Entertainment alle pijlers

Jersey Shore Seizoen 5

13-01-2012 15:27 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was verbaasd dat er geen topic over JS is hier op Viva. Volgt niemand het?

Seizoen 4 in Italië was minder, maar ik begin het vanaf Seizoen 5 weer leuk te vinden.

De eerste 2 afleveringen zijn al uitgezonden. Ik kijk via hier: http://jerseyshoreseason5 ... e-season-5-episode-2.html

Wat vinden jullie van dit seizoen?
Ik volg het niet, maar is wel lekkere trash TV als ik me verveel. Juist na een uurtje JS voel ik me zo lekker normaal!

Zijn ze in seizoen 5 weer terug in Jersey?
Ik ga het zeker weten weer volgen! Vind het heel leuk.
jaaa leuk! ik ga kijken!
Seizoen 4 was minder???

Heftige vechtpartij , Snooki die 2 agenten het ziekenhuis inrijdr, Snooki en hoeheetze helemaal uit hun dak in hun eentje zo hard dansen dat ze hun ondergoed verliezen.

Snooki die hoeheetze de hele avond aflebbert.,

Hoeheetze die er met een scharrel van Vince vandoor gaat en haar daarna weer teugdumpt in zijn bed.

En dan Snoooki die om de haverklap Jionni belt met de mededeling dat ze weer bij iemand in bed is belandt.

Wat minder? hoe gek moet het worden?

Ik verheug me er alweer op haha!
Deena! haha echt ik vind het heerlijkk om naar te kijken!
Wentelteefje woehahahaha idd hoe gekker kan t nog worden...Ik lag ook echt helemaal in een deuk en te gieren van het lachen bij de aflevering van dat snooki en deena lazarus werden en idd hun ondergoed verloren tijden t dansen ofzo....hilarisch gewoon!!!

Heerlijk trailertrash tievie haha!!!
I YS

Idd echt een trash programma, je gelooft eigenlijk niet dat die mensen daar 'echt' zijn.
quote:BarbaraAnn schreef op 13 januari 2012 @ 15:29:

Ik volg het niet, maar is wel lekkere trash TV als ik me verveel. Juist na een uurtje JS voel ik me zo lekker normaal!

Zijn ze in seizoen 5 weer terug in Jersey?ja ze zijn in seizoen 5 weer terug in Jersey. Dit is waarschijnlijk het laatste seizoen met de huidige castleden
quote:dubbelvla schreef op 13 januari 2012 @ 16:06:

I YS

Idd echt een trash programma, je gelooft eigenlijk niet dat die mensen daar 'echt' zijn.

ik vind het ook leuk om te kijken (blijf er niet voor thuis trouwens)

maar het is inderdaad ingestudeerd met een script enzo.

heb eens zo'n "achter de schermen van" aflevering gezien.

Net zoals The Hills ook half echt / half fake is
Wanneer komt t op tv dan seizoen 5 ...?
Ik ben NU geïnstalleerd voor de 1e 2 afleveringen
Eindelijk een JS topic, geweldig programma! Net wat er al eerder gezegd werd daarna ben je zo lekker normaal! Of zijn jullie ook guidette's
quote:missworld schreef op 13 januari 2012 @ 16:32:

Wanneer komt t op tv dan seizoen 5 ...?

Weet ik niet, maar ik kan niet wachten totdan.

je kan het nu ook gewoon bekijken via internet
Tis natuurlijk een afschuwelijk programma. Ze zijn zoooooo ordinair. Die meiden maar ook die opgepomte jongens met hun idiote kapsels. Maar dan merk je langzamerhand dat je een beetje van ze gaat houden. Vooral voor Snooki en Deena ( zo heet ze dus , thanks ;) heb ik een zwak. Sammi en Ronni vind ik superirritant.
Eefje, ja dat heb ik ook haha begin ze steeds leuker te vinden en grappig!! En ik vind t juist hilarisch als ze over the top extreem guidette achtig gekleed gaan, zeker snooki die 1.40 m is en cup F geweldig gepropt in maatje XS en dat haar halve meter hoog en helemaal chocobruin gespoten hilarisch gewoon!!
Geinig programma, alleen die Sammi vind ik echt vre-se-lijk!

Je zou maar met iemand in 1 huis moeten leven die zo'n stem heeft. Geen wonder dat die Vinny wegging, ik zou het ook niet trekken.
Ik vind Mike vreselijk, dat ze die niet eruit gooien zeg! wat een kwal, en Sammi ook idd.
Ik vond Sammi in het begin ook verschrikkelijk, maar is ze in Italië aardig bijgedraaid.

Mike is echt horror. Wat een vreselijke, lelijke vent is dat zeg! En ohh wat is hij trots op zijn buikspieren :puke:

Ja idd Sammi bbbrrrrr en Mike yaikksssss blegh echt le-lik gewoon bahh!! EN dan die zonnebril altijd op zn neus in een club bbrrrr wat een afknapper zeg!!
Die poses die hij maakt als ie voor de spiegel staat. Haha, jezus.
Ze zijn vaak zo over the top dat het daardoor weer leuk wordt. En volgens mij komt er na dit seizoen een spin-off van een aantal van hen.
Ik probeer de afleveringen via de link te kijken maar na een kort stukje aflevering komt de reclame erin en vervolgens kan ik de aflevering niet verder kijken. Meer mensen die dit probleem hebben? Of ben ik gewoon een beetje blond bezig?
Ik ben altijd gemengd qua gevoelens over mike. Aan de ene kant vind ik het een eikel ( dat is hij ook wel ) en een dramaqueen. Maar toch geloof ik dat er een goed persoon in mike zit. Hij komt op mij wel over als de meest onzekere persoon in het huis.

Snooki vond ik altijd leuk maar in het Italie seizoen vond ik haar irritant en ik vond het achterbaks dat ze loog over sex met mike, dat ze duidelijk gehad heeft ( zag het aan haar schuldige gezicht in de eerste aflevering van dit seizoen ) maar ik wist het eigenlijk meteen al. Waarom zou mike dat verzinnen.

Geweldig dat die vriend van Mike mee naar het huis ging en dat Snooki het vuur onder haar kont kreeg en Gionnie de hele avond maar in de smoosh room hield zodat ze geen gezeik kreeg.

Ronnie vind ik vanaf seizoen een al leuk, Sammi vond ik altijd vervelend maar ik vind haar nu wel oke. Ben blij dat het Ron/sam drama was minder is geworden.

Vinnie was altijd mijn favoriet maar vind hem de laatste seizoenen minder geworden. Pauly vond ik ook altijd leuk maar eigenlijk is het een kleurloos en blaaskaak achtig figuur, die nooit een mening heeft.

Jenni vind ik erg leuk, maar krijg het gevoel dat ze er wel een beetje klaar mee is met al het JS gedoe.

Ben benieuwd wat er dit seizoen weer gaat gebeuren
quote:Jammo schreef op 17 januari 2012 @ 17:04:

Ik probeer de afleveringen via de link te kijken maar na een kort stukje aflevering komt de reclame erin en vervolgens kan ik de aflevering niet verder kijken. Meer mensen die dit probleem hebben? Of ben ik gewoon een beetje blond bezig?http://s7icky.tv/?s=jersey+shore Geen reclame en geen haperingen.

Ik moet trouwens zeggen dat ik sinds seizoen 4 Snooki echt vreselijk vind, terwijl ik haar voorheen altijd wel grappig vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven