk binnenkomt.

Gold hoe is 't nu met je rug? Na een bad wat beter?

Ik vertrek over een een paar uur richting Zuid Holland. Zal in B nog even zwaaien.
De eerste opdracht is binnen Zoeb.

Vriend moet 2 trappen gaan maken.

Veel plezier dit weekend,ik zal terug zwaaien
Zag ik je nu net terug zwaaien Coetje?

Zo fijn om er weer eens een weekendje tussen uit te zijn. Moet ik eigenlijk vaker doen.
Wat fijn die 1e opdrAcht.
Ik heb lamme armen van het zwaaien Zoeb

Geniet jij maar lekker met je familie om je heen!

Het lijkt me een gezellige boel bij elkaar.

Waar is iedereen?
Hier!

Ik heb vandaag een mount everwash weggewerkt, boodschappen gedaan en een ritje gemaakt in Goldmans nieuwe auto.

Had je een familiefeestje vandaag Zoeb?

Gaan we zaterdag de 21ste proberen te meeten?

Weet je, ik hou die dag gewoon vrij en wie wil komen is van harte welkom.

Laat maar weten.
Ik ben net mijn bed in gerold na een heerlijk

familiedagje. Vanavond toen we van de verjaardag terug kwamen nog met mijn lieve

broertjes en zusjes gekaart. Stelletje afzetters want ik verloor zomaar veertien euro. En lol dat ze hadden en of ik nu nog wel geld voor de trein had morgen ( oh nee vandaag) want anders moest ik gaan lopen en meer van dat soort lieve broederlijke en zusterlijke opmerkingen. Maar het allerlaatste spelletje won ik de pot en

toen stond ik weer quitte. Maar we hebben wel vreselijk gelachen.

Morgen gaan we met een meute een strandwandeling maken en vis eten in een leuk

restaurantje. Hoop wel dat het dan een beetje goed weer is anders zul je zien dat er een deel watjes af zeggen. Het waait hier heel hard want het gaat hier behoorlijk te keer waar ik slaap en net schoot ik bijna mijn bed uit want er was opeens een heel hard geluid. Broer woont langs de nieuwe waterweg en het was natuurlijk een zeeschip wat even op zijn hoorn blies. Heb ik nog nooit gehoord.

Nu lekker slapen want ik wordt morgen natuurlijk wakker gemaakt door mijn lieve nichtje van vijf. Geen idee hoe vroeg maar ik hoop dat het niet voor acht uur is. Daar zit ze zich al op te verheugen vanaf dat ze weet dat ik zou komen.

Slaap lekker voor de nog wakkeren onder ons.
Goedemorgen!

Jouw weekend klinkt goed Zoeb!

Heb geen wijziging in het meet schema ontvangen, maar de 21e kan ik niet

Gisteren naar familie verjaardag geweest, had nog naar Zoeb kunnen zwaaien maar die was er niet

Vandaag dus eters, dacht 6 maar er blijven er uiteindelijk maar 4 eten. Zul je zien dat die andere twee uiteindelijk ook blijven plakken

Groot bezem nieuws: wij krijgen (nou ja, krijgen, het kost een bom duiten) wss een werkster!
Mogguh

Zoeb, je weekendje klinkt inderdaad heerlijk.. zou zo met je mee gaan langs het strand en nog mooi weer ook.

MissM, een werkster is een hele goede investering Hoop dat ze je bevalt.

Nu vlotjes mijn bed uit (ahum) en straks een nieuwjaarsconcert van de heren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven