Entertainment alle pijlers

Tabitha's salon takeover

20-12-2010 21:28 2576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort Dubbeltje op zijn kant in bedrijf. Maar dan met mevrouw Koffie in plaats van met Sjon.
Ik vind hier dingen van.
Oh ik zou zo graag zo'n domme trut eens recht in haar gezicht de waarheid zeggen hè. Jankbal.
quote:Sabeltandcavia schreef op 09 januari 2012 @ 22:06:

[...]

Mevrouw Koffie was benieuwd wat Joekaais van de salon vond. Zei ze net.Ik heb even gegoogled en daar staat ook iets van Dan over joekaais. Maar nog geen idee wat het is, zeker net zoiets als Swagger.
quote:dignity schreef op 09 januari 2012 @ 22:07:

Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid personeel die een salon in Amerika nodig heeft om te kunnen draaien. Bij mij staat er hooguit drie man, eigenaresse, tweede kapster en een stagair. Hier hebben ze er echt een leger voor nodig zeg.Hier ook, soms een derde kapster maar dat is zelden.
quote:dignity schreef op 09 januari 2012 @ 22:07:

Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid personeel die een salon in Amerika nodig heeft om te kunnen draaien. Bij mij staat er hooguit drie man, eigenaresse, tweede kapster en een stagair. Hier hebben ze er echt een leger voor nodig zeg.Precies! En de eigenaresse laat haar handen net zo hard wapperen als haar personeel.
Ik vind hier dingen van.
heb wel een keer gehad dat ik bij een kapsalon was dat iemand (de leiding van de dag of eigenaar) dus om de haverklap mensen moest aansturen, telefoon opnemen of mensen verwelkomen. Dat vond ik erg vervelend.

Daarentegen word ik -als ik mijn haar bij een heuse krullenkappert laat knippen- schandelijk verwend met kopjes thee en zo.

die kopjes thee zijn best irritant soms, want je kan eigenlijk nooit warme thee drinken Helemaal bij het krullenknippen niet als je achterover in de stoel hangt of met je haar voorover in de stoel hangt. Maar het is wel heul fijn.
Ben er ook altijd op beducht dat er geen haren in m'n kopje waaien...
Beetje raar hoor, zo overstuur raken. Alles is zo vastgelegd en zo gecontroleerd dat elke verandering niet goed kan verwerken ofzo.
quote:koreveen schreef op 09 januari 2012 @ 22:14:

Ben er ook altijd op beducht dat er geen haren in m'n kopje waaien...Mijn kapster stopt altijd als ik wil drinken tijdens het knippen.
Chris is een man die ik wil slaan.
Ga dan iets doen Chris, vegen oid.
Toch krijg ik bij deze aflevering geen happy end gevoel...
Goh, hij ziet het licht hallelujah
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Mijn kapster stopt altijd als ik wil drinken tijdens het knippen.Die van mij ook, maar ben altijd bang dat de haren van anderen erin waaien....brrrr
Misschien meer een 'happy Mending'
Weet je wat ik oneerlijk vind? Zij heeft haar man uit zijn baan getrokken om te kunnen helpen in de salon. Terwijl hij daar helemaal niets kan! Weg ermee! Echt. Stom stom stom. Zo een x aantal maanden aan inkomsten kwijt. Gewoon omdat hij zijn baan heeft opgezegd.
quote:dignity schreef op 09 januari 2012 @ 22:18:

Toch krijg ik bij deze aflevering geen happy end gevoel..........komt hij uit de kast ofzo?
Ja, dat snap ik ook niet Mamaria.
Inderdaad Mamaria, het stomste wat ze konden doen en nog slecht voor je relatie ook.
Wel mooi dat ze iedereen kunnen houden, afgezien van haar man dan.
chris heeft een baan yeah
Die receptionist is wel grappig :-)
Brandweerman past wel bij hem
Ik ga maffen. Tot volgende week
tot een andere keer
volgende week wordt grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven