Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
woensdag 11 januari 2012 om 14:03
Ben al drie keer begonnen hier te schrijven. Maar krijg er steeds telefoontjes door en dan ben ik alles kwijt. Drie keer is scheepsrecht.
Allis wat fijn dat de vlek er uit is. En balen van de roosvice. Gelukkig dat die vlekken er ook uitgingen.
Gold ik ga mijn Best doen te komen. Al zal auto rijden moeilijk worden. Zie wel hoe het gaat. Desnoods met een loei van een ruilkoffer. Haha.
Allis wat fijn dat de vlek er uit is. En balen van de roosvice. Gelukkig dat die vlekken er ook uitgingen.
Gold ik ga mijn Best doen te komen. Al zal auto rijden moeilijk worden. Zie wel hoe het gaat. Desnoods met een loei van een ruilkoffer. Haha.
woensdag 11 januari 2012 om 14:27
Mogguh
Coe, lekker is dat, naar buiten kijken tijdens je werk.
Goldie, denk dat warmtepleisters (?ken ze niet) of warmtecreme inderdaad wel lekker is tijdens het werk. Hoop het.
Allis, fijn dat je spullen weer wit zijn in plaats van rood.
Zoeb, ik word ontzettend moe van drie uur kleppen dus dat gaat niet gebeuren. Al kan het inderdaad al gauw al te gezellig worden (aandachtspuntje). Dit meisje is nog maar pas begonnen en nog niet gewend aan niet aanpakken
Alle anderen, een zwaai en een dikke knuf. Heb wel zin in de 21ste, maar moet nog oppas regelen.
Coe, ik denk dat mijn concentratiestoornis komt door wat er met ex is gebeurd. Kan ook dat ik simpelweg meer wil dan ik kan. Anyway zal ik voorlopig overdag moeten studeren om er weer in te komen, of even andere dingen op een lager pitje zetten. Zoals het nu gaat haal ik die propedeuse natuurlijk niet voor april 2012. Sterker nog, dat gaat ook al niet meer gebeuren als ik er wel hard aan trek.
Vanochtend een gesprek gehad bij het ggz: we krijgen als gezin een behandelaanbod. Eerst eens even uitzoeken hoe de gezinsleden op elkaar inwerken en wat Muis met name nodig heeft. Waarbij de kans bestaat dat er toch nog wat moet gebeuren met Oudste. Of ik krijg te horen dat mijn opvoeding faalt. Maar laten we daar niet van uitgaan.
Coe, lekker is dat, naar buiten kijken tijdens je werk.
Goldie, denk dat warmtepleisters (?ken ze niet) of warmtecreme inderdaad wel lekker is tijdens het werk. Hoop het.
Allis, fijn dat je spullen weer wit zijn in plaats van rood.
Zoeb, ik word ontzettend moe van drie uur kleppen dus dat gaat niet gebeuren. Al kan het inderdaad al gauw al te gezellig worden (aandachtspuntje). Dit meisje is nog maar pas begonnen en nog niet gewend aan niet aanpakken
Alle anderen, een zwaai en een dikke knuf. Heb wel zin in de 21ste, maar moet nog oppas regelen.
Coe, ik denk dat mijn concentratiestoornis komt door wat er met ex is gebeurd. Kan ook dat ik simpelweg meer wil dan ik kan. Anyway zal ik voorlopig overdag moeten studeren om er weer in te komen, of even andere dingen op een lager pitje zetten. Zoals het nu gaat haal ik die propedeuse natuurlijk niet voor april 2012. Sterker nog, dat gaat ook al niet meer gebeuren als ik er wel hard aan trek.
Vanochtend een gesprek gehad bij het ggz: we krijgen als gezin een behandelaanbod. Eerst eens even uitzoeken hoe de gezinsleden op elkaar inwerken en wat Muis met name nodig heeft. Waarbij de kans bestaat dat er toch nog wat moet gebeuren met Oudste. Of ik krijg te horen dat mijn opvoeding faalt. Maar laten we daar niet van uitgaan.
woensdag 11 januari 2012 om 14:47
http://www.lifehack.org/a ... tter-and-more-easily.html
vond ik wel passend en ook wel inspirerend voor ook hier. wellicht is er een punt in de lijst dat ons allen weer vooruit helpt een beetje
vond ik wel passend en ook wel inspirerend voor ook hier. wellicht is er een punt in de lijst dat ons allen weer vooruit helpt een beetje
woensdag 11 januari 2012 om 16:12
Ik ga het straks lezen Allis. Ben nu op de iPhone bezig.
Ik ben alweer op de terugweg. De ergo kon een half uur eerder en de fysio ook. Heel fijn is dat. We hebben gewichtsoefeningen gedaan speciaal voor de pols. En die moet ik thuis ook doen. Ik stap in Roermond even uit om te kijken wat gewichtjes van een en twee kilo kosten
Ik ben alweer op de terugweg. De ergo kon een half uur eerder en de fysio ook. Heel fijn is dat. We hebben gewichtsoefeningen gedaan speciaal voor de pols. En die moet ik thuis ook doen. Ik stap in Roermond even uit om te kijken wat gewichtjes van een en twee kilo kosten
woensdag 11 januari 2012 om 17:00
:zwaai:
Mijn haar zit letterlijk en figuurlijk weer goed in de krul.
En toen ik onderweg toch langs de winkels kwam heb ik meteen wat boodschappen gedaan.
Fijn dat het gelukt is met de hoes Allis!
Ik zal je link vanavond nog eens aanklikken als ik wat meer tijd kan maken om te lezen.
En fijn dat je alles een half uurtje naar voren kon schuiven Zoeb
Wij eten vanavond vis gebakken in de pan, ipv in de oven en daarbij sperzieboontjes met ui, paprika en champignons en aardappeltjes.
Over die warmtepleisters lees toch ook veel negatieve berichten over oververhitting en zo, en met mijn gevoelige huidje durf ik dat dus niet aan.
En ik zie dan wel hoe druk het wordt de 21ste.Kan ik jullie lokken met iets lekkers ?
Oh Allis, ben je nog lid van de Bezem Hyves? Dan kan ik daar zetten in welke uithoek ik woon .
Mijn haar zit letterlijk en figuurlijk weer goed in de krul.
En toen ik onderweg toch langs de winkels kwam heb ik meteen wat boodschappen gedaan.
Fijn dat het gelukt is met de hoes Allis!
Ik zal je link vanavond nog eens aanklikken als ik wat meer tijd kan maken om te lezen.
En fijn dat je alles een half uurtje naar voren kon schuiven Zoeb
Wij eten vanavond vis gebakken in de pan, ipv in de oven en daarbij sperzieboontjes met ui, paprika en champignons en aardappeltjes.
Over die warmtepleisters lees toch ook veel negatieve berichten over oververhitting en zo, en met mijn gevoelige huidje durf ik dat dus niet aan.
En ik zie dan wel hoe druk het wordt de 21ste.Kan ik jullie lokken met iets lekkers ?
Oh Allis, ben je nog lid van de Bezem Hyves? Dan kan ik daar zetten in welke uithoek ik woon .
woensdag 11 januari 2012 om 19:40
Ik heb op de Bh gereageerd.
Allis,fijn dat het met de hoes gelukt is.
Zoeb,is er iets aan de knelpunten gedaan?En heb je de gewichtjes gevonden?
Gold,ik krijg ook uitslag en een soort brandplekjes als ik die warme creme's gebruik.Vroeger niet,maar laatste keer een paar jaar geleden had ik mijn nek eens lekker ingesmeerd...na 5 min leek het of ik in brand stond..
Allis,fijn dat het met de hoes gelukt is.
Zoeb,is er iets aan de knelpunten gedaan?En heb je de gewichtjes gevonden?
Gold,ik krijg ook uitslag en een soort brandplekjes als ik die warme creme's gebruik.Vroeger niet,maar laatste keer een paar jaar geleden had ik mijn nek eens lekker ingesmeerd...na 5 min leek het of ik in brand stond..
woensdag 11 januari 2012 om 19:58
donderdag 12 januari 2012 om 08:15
donderdag 12 januari 2012 om 09:27
Allis,aan de kust.
Zo,bloed is geprikt,nu koffie en dan aan het werk.
Ben een beetje boos op vriend,telefoonrekening van 160 euro en vorige maand ook al zoveel.Zo lopen zijn vaste lasten wel heel erg op,met ook nog 2 x huur van loodsen.
Dat worden veel opdrachten binnenslepen
Ik ga aan de gang..schop mezelf wel even..
Zo,bloed is geprikt,nu koffie en dan aan het werk.
Ben een beetje boos op vriend,telefoonrekening van 160 euro en vorige maand ook al zoveel.Zo lopen zijn vaste lasten wel heel erg op,met ook nog 2 x huur van loodsen.
Dat worden veel opdrachten binnenslepen
Ik ga aan de gang..schop mezelf wel even..
donderdag 12 januari 2012 om 09:40
2,5 uur in de bus is wel erg veel, ik denk dat je verkeerd gekeken hebt Coetje. Oudste zegt dat de bus er 1,5 uur over doet.
Allis, ik zit in Zeeland en dan in het onderste stukje
Een nieuwe voordeur, dat wil ik ook al een hele tijd. Goldman is nu na 7 jaar ook 'om' maar we komen er samen nog niet uit wat het dan precies moet gaan worden.
Vandaag ga ik tennissen en
hapjes maken voor de nieuwjaarsreceptie van toneel.
Een was wegwerken
de stad in om de id-kaart van Troela op te halen
meteen bij de apotheek om no-bite, ze kan het nagelbijten maar niet laten...
stofzuigen en
koken.
He verdorie....
De 21ste zou jij wel kunnen MissM?
Misschien dat er dan iemand met auto Coetje (en evt Mamzie) op kan halen onderweg naar mij toe?
Allis, ik zit in Zeeland en dan in het onderste stukje
Een nieuwe voordeur, dat wil ik ook al een hele tijd. Goldman is nu na 7 jaar ook 'om' maar we komen er samen nog niet uit wat het dan precies moet gaan worden.
Vandaag ga ik tennissen en
Een was wegwerken
stofzuigen en
koken.
He verdorie....
De 21ste zou jij wel kunnen MissM?
Misschien dat er dan iemand met auto Coetje (en evt Mamzie) op kan halen onderweg naar mij toe?
donderdag 12 januari 2012 om 09:52
Vanmiddag belt de arts van de pijnpoli. Als ik vandaag met nieuwe medicijnen moet beginnen kan ik geen auto rijden dit weekend. Eens kijken hoe het loopt. Anders kom ik met de auto.
Slim om het bij de buurtjes te doen Gold.
Ik ben weer weg. Kom net van de pedicure af en moet door naar de diëtiste, was mijn portemonnee vergeten.
Tot straks.
Slim om het bij de buurtjes te doen Gold.
Ik ben weer weg. Kom net van de pedicure af en moet door naar de diëtiste, was mijn portemonnee vergeten.
Tot straks.
donderdag 12 januari 2012 om 12:23
Whaha ik zit er gewoon een heel weekend naast zeg. Hoe stom.
En als ik met de auto ga, neem ik je natuurlijk mee Coe. En Mamz ook. Moet toch even kijken hoe het met die medicijnen gaat. Want die moet ik ook weer opbouwen.
Ik was zes ons aangekomen. Wat goeoeoed na al die feest- en verjaardagen. En het was ook nog eens spiermassa. Mijn vetmassa was weer met 2 ons afgenomen. Yeah. Ik ben dus goed bezig.
En als ik met de auto ga, neem ik je natuurlijk mee Coe. En Mamz ook. Moet toch even kijken hoe het met die medicijnen gaat. Want die moet ik ook weer opbouwen.
Ik was zes ons aangekomen. Wat goeoeoed na al die feest- en verjaardagen. En het was ook nog eens spiermassa. Mijn vetmassa was weer met 2 ons afgenomen. Yeah. Ik ben dus goed bezig.
donderdag 12 januari 2012 om 15:16
*zwaait* nieuwe aanwinst doet het goed. Wel veel werk, want hij moet nagenoeg alles nog leren en is wat aan de dominante kant. Maar het is een scheet en hij leer best snel.
Computer is hier alweer een week uit geweest, nu die in de kelder staat, kruip ik er haast niet meer achter, zelfs niet om mail te lezen. Nu dus even op de iPad.
Bezemen gaat goed, alles blijft redelijk netjes. Ben bezig met het ontwerpen van onze tuin, zodat we in de lente flink tekeer kunnen gaan. Er moet heel veel in gebeuren, duik denk dat het in fases moet gaan gebeuren.
Alles, leuk om je weer te lezen!
Knuffel voor iedereen.
Computer is hier alweer een week uit geweest, nu die in de kelder staat, kruip ik er haast niet meer achter, zelfs niet om mail te lezen. Nu dus even op de iPad.
Bezemen gaat goed, alles blijft redelijk netjes. Ben bezig met het ontwerpen van onze tuin, zodat we in de lente flink tekeer kunnen gaan. Er moet heel veel in gebeuren, duik denk dat het in fases moet gaan gebeuren.
Alles, leuk om je weer te lezen!
Knuffel voor iedereen.
donderdag 12 januari 2012 om 17:27
Vandaag ga ik :
tennissen en
Een was wegwerken
stofzuigen en
koken.
En dan vanavond naar de nieuwjaarsreceptie.
Straks eten we roerbakgroenten met rijst en een gebakken ei.
Ik ben de hele middag bezig geweest met de hapjes. Wat heeft me toch in Godsnaam weer bezield toen ik riep dat ik wel voor hapjes zou zorgen...
Afijn, het is allemaal klaar en ik zit met een pijnlijke rug op de bank. Met wat paracetamollen kom ik de avond wel weer door. Hoop ik.
tennissen en
Een was wegwerken
stofzuigen en
koken.
En dan vanavond naar de nieuwjaarsreceptie.
Straks eten we roerbakgroenten met rijst en een gebakken ei.
Ik ben de hele middag bezig geweest met de hapjes. Wat heeft me toch in Godsnaam weer bezield toen ik riep dat ik wel voor hapjes zou zorgen...
Afijn, het is allemaal klaar en ik zit met een pijnlijke rug op de bank. Met wat paracetamollen kom ik de avond wel weer door. Hoop ik.
donderdag 12 januari 2012 om 17:32
Fijn dat het goed gaat met jullie nieuwe gezinslid Shadow!
Tuin ontwerpen is leuk! Ik heb de onze grotendeels ook zelf gedaan .
Heel erg knap van je Zoeb, ik had er met kerst heel wat meer aan gegeten. En al zeker geen spiermassa !
Aanstaande zaterdag kan je ook langskomen hoor Zoeb, maar dan moet je het gezellig maken met alleen Goldman want ik ben dan aan het werk
Tuin ontwerpen is leuk! Ik heb de onze grotendeels ook zelf gedaan .
Heel erg knap van je Zoeb, ik had er met kerst heel wat meer aan gegeten. En al zeker geen spiermassa !
Aanstaande zaterdag kan je ook langskomen hoor Zoeb, maar dan moet je het gezellig maken met alleen Goldman want ik ben dan aan het werk
donderdag 12 januari 2012 om 20:48
vrijdag 13 januari 2012 om 07:44
Gold,vielen de hapjes in de smaak?
Shadow,volgende meet bij jou dan,kunnen we je ontwerp keuren
Zoeb,wat fijn dat je niet nog meer bent afgevallen?
Voor de rest een
Ik heb slecht geslapen,werd om half 1 wakker op de bank met hoofdpijn en kon toen moeilijk weer in slaap komen.
Nu dus nog een houten hoofd.
Lijstje:
werken
wassen en vouwen
stofzuigen
wvttk
Shadow,volgende meet bij jou dan,kunnen we je ontwerp keuren
Zoeb,wat fijn dat je niet nog meer bent afgevallen?
Voor de rest een
Ik heb slecht geslapen,werd om half 1 wakker op de bank met hoofdpijn en kon toen moeilijk weer in slaap komen.
Nu dus nog een houten hoofd.
Lijstje:
werken
wassen en vouwen
stofzuigen
wvttk