Seks met ex

15-01-2012 09:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu 1,5 jaar geleden dat ik het uitmaakte.

We hebben een paar jaar een relatie gehad.

Ik heb een jaar lang helemaal geen contact met hem gehad.

Sinds afgelopen november heb ik hem weer 2x gezien 'for old time's sake'. (Nee, geen seks gehad).

We hebben al veel fijne herinneringen opgehaald.

Opnieuw met mijn ex een relatie aangaan is uitgesloten.

Ik heb het niet voor niets uitgemaakt.

Maar de seks met hem was zo waanzinnig buitenaards lekker.

Hij wil dit deel weer met me oppakken.

En ik ook....

Ik zit nu ook in een fase in mijn leven dat dat me heel goed past.

Het komende jaar zal ik door heel veel beslommeringen weinig tijd en zin hebben om te investeren in een nieuwe relatie.

Sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om seks met ex op te pakken?

Ja, dat denk ik wel.

Ik ben alleen bang dat op termijn belangen gaan botsen en dat ik niet in staat ben alleen vanuit lust te handelen.

Ik ben op zoek naar mensen die hier evaring mee hebben of hier iets zinnigs over kunnen zeggen.

En djeez, wat heb ik een zin in die man.....
Geen ervaring.

Maar leg voor jezelf de grenzen vast op emotioneel gebied. Zodra je daar overheen drijgt te gaan moet dat dan wel een signaal zijn om er mee te kappen.

Voor de rest geniet, en kijk per keer of je verder wil of niet.
Ook een tijd sex met mn ex gehad. Dat deed in eerste instantie toch wer de liefde voor hem oplaaien. Wat weer leidde tot de pijnlijke conclusie dat een relatie totaal zou mislukken. Tijdje door gesukkeld zo. Meer en meer zag ik weer zn eigenschappen waar ik op afgeknapt was. Toen ging mijn gevoel voor hem weg, maar had ik ook geen zin meer in sex met hem !
Ervaring? zeker, mijn ex is inmiddels al weer 2 jaar mijn minnaar en mijn beste vriend.

Maar: dit klinkt allemaal leuk, gezellig en geil, dat is het niet altijd. Want juist omdat je een liefdesrelatie hebt gehad moet je beiden waken voor je gevoel (liefde/jaloesie/enz) en het hier over kunnen hebben. (Tenminste, als je het eerlijk wilt spelen)

Wens je veel succes en besef je dat dit niet de makkelijkste weg is en het minste tijd kost enz.
Dankjewel Danyla en Xsxaxmx.

Vooral jouw bijdrage X!

Ik ben nog serieus aan het afwegen of ik dit pad durf in te slaan, want ik realiseer me heel goed dat ik mijn grenzen moet bewaken. (Wat jij ook zegt Viedo) . Ook weet ik (uit ervaring) dat je jezelf soms in de maling neemt met allerlei rationele feiten die je als goedprater over je eigen emoties heengooit.

Ik denk ook idd dat dit een gevalletje 'moeilijk' gaat worden.

Aan de andere kant, als de kaarten geschud zijn en alle eventuele verwachtingen op relationeel gebied compleet van de kaart zijn, dan zou het wel eens heel leuk kunnen gaan worden ;-P
Goh wat leuk voor je. Ik kon mijn ex niet meer ruíken toen het over was. Als ik ergens zijn aftershave rook dan walgde ik.

Ik vind dat je naar eigen inzicht moet handelen; je lijkt sterk genoeg.
Graag gedaan schimmel!

En het kan heel leuk zijn, zeker! Alleen rationele toekomstplannen en gevoel liggen mijlenver uit elkaar. En al weet je dat een toekomst samen er niet meer inzit... Dat wil niet zeggen dat er soms flink wat gevoel om de hoek kan komen kijken zowel van jouw als van zijn kant...

Daar moet je wel een weg in kunnen vinden, samen...
Hier ook ervaring en ex is inmiddels geen ex meer. Toch hebben we het een lange tijd vol gehouden om vooral fysiek contact te hebben. Stopte toen we beiden een "serieuze" relatie met iemand anders kregen.

Hebben toen echt geprobeerd ervoor te gaan en elkaar los te laten. Didn't work out.

Het is ongetwijfeld voor iedereen anders maar ik denk dat je het effect van sex met je ex niet moet onderschatten.
Knap als je het zou kunnen. Ik kon en kan het niet. Maar een ONS zou ik ook niet kunnen. Dus ja, hangt van beide af en jullie kennen elkaar goed. Als jij denkt dat hij het ook aan kan zou ik zeggen. . . GENIETE!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven