Campingbedje
vrijdag 13 januari 2012 om 21:16
Wij hebben onlangs de Toppi dream gekocht. De andere modellen vielen af omdat de Toppi stabieler stond en lichter was. Er was er wel eentje waarvan de constructie iets sterker was omdat er geen springveren werden gebruikt, maar deze was niet stabieler.
Verder hebben we het ding een paar keer in- en uitgevouwen om te kijken of we er uberhaupt mee overweg konden.
Verder hebben we het ding een paar keer in- en uitgevouwen om te kijken of we er uberhaupt mee overweg konden.
vrijdag 13 januari 2012 om 21:18
vrijdag 13 januari 2012 om 21:20
Wij hebben er een waarbij een extra hang-gedeelte zit. Dit is voor als het kind zich nog niet optrekt. Ik vond het ideaal toen onze dochter klein was (scheelt een hoop bukken). Nu staat hij in de laagste stand, prima bedje. Alleen af en toe wat gedoe bij het in- en uitvouwen. Maar dat hebben ze volgens mij allemaal wel. Wij hebben er ook een extra matrasje in.
vrijdag 13 januari 2012 om 21:22
vrijdag 13 januari 2012 om 21:26
quote:krokusje schreef op 13 januari 2012 @ 21:16:
Idd. Zit volgens mij weinig verschil tussen die bedjes. Allemaal verrot om op te zetten Dat opzetten gaat nog wel maar weer in elkaar is mij nog nooit gelukt. Wát een ondingen zijn het!
Idd. Zit volgens mij weinig verschil tussen die bedjes. Allemaal verrot om op te zetten Dat opzetten gaat nog wel maar weer in elkaar is mij nog nooit gelukt. Wát een ondingen zijn het!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 13 januari 2012 om 21:30
vrijdag 13 januari 2012 om 21:34
Wij hadden voor oudste Deryan tentje gekocht omdat dit makkelijker meenemen was (stukken lichter). Maar hij wilde er niet in slapen. Wel in zo'n loeizwaar campingbedje waarvan vriend telkens rugklachten kreeg bij het inklappen. Sinds ik de tip kreeg bij opzetten KLM gaat het goed: eerst kort, dan lang, dan midden. En inklappen andersom. Helemaal prima. Maar blijft gesleep met zo'n bed. Jongste slaapt prima in tentje maar die heeft vriend laatst bij inklappen gemold...
vrijdag 13 januari 2012 om 21:34
quote:leentjedb schreef op 13 januari 2012 @ 21:22:
Ik had altijd "ruzie" met campingbedjes, krijg ze niet makkelijk uit- en ingeklapt. Voor jongste hebben we er zo eentje gekocht en ik vind hem heel handig. Ze ligt er ook graag in. 1-na-jongste van 6 was zelfs een beetje jaloers dat zusje zo'n leuk slaaptentje kreeg en zij niet.
[afbeelding]Zooow, dat is een leuk ding! Maar misschien alweer "uit" tegen de tijd dat ik kleinkinderen krijg
Ik had altijd "ruzie" met campingbedjes, krijg ze niet makkelijk uit- en ingeklapt. Voor jongste hebben we er zo eentje gekocht en ik vind hem heel handig. Ze ligt er ook graag in. 1-na-jongste van 6 was zelfs een beetje jaloers dat zusje zo'n leuk slaaptentje kreeg en zij niet.
[afbeelding]Zooow, dat is een leuk ding! Maar misschien alweer "uit" tegen de tijd dat ik kleinkinderen krijg
vrijdag 13 januari 2012 om 21:44
vrijdag 13 januari 2012 om 22:48
quote:littlebeetle schreef op 13 januari 2012 @ 21:38:
In bed horen ze toch niet te spelen? Of je wil bedje dus ook als box gebruiken op bezoek? Ik leg dan meestal een speelkleed op de grond.Ideaal juist. Ik had op bezoek het bedje buiten staan als box.
In bed horen ze toch niet te spelen? Of je wil bedje dus ook als box gebruiken op bezoek? Ik leg dan meestal een speelkleed op de grond.Ideaal juist. Ik had op bezoek het bedje buiten staan als box.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 13 januari 2012 om 22:58
hier ook het koelstra bedje, oke hij is wat duurder maar wel fijn om op te zetten.
bij de meeste heb je van die knijpklik dingen die niet makkelijk gaan bij koelstra moet je gewoon het ding omdraaien en klaar is het.
heb er wel voor allebei een extra matrasje in omdat ze anders op een harde plank liggen
bij de meeste heb je van die knijpklik dingen die niet makkelijk gaan bij koelstra moet je gewoon het ding omdraaien en klaar is het.
heb er wel voor allebei een extra matrasje in omdat ze anders op een harde plank liggen
zaterdag 14 januari 2012 om 02:10
Wij hebben een goedkoop bedje van Topmark. Kostte hooguit 25,-.
Ook een matras erbij gekocht.
Wel even in de winkel geprobeerd in en uit te klappen, gaat prima. Wij zijn erg tevreden met het bed.
De truc met zo'n bedje is dat je eerst de bodem omhoog moet trekken voordat je de zijkanten laat zakken.
Zolang de bodem nog plat ligt, klappen de zijkanten héél moeilijk in.
Misschien ook een tip voor andere 'campingbedhouders'...
Ook een matras erbij gekocht.
Wel even in de winkel geprobeerd in en uit te klappen, gaat prima. Wij zijn erg tevreden met het bed.
De truc met zo'n bedje is dat je eerst de bodem omhoog moet trekken voordat je de zijkanten laat zakken.
Zolang de bodem nog plat ligt, klappen de zijkanten héél moeilijk in.
Misschien ook een tip voor andere 'campingbedhouders'...
zaterdag 14 januari 2012 om 09:53
Wij hadden een koelstra bedje, het systeem waarmee de stangen in elkaar klikken is bij nummer 2 kapot gegaan, nu hebben we een Deryan travelcot, waar ik erg blij mee ben. We hebben de babyversie, want op het moment dat mijn kinderen in een gewoon bed gingen slapen (zo tussen 2 en 2 1/2 jaar) wilden ze echt niet meer in een campingbedje, uren huilen en roepen : Ik ben niet baby. Dus bij nummer 3 ga ik dat niet eens meer proberen. Als ze thuis in een gewoon bed kunnen slapen dan op vakantie ook.