hoe masturbeer jij?

14-01-2012 19:51 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zelf altijd in bad, douchekop er afgedraaid en dan met die waterstraal, doe ik al sinds me puberteit (nu 40). denk zelf altijd dat ik de enige ben die t op deze manier doet :-) gewoon vingeren duurt me te lang en vind ik sn saai!
En dat in combinatie met mijn salontafel... Poeh....
Neem dat je dan op de salontafel ligt en .......... we moeten t wel netjes houden natuurlijk
Nou zoiets ja.... Vindt t extra spannend omdat mijn salontafel van glas is, en ik dus niet te heftig kan bewegen....

Anders zak je er doorheen.
Livin on the edge die secondhandsuus!
quote:xalliesuper schreef op 14 januari 2012 @ 20:48:

Anders zak je er doorheen.

Juist!

Tjee ja... T idee...prrrrrttt... Ben ik net iets te zwaar voor...haha...

Wie opent nu ook zo'n topic...hihi... Krijg dan echt ridicule ideeën...

En ik ben té nieuwsgierig om niet te kijken... Erg...

Viva-forum-verslaving in wording....
Dames dames toch , er wordt gewoon een vraag gesteld en dan gaan jullie met z,n allen lopen zeiken over het feit dat TO schrijffouten maakt.... Lekker belangrijk , reageer dan gewoon niet !
quote:puplesilk schreef op 14 januari 2012 @ 21:19:

Dames dames toch , er wordt gewoon een vraag gesteld en dan gaan jullie met z,n allen lopen zeiken over het feit dat TO schrijffouten maakt.... Lekker belangrijk , reageer dan gewoon niet !

Um... Ben je nu echt serieus? Waar is jouw reactie op de vraag van to dan?

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n gewone vraag... Maar dat kan ook iets over mij zeggen...
geen ideeee welke ongeschreven regel ik heb overtreden... ik wil best toelichten waarom ik er naar informeer: ben nu 40, mijn reproductieve jaren liggen net achter me, 3 lekkere kinderen, man heeft zich laten sterilliseren dus er begint voor mij een nieuwe periode. een soort seksuele awakening, niet meer gericht op zwanger worden en miskramen, maar gewoon seks zomaar... leuk!!! in die context ontstaat een aantal vragen en die stel ik dan onbevangen hier...
Veel respect voor je man.
quote:3landenpunt schreef op 14 januari 2012 @ 21:34:

geen ideeee welke ongeschreven regel ik heb overtreden... ik wil best toelichten waarom ik er naar informeer: ben nu 40, mijn reproductieve jaren liggen net achter me, 3 lekkere kinderen, man heeft zich laten sterilliseren dus er begint voor mij een nieuwe periode. een soort seksuele awakening, niet meer gericht op zwanger worden en miskramen, maar gewoon seks zomaar... leuk!!! in die context ontstaat een aantal vragen en die stel ik dan onbevangen hier...

Nou! Ik zeg, ga helemaal los, herontdek je zelf en je man weer! Probeer vanalles uit, geniet ervan! Ik vind het lief dat je zo onbevangen een vraag stelt, maar tjonge, de vraag is wel erg privé! Ik denk dat je beter had kunnen vragen welke viberator we gebruiken. Masturberen is toch iets lekkers voor jezelf, daar is ook helemaal niets mis mee!

We doen het (bijna) allemaal, maar zullen dat niet in geuren en kleuren gaan vertellen... Dat mag je lekker zelf ontdekken...

En laat je fantasie de vrije loop!

Enjoy!
quote:jcutter schreef op 14 januari 2012 @ 21:40:

Veel respect voor je man.En willen je ballen naar binnen?
quote:secondhandsuus schreef op 14 januari 2012 @ 21:45:

[...]

En willen je ballen naar binnen? Ja. Ik zag de dokter al aankomen met zijn scalpel in mijn rare fantasiewereld, hihihi;)
quote:jcutter schreef op 14 januari 2012 @ 21:54:

[...]

Ja. Ik zag de dokter al aankomen met zijn scalpel in mijn rare fantasiewereld, hihihi;)

Gekke flap! Je wordt echt niet minder man hoor! Zeker niet zo'n spierbundel als jij...

Je doet toch aan krachttraining/bodybuilding? Zoals ik opmaak uit je reacties bij andere topics...

Of is dat projectie?
secondhandsuus, vertegenwoordig jij hier alle forumleden ofzo? "dat zullen wij niet in geuren en kleuren vertellen". Reageer dan niet.
Projectie. Ik heb een tijd wat aan fitness gedaan, maar ik heb er eigenlijk meer over gelezen dan dat ik het daadwerkelijk heb beoefend. Zelf mag ik graag fietsen door steden, langs bomen, en door tunnels.
quote:secondhandsuus schreef op 14 januari 2012 @ 20:18:

Of... Als ik in een echte kinky bui ben...

Dan schroef ik mijn zweep tegen de muur en gooi ik mezelf ertegenaan!

Zooooo lekker!
quote:doluca schreef op 14 januari 2012 @ 22:02:

secondhandsuus, vertegenwoordig jij hier alle forumleden ofzo? "dat zullen wij niet in geuren en kleuren vertellen". Reageer dan niet.Sorry hoor... Ik wist niet dat je kwaad werd... Maar ik zal er een volgende keer op letten...
Ik gebruik meestal mijn staafmixer en als ik echt in een geile bui ben dan gebruik ik de wc ontstopper zo een lekkere ouderwetse van rood rubber, dus erg veilig.
quote:doluca schreef op 14 januari 2012 @ 22:02:

secondhandsuus, vertegenwoordig jij hier alle forumleden ofzo? "dat zullen wij niet in geuren en kleuren vertellen". Reageer dan niet.
Ik las in een flits eerst "hamlappen" in plaats van "hanglampen" ...
quote:secondhandsuus schreef op 14 januari 2012 @ 21:24:

[...]

Um... Ben je nu echt serieus? Waar is jouw reactie op de vraag van to dan?

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n gewone vraag... Maar dat kan ook iets over mij zeggen...ik heb wel gekkere vragen voorbij zien komen op dit forum ! Oh ,en mijn reactie op de vraag TO : gewoon met het rechterhandje,(ben man) en heb dus niet zo veel keuze
Oh... Dus je had de laatste jaren alleen sex om kinderen te krijgen. Sneu en treurig...
Ik masturbeer op verschillende manieren.

Net als jij ...soms met een douchekop.

Soms met een dildo, vibrator of tarzan.

En dit is een echt mooie low budget tip!!! Soms met een trilbeest van de action van 1 euro ofzo (lijkt op een hexbug (google) maar dan veeel goedkoper dus)

En vaak liggend op mijn buik.

Nu heb ik een paar vragen aan de andere dames en misschien heren die reageerden!

Ik zal beginnen met een hier vaak gestelde vraag...Hoe oud zijn jullie??

Waarom reageert bijna niemand normaal op zo'n vraag?

Doen jullie elkaar na? in het geven van lullige antwoorden?

Is de vraag te intiem?

Of masturberen jullie niet? (Misschien te druk met een cursus Nederlands ? Het houdt jullie zoo bezig. Of is het hele woord masturbatie nog niet in de cursus voorbij gekomen?)
quote:puplesilk schreef op 14 januari 2012 @ 23:46:

[...]

ik heb wel gekkere vragen voorbij zien komen op dit forum ! Oh ,en mijn reactie op de vraag TO : gewoon met het rechterhandje,(ben man) en heb dus niet zo veel keuze

Hoezo? Heb je maar één hand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven