Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zondag 8 januari 2012 om 10:41
Moggu...
En Zoeb,heeft nichtje je een beetje laten uitslapen?
Klinkt als een leuk weekendje!
Gold,ik kan de 21e wel geloof ik.Zal straks even vriend zijn agenda erbij pakken.Heb er iig wel veel zin in om jullie weer te zien!
MissM,ik denk dat het je een hoop frustraties gaat schelen,zo'n hulp.Al lijkt het me wel lastig om een betrouwbaar iemand te vinden.
Of komt ze als jullie thuis zijn?Hoe gaat het met de mp-verkoop?
Ik ga vandaag Oudste helpen met haar kamer,ze wil wat dingen veranderen.Was en strijk ligt er ook en stofzuigen mag ook wel weer gebeuren.Hoef me dus niet te vervelen vandaag
En Zoeb,heeft nichtje je een beetje laten uitslapen?
Klinkt als een leuk weekendje!
Gold,ik kan de 21e wel geloof ik.Zal straks even vriend zijn agenda erbij pakken.Heb er iig wel veel zin in om jullie weer te zien!
MissM,ik denk dat het je een hoop frustraties gaat schelen,zo'n hulp.Al lijkt het me wel lastig om een betrouwbaar iemand te vinden.
Of komt ze als jullie thuis zijn?Hoe gaat het met de mp-verkoop?
Ik ga vandaag Oudste helpen met haar kamer,ze wil wat dingen veranderen.Was en strijk ligt er ook en stofzuigen mag ook wel weer gebeuren.Hoef me dus niet te vervelen vandaag
zondag 8 januari 2012 om 13:13
Wat een heerlijk weekend Zoeb!
Fijn voor je MissM, een bezem-hulp!
Coe, wat een werk, een slaapkamer veranderen. e komt dan altijd zoveel extra rommel tegen. En dat op zondag.
Maar ik ken dat hoor, als het in je hoofd zit zit het niet in je kont he?
Goldman en ik zijn precies een week geleden samen begonnen met proberen een paar kilo af te vallen en er is deze week bij ons alle twee 3 kilo af.
Dat is natuurlijk veel te veel, dus ik verwacht dat het komende week wel wat minder zal gaan maar een goed begin is het halve werk he? We gaan in ieder geval door tot eind van de maand. Het is echt fijn om te zien dat bij hem de knop nu ook om is en het maakt het makkelijker voor mij om het deze keer ook vol te houden.
Straks even te voet de stad in. Het is er weer voor dus ik heb geen excuus.
Morgen weer een dagje werken.
Fijn voor je MissM, een bezem-hulp!
Coe, wat een werk, een slaapkamer veranderen. e komt dan altijd zoveel extra rommel tegen. En dat op zondag.
Maar ik ken dat hoor, als het in je hoofd zit zit het niet in je kont he?
Goldman en ik zijn precies een week geleden samen begonnen met proberen een paar kilo af te vallen en er is deze week bij ons alle twee 3 kilo af.
Dat is natuurlijk veel te veel, dus ik verwacht dat het komende week wel wat minder zal gaan maar een goed begin is het halve werk he? We gaan in ieder geval door tot eind van de maand. Het is echt fijn om te zien dat bij hem de knop nu ook om is en het maakt het makkelijker voor mij om het deze keer ook vol te houden.
Straks even te voet de stad in. Het is er weer voor dus ik heb geen excuus.
Morgen weer een dagje werken.
zondag 8 januari 2012 om 13:49
Het concert was mooi en net genoeg. Dit keer het groot orkest maar overgeslagen. Geen champagne dus dit jaar, wat niet erg is omdat ik me zonder al wiebelig genoeg voel.
Coe, mijn Oudste heeft eigenhandig zijn kamer heringericht. Vond dat best wel grappig Hij is er dus ook reuze trots op. En mijn kamer is zoals gewoonlijk weer de overbodige rommelplek geworden.
Goldie, in elk geval heel bemoedigend, om samen een boel kilo af te vallen.
Coe, mijn Oudste heeft eigenhandig zijn kamer heringericht. Vond dat best wel grappig Hij is er dus ook reuze trots op. En mijn kamer is zoals gewoonlijk weer de overbodige rommelplek geworden.
Goldie, in elk geval heel bemoedigend, om samen een boel kilo af te vallen.
zondag 8 januari 2012 om 19:54
Oudste is blij met haar "nieuwe"kamer.Het was ook wel heel leuk om het samen te doen,muziekje en bakje koffie erbij en je komt tot heel andere gesprekken als wanneer iedereen erbij is.
Gold,wat goed,die 3 kilo.Dat is al een extra stimulans!
Bij mij was het -2,dus ik ben ook niet ontevreden.Ben niet eens heel streng geweest voor mezelf en hier en daar met al die bezoeken toch wat meegesnoept en gedronken.
Zoeb,weer veilig thuis aangekomen?
Gold,wat goed,die 3 kilo.Dat is al een extra stimulans!
Bij mij was het -2,dus ik ben ook niet ontevreden.Ben niet eens heel streng geweest voor mezelf en hier en daar met al die bezoeken toch wat meegesnoept en gedronken.
Zoeb,weer veilig thuis aangekomen?
zondag 8 januari 2012 om 21:02
Ik ben weer thuis. Heb weer gekeken om te zwaaien maar er stond niemand.
Ik ga kijken en mijn best doen de 21e. Geen idee of ik dan net een zaterdag moet werken en ruilen is op die dag een groot probleem. Zal mijn TL er eens heel, heel lief over aankijken.
Kan gelukkig wel een potje breken nu. Haha, wat een verschil zeg.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig met lijnen. Hou vol meiden.
Mamz klinkt leuk het concert. Jammer van de champagne. Waarom was je al wiebelig?
Coe leuk is dat hè, een slaapkamer opnieuw inrichten.
Wat de rommel betreft zal Gold wel gelijk hebben. Die heeft het nog niet zo lang geleden ook gedaan.
MissM. Nee zeg ik was er niet, dus ik kon niet zwaaien.
Nichtje heeft me niet wakker gemaakt. Ik lag al een uur wakker en toen was ze er nog niet. Ben toen maar opgestaan. Blijkt dat ze al een uur eerder wilde komen maar ze mocht niet van mijn broer. Tante wilde misschien wel uitslapen. Nou ja zeg. Volgende keer beter.
Het weekend was tof. Alleen slecht nieuws van mijn broer. Morgen allerlei onderzoeken in het ziekenhuis, maar waarschijnlijk nu toch uitzaaiingen in zijn lever. Hij heeft het toch nog drie jaar volgehouden. En het is een feestbeest, dus het waren ook nog eens drie heftige jaren. We horen snel meer.
Maar ondanks dat heb ik met volle teugen genoten.
Ik ga kijken en mijn best doen de 21e. Geen idee of ik dan net een zaterdag moet werken en ruilen is op die dag een groot probleem. Zal mijn TL er eens heel, heel lief over aankijken.
Kan gelukkig wel een potje breken nu. Haha, wat een verschil zeg.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig met lijnen. Hou vol meiden.
Mamz klinkt leuk het concert. Jammer van de champagne. Waarom was je al wiebelig?
Coe leuk is dat hè, een slaapkamer opnieuw inrichten.
Wat de rommel betreft zal Gold wel gelijk hebben. Die heeft het nog niet zo lang geleden ook gedaan.
MissM. Nee zeg ik was er niet, dus ik kon niet zwaaien.
Nichtje heeft me niet wakker gemaakt. Ik lag al een uur wakker en toen was ze er nog niet. Ben toen maar opgestaan. Blijkt dat ze al een uur eerder wilde komen maar ze mocht niet van mijn broer. Tante wilde misschien wel uitslapen. Nou ja zeg. Volgende keer beter.
Het weekend was tof. Alleen slecht nieuws van mijn broer. Morgen allerlei onderzoeken in het ziekenhuis, maar waarschijnlijk nu toch uitzaaiingen in zijn lever. Hij heeft het toch nog drie jaar volgehouden. En het is een feestbeest, dus het waren ook nog eens drie heftige jaren. We horen snel meer.
Maar ondanks dat heb ik met volle teugen genoten.
maandag 9 januari 2012 om 09:01
Mogguh
Zoebie, sterkte met en voor je broer, ik hoop dat 'ie zich nog niet ziek voelt, het is een taaie tenslotte.
Vanochtend was een ochtend opstaan om in te lijsten. Gezellig saampjes aan tafel gezeten en de kinderen op tijd het huis uit. Vanmiddag heb ik een afspraak en voor de rest hoef ik alleen even de benedenverdieping bij te houden van mezelf.
Leuk deuntje om mee wakker te worden.
Zoebie, sterkte met en voor je broer, ik hoop dat 'ie zich nog niet ziek voelt, het is een taaie tenslotte.
Vanochtend was een ochtend opstaan om in te lijsten. Gezellig saampjes aan tafel gezeten en de kinderen op tijd het huis uit. Vanmiddag heb ik een afspraak en voor de rest hoef ik alleen even de benedenverdieping bij te houden van mezelf.
Leuk deuntje om mee wakker te worden.
maandag 9 januari 2012 om 18:43
daar ben ik weer na een dagje werk en wederom heb ik vreselijke pijn in mijn rug. Ik heb al twee paracetamollen in mijn mik en straks neem ik een warm bad, dat helpt misschien.
Het is echt te hopen dat mijn lijf snel aan dit werk went, want anders zie ik het somber in .
Wat was jij goed in je hum vanmorgen Mamzie! Leuk muziekje ook .
Wat een leuk weekend was dat Zoeb. Wel heel erg over het slechte nieuws over je broer, dus het zal ergens toch ook wel heel dubbel geweest zijn...
Het is echt te hopen dat mijn lijf snel aan dit werk went, want anders zie ik het somber in .
Wat was jij goed in je hum vanmorgen Mamzie! Leuk muziekje ook .
Wat een leuk weekend was dat Zoeb. Wel heel erg over het slechte nieuws over je broer, dus het zal ergens toch ook wel heel dubbel geweest zijn...
maandag 9 januari 2012 om 19:57
Gold,wat vervelend van je rug!Hopelijk doet een warm bad je goed!
(en je rug steeds minder zeer na het werken)
Ik heb keihard gewerkt,wel een hoop achterstand al ingehaald en dat is een fijn gevoel.
Vriend had de boodschappen gedaan(de helft vergeten,maar oke...)en ik heb bij thuiskomst gestofzuigd,was opgehangen,nieuwe aangezet,1 was opgevouwen en gekookt.
Na het eten Uk in bad en zelf gedoucht en nu even lekker niks
(en je rug steeds minder zeer na het werken)
Ik heb keihard gewerkt,wel een hoop achterstand al ingehaald en dat is een fijn gevoel.
Vriend had de boodschappen gedaan(de helft vergeten,maar oke...)en ik heb bij thuiskomst gestofzuigd,was opgehangen,nieuwe aangezet,1 was opgevouwen en gekookt.
Na het eten Uk in bad en zelf gedoucht en nu even lekker niks
dinsdag 10 januari 2012 om 08:25
Zo, ik ben er nog hoor! Bem heel netjes heel druk bzig met achterstallige klusjes, en de dagelijkse dingen. Vandaag staat er weer een strijk op me te wachten, moet nog boodschappen doen, anti-vlekkenmiddel kopen...
Da's voor de slaapbank, er is een fles shampoo of douchegel oid kapot gegaan in een rode plastic zak met een gat er in, op de niet wasbare hoes van de slaapbank. Omdat we de bank niet veel gebruiken heeft dat ik weet niet hoe lang een creatieve vlek zitten maken. Geen idee hoe ik het er uit krijg, kan de hoes niet eens spoelen... Te groot voor de wasmachine. iemand suggesties?
Verder moet ik nog de belasting voor Brits bedrijfje doen. Eerst maar eens uitzoeken hoe het moet. Gelukkig heeft hoj vorig jaar niet veel gedaan er mee, net begonnen.
Da's voor de slaapbank, er is een fles shampoo of douchegel oid kapot gegaan in een rode plastic zak met een gat er in, op de niet wasbare hoes van de slaapbank. Omdat we de bank niet veel gebruiken heeft dat ik weet niet hoe lang een creatieve vlek zitten maken. Geen idee hoe ik het er uit krijg, kan de hoes niet eens spoelen... Te groot voor de wasmachine. iemand suggesties?
Verder moet ik nog de belasting voor Brits bedrijfje doen. Eerst maar eens uitzoeken hoe het moet. Gelukkig heeft hoj vorig jaar niet veel gedaan er mee, net begonnen.
dinsdag 10 januari 2012 om 12:41
Geen idee Allis, wat betreft die bank-hoes.
De stomerij misschien?
Werk ze Coetje!
Rugpijn leek iets gezakt na een nachtje slapen, maar ik voel het ondertussen weer goed .
Wel heb ik getennist en koffiegeleut en ben ik weer aan een Mount Everwash begonnen.
Een boel hangende droge was gevouwen en opgeruimd en de overloop van de zolderverdieping opgeruimd . Dwz kerst-rommel staat weer op de bergzolder.
Straks nog even met de stofzuiger rond en dan is het dat wel weer voor vandaag.
Oh en een gezonde maaltijd op tafel zetten vanavond, daar kom ik ook niet onderuit .
Nu ga ik eerst met een boterham en een theetje de stapel folders doorkijken.
De stomerij misschien?
Werk ze Coetje!
Rugpijn leek iets gezakt na een nachtje slapen, maar ik voel het ondertussen weer goed .
Wel heb ik getennist en koffiegeleut en ben ik weer aan een Mount Everwash begonnen.
Een boel hangende droge was gevouwen en opgeruimd en de overloop van de zolderverdieping opgeruimd . Dwz kerst-rommel staat weer op de bergzolder.
Straks nog even met de stofzuiger rond en dan is het dat wel weer voor vandaag.
Oh en een gezonde maaltijd op tafel zetten vanavond, daar kom ik ook niet onderuit .
Nu ga ik eerst met een boterham en een theetje de stapel folders doorkijken.
dinsdag 10 januari 2012 om 12:47
Heb je een bad, Allis (denk het niet, anders was je zelf vast wel op het idee gekomen de handel daarin te spoelen)?
Onze poets begint volgende week
Straks nog:
- koken eten opwarmen
- was opvouwen
- Mmetje badderen (dat is momenteel nogal een gedoe, hij heeft het te druk met spelen om voor dit soort onzin tijd vrij te maken )
- vaatwasser uit- en weer inruimen
- wasmachine alvast volstouwen
Onze poets begint volgende week
Straks nog:
- koken eten opwarmen
- was opvouwen
- Mmetje badderen (dat is momenteel nogal een gedoe, hij heeft het te druk met spelen om voor dit soort onzin tijd vrij te maken )
- vaatwasser uit- en weer inruimen
- wasmachine alvast volstouwen
dinsdag 10 januari 2012 om 14:02
In bad doen heb ik wel aan gedacht, maar ik ben bang dat ik hem nooit meer droog krijg, het is echt een enorm ding met voering en alles... Stomerij kan wel, maar dan kan ik ws net zo goed een neiuw kopen qua budget. Maar ik denk dat ik hem toch maar half in bad doe en de douchekop er op zet. Dan maar twee weken drogen. Het zat ook op een kussentje, die heb ik uitgespoeld en met oxi behandeld maar daar zit het rode van de tas nog steeds in. Nou ja, als het sop er maar uit is.