lunch in omgeving culemborg
zaterdag 14 januari 2012 om 19:05
In Beusichem zit het Veerhuys, daar zit je leuk aan het water (bij de pont) en kun je lekker lunchen. In Wijk vind ik De Engel het leukst om te lunchen. In Wijk kan je nog wel rondwandelen (Molen, daar kan je soms in op zondag, kasteel met klein bosje eromheen), maar de winkels zijn dicht. In Beusichem is verder niks te beleven als je naar het Veerhuys gaat, dat zit namelijk aan de Lek en verder is daar niks.
zaterdag 14 januari 2012 om 21:39
Vanuit Culemborg kun je makkelijk naar de Marienwaerdt (Beesd), daar kun je een wandelingetje maken op het landgoed en eten bij Brasserie Marie of de Stapelbakker.
In Buren kun je heerlijke pannenkoeken eten, beter dan in de Marienwaerdt vind ik. En Culemborg zelf is natuurlijk erg mooi om even doorheen te lopen, of als het mooi weer is lekker ff uitwaaien in de uiterwaarden....
In Buren kun je heerlijke pannenkoeken eten, beter dan in de Marienwaerdt vind ik. En Culemborg zelf is natuurlijk erg mooi om even doorheen te lopen, of als het mooi weer is lekker ff uitwaaien in de uiterwaarden....
zondag 15 januari 2012 om 22:11
Haha cool!
Heb je er ook gegeten?
Het is jarenlang een beetje vervallen landgoed geweest, tot 1 van de zonen van de baron er werk van ging maken. Er worden nu fairs gehouden en het WK vierspannen is er zelfs geweest.
Het is zeker een aanrader om een keer op de Landgoedfair of de Kerstfair te gaan kijken, als je daarvan houdt!
Erg leuk dat je van mijn tip gebruik gemaakt hebt. Was het eigenlijk een beetje lekker wandelweer? (ik heb geen idee want ik sliep ivm nachtdienst....)
Heb je er ook gegeten?
Het is jarenlang een beetje vervallen landgoed geweest, tot 1 van de zonen van de baron er werk van ging maken. Er worden nu fairs gehouden en het WK vierspannen is er zelfs geweest.
Het is zeker een aanrader om een keer op de Landgoedfair of de Kerstfair te gaan kijken, als je daarvan houdt!
Erg leuk dat je van mijn tip gebruik gemaakt hebt. Was het eigenlijk een beetje lekker wandelweer? (ik heb geen idee want ik sliep ivm nachtdienst....)