Gevoelloos in been
vrijdag 13 januari 2012 om 19:46
Het klinkt vast raar, maar ik heb een deel in mijn bevenbeen/dijbeen waar ik geen gevoel meer in heb. Het lijkt een beetje op wanneer je voet slaapt, als je er dan aan zit voel je dit wel aan je hand, maar niet aan je voet.
Ik weet dat ik even langs ha moet, maar gemekker op mijn werk en ik heb het al een paar weken maar het lijkt niet erger te worden. Heb dus niet het idee dat het me belemmert ofzo, het is gewoon een beetje vreemd.
Iemand een idee waar het door kan komen?
Ik weet dat ik even langs ha moet, maar gemekker op mijn werk en ik heb het al een paar weken maar het lijkt niet erger te worden. Heb dus niet het idee dat het me belemmert ofzo, het is gewoon een beetje vreemd.
Iemand een idee waar het door kan komen?
vrijdag 13 januari 2012 om 20:03
vrijdag 13 januari 2012 om 20:21
vrijdag 13 januari 2012 om 20:24
Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb op mijn linkerbovenbeen aan de buitenkant ook zo'n gevoelloos stuk, raar gevoel is dat. Maar ik heb het al jaren, er is een naam voor, mijn huisarts noemde het eens, volledig onschuldig, volgens de fysio kon je het regelmatig masseren, dat zou een klein beetje verbetering kunnen opleveren.
vrijdag 13 januari 2012 om 21:00
quote:usena schreef op 13 januari 2012 @ 20:21:
Was niet zo slim.
Ik moet tegenwoordig 8(!!) dagen van te voren mijn verlof aanvragen (ook voor de ha e.d.).
Vandaar dat ik zo moeilijk zit te doen om naar de huisarts te gaan. Er zal ook vast niets aan de hand zijn. Miss komt het omdat ik te veel zit ofzo.Wat een onzin. Met sommige dingen kun je helemaal geen 8 dagen wachten. En dat zal jouw leidinggevende toch ook echt wel begrijpen. Ik zou me in dit geval dus niks aantrekken van deze regel. Als jij naar de huisarts MOET, dan MOET dat. Punt. Dan ga je toch geen 8 dagen wachten terwijl het wellicht dringend is?!
Was niet zo slim.
Ik moet tegenwoordig 8(!!) dagen van te voren mijn verlof aanvragen (ook voor de ha e.d.).
Vandaar dat ik zo moeilijk zit te doen om naar de huisarts te gaan. Er zal ook vast niets aan de hand zijn. Miss komt het omdat ik te veel zit ofzo.Wat een onzin. Met sommige dingen kun je helemaal geen 8 dagen wachten. En dat zal jouw leidinggevende toch ook echt wel begrijpen. Ik zou me in dit geval dus niks aantrekken van deze regel. Als jij naar de huisarts MOET, dan MOET dat. Punt. Dan ga je toch geen 8 dagen wachten terwijl het wellicht dringend is?!
vrijdag 13 januari 2012 om 21:03
O en TO: het kan echt ontzettend veel oorzaken hebben. Inderdaad varierend van iets onschuldigs tot iets ernstigs. Ik heb zelf ook zo'n gevoel gehad een aantal maanden geleden. En na vele onderzoeken bleek ik MS te hebben (niet zo onschuldig dus). Nu zeg ik niet dat jij dat ook hebt, maar ik probeer aan te geven dat het echt van alles kan zijn. Dus ook iets ernstigs. Ga dus gewoon even z.s.m. naar de huisarts, te meer omdat je het al een paar weken hebt.
vrijdag 13 januari 2012 om 21:07
Ja joh, iedereen weet natuurlijk ruim 8 dagen van te voren dat ze vrij moeten hebben om naar de HA te gaan. En hoe doen ze dat dan als er iemand overlijd?
Beetje vreemd van je bedrijf dat ze dat als regel hebben ingesteld TO. Gewoon een afspraak maken, er lijkt me iets niet helemaal in de haak als een deel van je been al een tijdje gevoelloos is.
Beetje vreemd van je bedrijf dat ze dat als regel hebben ingesteld TO. Gewoon een afspraak maken, er lijkt me iets niet helemaal in de haak als een deel van je been al een tijdje gevoelloos is.
zaterdag 14 januari 2012 om 09:14
over dat verlof 8 dagen van te voren aanvragen: Volgens mij mag dat niet eens als het voor doktersbezoek is. Staat vast wel ergens in je CAO beschreven.
En jeetje, hoe lang duurt een bezoekje aan de huisarts? probeer een afspraak aan het begin of eind van de dag te krijgen dan hoef je misschien maar een uurtje vrij te nemen.
En jeetje, hoe lang duurt een bezoekje aan de huisarts? probeer een afspraak aan het begin of eind van de dag te krijgen dan hoef je misschien maar een uurtje vrij te nemen.
zaterdag 14 januari 2012 om 09:48
Een regel dat je 8 dagen vantevoren vrij moet vragen voor doktersbezoek is wettelijk niet toegestaan. Stel je voor zeg, in 8 dagen zou je wel dood kunnen zijn als je echt iets ernstigs onder de leden hebt! Dus, afspraak maken en vrij nemen. En wel op zo kort mogelijke termijn. Natuurlijk hopen we dat het mee zal vallen en die kans is erg groot. Maar het kan ook tegenvallen en dan is snel ingrijpen gewenst of zelfs noodzakelijk. Je riskeert je gezondheid toch zeker niet door een combinatie van laksheid en een rare werkgever?!