Bindingsangst ?

08-01-2012 19:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb paar maanden geleden een jongen leren kennen, we konden het al snel goed met elkaar vinden en werden vrienden. we gingen elk weekend met een groepje stappen, we zoenden en hij bracht me continue veilig thuis. we voelden elkaar goed aan, konden lachen en de aantrekking was zo heftig, we zijn na 1,5 maand dat we elkaar leerde kennen al met elkaar naar bed geweest, dit was geweldig, en ik leerde zijn ouders ook al kennen doordat ik vaak de dag erna nog wat uren bij hem bleef nagenieten.. We gingen elk weekend stappen, en al gauw als er een jongen bij me in de buurt kwam om te praten of flirten, deed hij lichtelijk jaloers, en zoende me dan opeens, of hij had het er na het stappen nog over.. (hij is niet te jaloers hoor, maar op lieve manier)..

ik vroeg hem wat de rede was dat hij zo jaloers deed, hij zei dat het was omdat hij me heel leuk vond. dit zei hij tot nu toe elk weekend.

Hij twijfelde over zijn gevoelens, hij was niet verliefd op me, maar het was wat anders wat hij niet kon plaatsen, en hij wilde ermee stoppen.. ik had het er wel moeilijk mee omdat ik verliefd op hem was.

die vrijdag had ik met een vriend afgesproken in de kroeg en begon ermee te praten, hele avond gezellig en gelachen, tot (X) dus ook kwam en toch aandacht vroeg.. hij bombardeerde op lullige momenten tussen het gesprek. aan het einde van de avond, vertrok de vriend en ik ging bij mijn groep en (X) staan.. toen gingen we samen naar buiten en waren we alleen. toen zei hij dat hij een kut gevoel had toen ik bij die jongen stond te praten, en dat hij het met mij wilde proberen, een relatie... ik stemde in omdat ik verliefd op hem was. dag erna op nieuwjaarsnacht maakte hij het alweer uit, rede : ik voel nog steeds hetzelfde, maar mis ook deels mijn vrijheid... ik erg verdrietig, hij mij troosten en toen in slaap gevallen. die andere dag ben ik hele dag gebleven, hij had gekookt en hadden film gekeken, met zijn ouders gepraat en gelachen, ik ging pas de volgende nacht naar huis..

nu wilde hij een tijdje geen contact via facebook en msn en sms. om mij uit zijn hoofd te krijgen, dit had hij ff nodig. maar met het stappen zouden we normaal doen, ik vond het moeilijk omdat ik onze gesprekken samen heerlijk vond, maar ik stemde in... ik zag hem dus het weekend weer en wilde met hem praten, dit hebben we gedaan, ik vroeg me af waarom hij me de hele tijd leuk vond, en dan opeens doet hij zo... hij zei dat hij ermee wilde stoppen, het zou niks worden, maar als ik hem aankeek in zijn ogen leek het alsof zijn gevoel en zijn verstand wat anders denken. hij moest zichzelf inhouden... ik had zijn vrienden verteld hoe het zat, die snapten hier totaal niks van, die zien hem nog steeds naar me kijken als ik met andere mannen praat. die geloven ook niet wat hij zegt... Hij heeft nog maar 1 relatie gehad hiervoor, en dit verliep niet echt goed...

maar is dit nou bindingsangst ? wat kan ik eraan doen, hem tijd gunnen, of verder gaan ? hebben jullie hier ervaring mee ?
Nee, hij is gewoon niet verliefd maar wil wel seks met je. Gewoon geen contact meer zoeken, achter hem aan lopen is vrij kansloos..
quote:ster89 schreef op 08 januari 2012 @ 19:42:

Nee, hij is gewoon niet verliefd maar wil wel seks met je. Gewoon geen contact meer zoeken, achter hem aan lopen is vrij kansloos..eens
Slotje dan maar?

Mannen die tijd willen vinden je gewoon niet leuk genoeg.
Eerst eens gaan stoppen met alles voor hem invullen.

Toen je hem aankeek was het alsof zijn gevoel en verstand wat anders zeggen....zucht...please, hou op.

Mss kreeg hij een harde van je maar wil hij geen relatie gezeik.

Kappen met die jongen.

Het is net een klein kind die zelf niet met zijn autootje wil spelen maar een ander mag het ook niet.

Of een hond die tegen een boom heeft gepiest en als een ander hondje eraan snuffelt meteen erOp af rent om zijn pootje weer op te tillen.
Bindingsangst? Welnee,hij vind je leuk maar niet leuk genoeg om echt een relatie mee te beginnen.
Lees aub niets in zijn jaloers zijn. Hij wil gewoon niet dat een ander iets met je doet, maar dat wil niet zeggen dat hij (genoeg) om je geeft. Eens met cheer dus :quote:cheerlesscard schreef op 08 januari 2012 @ 19:54:

Het is net een klein kind die zelf niet met zijn autootje wil spelen maar een ander mag het ook niet.

Of een hond die tegen een boom heeft gepiest en als een ander hondje eraan snuffelt meteen erOp af rent om zijn pootje weer op te tillen.
Dit verhaal ken ik. Dat heb ik hier al eens gelezen.

Waren de antwoorden toen niet goed?
quote:Primabella schreef op 08 januari 2012 @ 20:12:

Dit verhaal ken ik. Dat heb ik hier al eens gelezen.

Waren de antwoorden toen niet goed?

Yep ik zag het een paar dagen geleden zelfs.

http://forum.viva.nl/forum/Relaties/Geb ... ges/137149
En het is "reden". Van rede is niet zoveel sprake in dit verhaal.
quote:Chadidja schreef op 08 januari 2012 @ 20:19:

En het is "reden". Van rede is niet zoveel sprake in dit verhaal.
Jeeezus Mona, dit is al je tiende topic over die kansloze neprelatie van je. Zet het van je af en doe niet zo zielig, dit is verre van aantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven