angst voor de angst

09-01-2012 11:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

ik wil graag een goede behandeling voor angst voor de angst.

ik doe alles maar denk vooraf 'als t maar goed gaat...' en als ik daaraan denk gaat het mis en krijg ik klachten en ben de volgende keer weer ansgtiger.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zou er prof.hulp bij zoeken als ik jou was. Voordat het nog erger gaat worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Stap 1. Bel nu voor een afspraak met je huisarts!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Inderdaad, huisarts bellen. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog of psychiater en eventueel kalmeringsmiddelen voorschrijven (tijdelijk).

Sterkte, ik herken het helaas!
Time spent with a cat is never wasted
Voor angstklachten wordt vaak cognitieve gedragstherapie gegeven! Daarvoor moet je doorverwezen worden door je huisarts. Gewoon even bellen dus.
Idd, contact opnemen met je huisarts die kan je doorsturen naar een goeie cognitieve gedragstherapeut.

Misschien is een EMDR behandeling iets voor je, ik heb deze ook gehad, mij heeft het tot nu erg geholpen.

Hier heb ik nog weinig mensen gesproken die EMDR hebben gehad, maar je kan het altijd even op google opzoeken en misschien dat het wat voor jou is.

Ik weet natuurlijk niet waar jou angst uit bestaat en hoe je er aan komt, maar daar kunnen ze achter komen.

Succes en sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven