Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
een Altijd Grote Problemen Oplossen
Hier is h weer gaan slapen, ik hoorde om half acht,

mama bah, mama bah

dus ze heeft een schoon luiertje gehad maar er werd nog druk in de ogen gewreven, dus maar weer terug in bed gelegd,

zwemmen is nu met de oudere groep ook pas om 12 uur, dus vind het wel handig als ze iets langer doorslaapt, anders wordt de morgen ruk wel erg lang.
Oh en H kent een aantal nwe woorden,

windje en boertje, al haalt ze ze nog vaak door elkaar (dus laat een dikke wind en zegt, "oho boertje"

Wij hebben een koosnaampje voor H en zo noemt ze zichzelf nu ook vaak (droefy)
moom, hopelijk komt de monteur snel en hoef je er niet de hele dag voor thuis blijven. Maar je hoeft toch geen voorrijkosten te betalen als ze steeds voor t zelfde probleem moeten komen? Dan hebben zij het niet goed opgelost.

hebben jullie een onderhouds abbo?

J2 was vanmorgen om 6 uur klaar wakker, druk aan t kletsen in bed, om half 7 er maar met hem uitgegaan.

j1 werd om half 8 wakker. Koorts is gezakt, maar hij is nog steeds niet fit. Wil niets, steeds huilen om helemaal niets en wilde ook niets eten.

We blijven vandaag maar thuis denk ik, normaal ga ik vrijdag ochtend sporten en de kids gaan dan even naar mijn moeder.
Zo,

heb net weer een belrondje achter de rug......

ik ben in ieder geval voor 100% van de tandartskosten verzekerd, maar goed ik ga er wel werk van maken,

dus de rekening gaat naar de ZÄ-kammer en er gaat een brief naar de tandarts, echt wat een lullo
Mogguh. ben een beetje moe. M. begon vannacht te hoesten en viel dus niet meer in slaap... heb zeker 1,5 uur wakker gelegen (zij ook) na een bekertje drinken ging het al iets beter en viel ze met moeite weer in slaap.

Nu op werk. Dit weekend naar de efteling !
Wachtende op nieuwe wasmachine . Ben benieuwd hoe die is!
Leuk fan, de efteling! M zal de droomvlucht wel geweldig vinden!

Hier weer terug van zwemmen, snel broodje gegeten en H ligt nu in bed dus kan ik mooi even wat voor mezelf doen, eerste wasmachine staat al aan (char is ie al geleverd?)

We hebben deze keer een klein clubje bij het zwemmen, maar 6 kindjes, bijna prive-les

Maar we zijn begonnen met de beenslag, haha er komt nog niet veel van terecht maar dat hoeft ook nog niet. Lerares denkt wel dat H wss wel snel zal kunnen zwemmen, ben benieuwd, zolang ze er zoveel plezier in houdt als nu vind ik het allang prima.
Hij is er! Mooi en groooooote trommel! Direct alle witte rompers en doekjes van S erin gedaan op speciaal babywas programma
ja ben je er blij mee char?

Ben ook echt benieuwd hoe M. de efteling vindt. Zal haar vanavond nog wel wat youtube filmpjes laten zien. Had haar die van de lelies al laten zien : Ooooh mama bloempjes dansen !!
Ik ben tot nu toe reuze blij! Hij is stil!!

Fan: tof, naar Efteling! Heel veel plezier!
Haha, wat grappig dat ze die filmpjes al zo leuk vind fan.

Goede koop dus char?

Hier zo geen zin wat te gaan doen....
Ik ben aan het werk, maar heb ook geen zin...
wow, een babywasprogramma. wat is daar speciaal aan? hogere temp, lagere toeren, extra spoelbeurt?

Sjaak maar weer op bed geslingerd. Was niet de gezelligste.

En dikke webshop pech. Bolero besteld, issie bruin. Ipv donkerpaars.
Stond er dan geen kleur bij moom?
"java"

had dus wel een vermoeden kunnen hebben..
hm... java ... wat een mooie kleur omschrijving.. dan had ik eigenlijk ook niet aan bruin gedacht
Zeer goede koop! Babywas is idd warmer, extra voorwas en extra naspoelen.
Char, fijn dat de wasmasjien bevalt

Fan, leuk de efteling ben benieuwd wat M er van vindt!

j1 is nog niet helemaal fit. koorts wel hele dag weg gebleven. maar men wat is hij mieperig. niets is goed en ontaard in huilbui
Nog warmer dan kookwas char blijft er dan nog wel iets van je babykleding over?

H ligt weer lekker op bed, heb net nog even met haar gekleid, kon ik mooi nog even de dikkie dik oefenen
Sjaak heeft ook een nieuw woordje: "Dikkie"!

hij trok het vanavond veul beter dan de rest van de hele week. Is gewone tijd naar bed gegaan. Wel heel irritant, hij vindt ons gezicht nu heel leuk. Heb je continu dreumes vingers in je ogen prikken (of in je oren, lekker diep naar binnen... maar nog altijd beter dan je ogen).
Zo, hier alweer ge(thuis)sport, lekker!
blugh, tis hier mooi kut!

Vandaag even de stad in geweest maar voelde me echt doelloos rondhobbelen. Heb bij Lush wel even een spulletje aangeschaft voor mijn huid, voel me net een 15 jarige puber, dikke puisten op kin en zo. :'( ik haat ongesteld zijn.

Mocht ik zwanger raken ooit, dan komt er daarna een spiraal.
Ik las het al op fb becks, zit niet echt mee he?
Hahaha moom dat heeft M. hier ook zo lang gedaan. Gek werden we ervan !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven