Bezorging Ikea
zondag 8 januari 2012 om 16:10
quote:isolde55 schreef op 08 januari 2012 @ 16:01:
dezelfde dag of de dag erna
voor langer moet je opslagkosten betalendan zal het verschillen per Ikea/per produkt want ik ging op zaterdag en er kon niet eerder bezorgd worden dan de donderdag erna. Hoefde daar dan ook geen extra opslagkosten voor te betalen.
dezelfde dag of de dag erna
voor langer moet je opslagkosten betalendan zal het verschillen per Ikea/per produkt want ik ging op zaterdag en er kon niet eerder bezorgd worden dan de donderdag erna. Hoefde daar dan ook geen extra opslagkosten voor te betalen.
zondag 8 januari 2012 om 16:13
En het was ook afhankelijk van je eigen woonplaats. In mijn dorpje bezorgden ze bijv. alleen op dinsdag en donderdag, dinsdag was al voor, daardoor werd het dinsdag.
Dit zegt Ikea er zelf over;
Bezorging
• Levering vindt plaats op de eerstvolgende bezorgmogelijkheid.
• De aangeboden bezorgdagen zijn afhankelijk van je woonplaats.
• Indien tijdelijke opslag van de levering gewenst is, dan wordt daar
een vergoeding van 15.- voor in rekening gebracht.
• Op de dag van levering is vanaf 8 uur het levertijdstip bekend en wordt het gepubliceerd op transportservice.nl De aflevertijden zijn ook op te vragen via 0900 23 54 532 (0.15/min.).
• Deze service wordt uitgevoerd door 1 chauffeur en 1 bijrijder.
Dit zegt Ikea er zelf over;
Bezorging
• Levering vindt plaats op de eerstvolgende bezorgmogelijkheid.
• De aangeboden bezorgdagen zijn afhankelijk van je woonplaats.
• Indien tijdelijke opslag van de levering gewenst is, dan wordt daar
een vergoeding van 15.- voor in rekening gebracht.
• Op de dag van levering is vanaf 8 uur het levertijdstip bekend en wordt het gepubliceerd op transportservice.nl De aflevertijden zijn ook op te vragen via 0900 23 54 532 (0.15/min.).
• Deze service wordt uitgevoerd door 1 chauffeur en 1 bijrijder.
dinsdag 10 januari 2012 om 16:17
Bezorging door IKEA vind ik dúúr. Ik heb me nu een aantal keer door een taxi thuis laten brengen. De taxichauffeurs vonden het prima en hielpen zelfs mee sjouwen. Het ging dan wel om een paar Expeditkasten en niet om complete tweepersoonsbedden of bankstellen natuurlijk. De eerste keer koste de rit 12,50 en de tweede keer 17,50 omdat er een busje kwam. En ik woon niet helemaal aan de andere kant van de stad.