Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
zondag 15 januari 2012 om 20:48
quote:Kath76 schreef op 15 januari 2012 @ 19:46:
Maya, wij hebben het wel gedaan bij moeder van vriendin, maar wel eerst gevraagd. Was ook meer een mooie bos bloemen dan een rouwboeket, vonden we zelf leuker. Zij heeft er daarna nog wel echt van genoten zei ze.. Maar goed, jullie steun en aanwezigheid is natuurlijk veel belangrijker.
Rouwkrans gaat toch mee naar het graf? ik zou dan eerder een 'gewone' bos bloemen bij de vriendin laten bezorgen inderdaad.
En GW, tribune!
Maya, wij hebben het wel gedaan bij moeder van vriendin, maar wel eerst gevraagd. Was ook meer een mooie bos bloemen dan een rouwboeket, vonden we zelf leuker. Zij heeft er daarna nog wel echt van genoten zei ze.. Maar goed, jullie steun en aanwezigheid is natuurlijk veel belangrijker.
Rouwkrans gaat toch mee naar het graf? ik zou dan eerder een 'gewone' bos bloemen bij de vriendin laten bezorgen inderdaad.
En GW, tribune!
zondag 15 januari 2012 om 20:49
Ho, ik was nog niet klaar.. Naja, dan maar een 2e bericht erbij.
Hier gaat het momenteel goed. Op haifs was al te zien aan de foto dat T nu wel de lieve trotse zus is (nog niet elk moment, alleen als het haar uitkomt, haha)..
Vanmorgen kwam ik met M beneden na zijn badje, en T sprong meteen op een stoel, klapte op haar benen en zei: baby M op mijn schoot!! Dus ja, daar werd even gebruik van gemaakt natuurlijk. En vanmiddag wou ze nog weer even, dus uiteraard nog even weer gedaan.
Ze kijkt ook de hele dag in de kinderwagen en voert dan hele gesprekken met M. .
Afgelopen nacht heeft hij 2x 4 uur tussen de voedingen gelaten! En van de kraamhulp mag hij zelfs al 1x 6 uur tussen een nachtvoeding laten! Ook overdag ligt hij veelal te slapen, en zien we hem amper wakker! Echt zooooooo anders dan bij T, die was overdag vooral heel veel wakker, vanaf begin af aan al... Echt een heeerlijk manneke! Ben zo verliefd! En hij kan ons ook allemaal zo heerlijk aankijken, grote ogen, en helemaal van top tot teen bekijken..
Zo, nou genoeg over mijn manneke...
Hier gaat het momenteel goed. Op haifs was al te zien aan de foto dat T nu wel de lieve trotse zus is (nog niet elk moment, alleen als het haar uitkomt, haha)..
Vanmorgen kwam ik met M beneden na zijn badje, en T sprong meteen op een stoel, klapte op haar benen en zei: baby M op mijn schoot!! Dus ja, daar werd even gebruik van gemaakt natuurlijk. En vanmiddag wou ze nog weer even, dus uiteraard nog even weer gedaan.
Ze kijkt ook de hele dag in de kinderwagen en voert dan hele gesprekken met M. .
Afgelopen nacht heeft hij 2x 4 uur tussen de voedingen gelaten! En van de kraamhulp mag hij zelfs al 1x 6 uur tussen een nachtvoeding laten! Ook overdag ligt hij veelal te slapen, en zien we hem amper wakker! Echt zooooooo anders dan bij T, die was overdag vooral heel veel wakker, vanaf begin af aan al... Echt een heeerlijk manneke! Ben zo verliefd! En hij kan ons ook allemaal zo heerlijk aankijken, grote ogen, en helemaal van top tot teen bekijken..
Zo, nou genoeg over mijn manneke...
zondag 15 januari 2012 om 21:04
Moom,
bij een crematie is dat (denk ik) anders dan bij een begrafenis, bij een crematie heb je natuurlijk niet meteen al een gedenkplek.
Maar een typische rouwkrans wil je volgens mij niet in je woonkamer hebben liggen.
Justdeb, echt trotse zus dus die T, leuk!
Kath, je hebt volgens mij wij combi-wagens waar wel een bak op kan/zit, heb je al naar de nwe bugaboo gekeken, die lijkt me ideaal, alleen jammer dat hij zo duur is.
bij een crematie is dat (denk ik) anders dan bij een begrafenis, bij een crematie heb je natuurlijk niet meteen al een gedenkplek.
Maar een typische rouwkrans wil je volgens mij niet in je woonkamer hebben liggen.
Justdeb, echt trotse zus dus die T, leuk!
Kath, je hebt volgens mij wij combi-wagens waar wel een bak op kan/zit, heb je al naar de nwe bugaboo gekeken, die lijkt me ideaal, alleen jammer dat hij zo duur is.
zondag 15 januari 2012 om 22:05
Kath, ik had een P&T's duowagen gekocht toen ik net weer zwanger was. Toen liep N. nog niet zo lang en zag ik haar nog geen afstanden lopen. Maar deze heb ik vorige week weer verkocht via MP. Hij stond maar in de schuur. We hebben hem 2 x gebruikt. Het was al een wat ouder model die niet zo soepel ging als de gewone kinderwagen. N. zat ook niet fijn (heel erg achterover) bovenop en het babynestje was niet heel groot. Nu heb ik een plankje achter de gewone kinderwagen (zie foto hyves) en ik heb een bondolino gekocht (maar nog niet veel gebruikt).
zondag 15 januari 2012 om 23:07
Gw, een leuke dag gehad dus. wat vond H vd taart?
kath, ik heb een duowagen incl. babynestje (bak) gekocht. heb hem niet super veel gebruikt. J2 paste maar tot 4 maand inde bak en was toen nog te klein om plat in t zitje te liggen. met uitstapjes vond ik t wel erg handig. maar ik heb j2 vaker in doek of drager gehad en dan j1 in buggy. en als we met zn 4tjes weggingen deden we ook nog wel j1 in buggy en j2 in wandelwagen
deb, wat heerlijk dat je zo aan t genieten bent. hoe gaat t nu met de bv?
Ik denk dat we geen bloemstuk gaan doen. als t vriendin zelf was geweest wel. maar dit is toch ook verder weg. ik ga wel kaart sturen en we gaan donderdag na de crematie om vriendin te steunen
kath, ik heb een duowagen incl. babynestje (bak) gekocht. heb hem niet super veel gebruikt. J2 paste maar tot 4 maand inde bak en was toen nog te klein om plat in t zitje te liggen. met uitstapjes vond ik t wel erg handig. maar ik heb j2 vaker in doek of drager gehad en dan j1 in buggy. en als we met zn 4tjes weggingen deden we ook nog wel j1 in buggy en j2 in wandelwagen
deb, wat heerlijk dat je zo aan t genieten bent. hoe gaat t nu met de bv?
Ik denk dat we geen bloemstuk gaan doen. als t vriendin zelf was geweest wel. maar dit is toch ook verder weg. ik ga wel kaart sturen en we gaan donderdag na de crematie om vriendin te steunen
zondag 15 januari 2012 om 23:18
Maya wat een rotnieuws. Ik zou zelf geen krans oid doen, wat je zelf ook zegt. Fijn dat je er zo bent voor je vriendin, das veel belangrijker dan een krans.
Hier ligt C nog in de kinderwagenbak, en M staat heel braaf op de meerijplank, dat gaat prima. Maar als ik gewoon een eind wil wandelen met de jongens, dan laat ik M meegaan met zijn loopfiets.
Zo nu het bed in, het lijkt erop dat de jongens weer in hun normale ritme komen, gelukkig. Truste!
Hier ligt C nog in de kinderwagenbak, en M staat heel braaf op de meerijplank, dat gaat prima. Maar als ik gewoon een eind wil wandelen met de jongens, dan laat ik M meegaan met zijn loopfiets.
Zo nu het bed in, het lijkt erop dat de jongens weer in hun normale ritme komen, gelukkig. Truste!
maandag 16 januari 2012 om 08:22
Morguh!
H, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Becks ook gefeliciteerd!
Hier ff kort, vent is ziek. (écht ziek). Super verkouden, mega hoofdpijn en een spierpijn van hier tot gunder.
Ik vermoed voorhoofdholteontsteking, maar meneer wil niet naar dokter.
Nou, als het morgen nog zo is, bel ik wel voor hm. Lijkt me niet goed daar mee rond te blijven lopen.
Verder druk weekend gehad, dus ik waggel ook weer als moeder gans door huis. S ligt nog te slapen
H, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Becks ook gefeliciteerd!
Hier ff kort, vent is ziek. (écht ziek). Super verkouden, mega hoofdpijn en een spierpijn van hier tot gunder.
Ik vermoed voorhoofdholteontsteking, maar meneer wil niet naar dokter.
Nou, als het morgen nog zo is, bel ik wel voor hm. Lijkt me niet goed daar mee rond te blijven lopen.
Verder druk weekend gehad, dus ik waggel ook weer als moeder gans door huis. S ligt nog te slapen
maandag 16 januari 2012 om 09:53
Gefeliciteerd voor lieve kleine H!
En ook voor lieve grote Beck!
Poepekes, even een korte vraag. Mijn collega is binnenkort jarig én dan 15 wk zwanger. Ik dacht aan een zwanger / geboorte / baby (dag) boek. Wat is nou een aanrader? Of een andere leuk cadeau om te krijgen als je zwanger bent? Budget is ongeveer 25 á 30 euro.
En ook voor lieve grote Beck!
Poepekes, even een korte vraag. Mijn collega is binnenkort jarig én dan 15 wk zwanger. Ik dacht aan een zwanger / geboorte / baby (dag) boek. Wat is nou een aanrader? Of een andere leuk cadeau om te krijgen als je zwanger bent? Budget is ongeveer 25 á 30 euro.
maandag 16 januari 2012 om 10:19
Beck en H, gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!!
Maris, geen idee... Ik had dat allemaal niet. Waar ik erg behoefte aan had toen ik zwanger was, waren dvd's om aan het eind van de middag al liggend op de bank naar te kijken. Maarja, dat is een beetje en suf cadeau natuurlijk.
Al begonnen met spuiten voor de IVF?
Maris, geen idee... Ik had dat allemaal niet. Waar ik erg behoefte aan had toen ik zwanger was, waren dvd's om aan het eind van de middag al liggend op de bank naar te kijken. Maarja, dat is een beetje en suf cadeau natuurlijk.
Al begonnen met spuiten voor de IVF?
maandag 16 januari 2012 om 11:20
Lieve H en Becky, van harte met jullie verjaardag!
Maris:ik heb deze gekregen. echt heel leuk:
kun je veel inschrijven over de zwangerschap, de geboorte en dan tot 12 jaar.
Sorry, niet veel aanwezig, moet echt even bijkomen van mijn eerste werkweek. Even wennen weer zeg!
Deb, wat klink je toch gelukkig! Dat met T hebben wij met D ook gehad, hij moest ook echt even wennen. Gelukkig ging het snel over, we hebben hem wel overal zoveel mogelijk bij betrokken, en man ging ook regelmatig wat met D doen.