Stappen in Rotterdam voor dertigers

16-01-2012 11:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met een groepje meiden die ik nog niet goed ken binnenkort een avond stappen in Rotterdam.

Wie weet iets leuks?

Ik denk dat we eerst een leuk kroegje opzoeken (dat moet wel lukken, zat zelf te denken aan Sijf of de Irish Pub) en dat we later op de avond willen dansen. We zijn geen ultieme stappers denk ik (ik spreek maar even voor mezelf). Zelf vind ik het leuk om te dansen op oudere of nieuwere hits, en af en toe lekker vals een beetje mee te bléren. Publiek graag óók 30+, dus niet alleen maar 'kinderen', en een beetje gezellige sfeer, niet zo'n grimmige asociale bende als ik laatst ergens in Eindhoven aantrof...

Heb wel wat tentjes gevonden, maar ik zou graag jullie mening horen of ze leuk zijn, of dat je denkt dat ik ze leuk zal vinden??

En ook of het voor een vrijdagavond ook kan, of dat het alleen op donderdag of zaterdag gezellig is.

Plan C

Ski-hut

Get Back

Bed (als kroegje?)

Breakaway (als kroegje)

Irish Pub (als kroegje?)

De Beurs

Cinema

Vibes
Overigens: ik kwam met zoeken wel andere topics tegen hierover, maar die zijn dan weer een paar jaar oud, dus vertrouw ik het niet helemaal, kan toch veranderen....

Wie heeft leuke tips of info en wil dat ook delen?

Bedankt alvast!
quote:tweewalletjes schreef op 16 januari 2012 @ 11:46:

Ik ga met een groepje meiden die ik nog niet goed ken binnenkort een avond stappen in Rotterdam.

Wie weet iets leuks?

Ik denk dat we eerst een leuk kroegje opzoeken (dat moet wel lukken, zat zelf te denken aan Sijf of de Irish Pub) en dat we later op de avond willen dansen. We zijn geen ultieme stappers denk ik (ik spreek maar even voor mezelf). Zelf vind ik het leuk om te dansen op oudere of nieuwere hits, en af en toe lekker vals een beetje mee te bléren. Publiek graag óók 30+, dus niet alleen maar 'kinderen', en een beetje gezellige sfeer, niet zo'n grimmige asociale bende als ik laatst ergens in Eindhoven aantrof...

Heb wel wat tentjes gevonden, maar ik zou graag jullie mening horen of ze leuk zijn, of dat je denkt dat ik ze leuk zal vinden??

En ook of het voor een vrijdagavond ook kan, of dat het alleen op donderdag of zaterdag gezellig is.

Plan C. - gezellig,

Ski-hut. - oh oh cherso

Get Back - player alert

Bed (als kroegje?) - weet ik niet

Breakaway (als kroegje) - meer up town gezellig

Irish Pub (als kroegje?) - down to earth gezellig.

De Beurs - weet ik niet

Cinema - leuk, dansen, mensen kijken

Vibes- hoge hakken place to be.
Plan C is onlangs gesloten dus die valt af.

In de Irish Pub is donderdag echt de studentenavond. Mijn ervaring is dat er op vrijdag en zaterdag een ouder publiek staat. Gezellige kroeg, je moet wel van harde muziek houden.

Breakaway ken ik niet.

Skihut en Cinema..komt een bepaald publiek of af, moet je van houden.

Vibes, kleine dansvloer maar vaak wel lekkere dansmuziek.

Get Back..80's en 90's muziek. Ouder publiek.

De Beurs ken ik alleen als studentenplek.
Bedankt!!

Update: inmiddels van collega gehoord dat Vibes juist een beetje hiphop-achtig was en voor haar (en denk ik ook voor mij) niet zo heel erg dansbaar. Herkennen jullie dat? We zijn niet ultra-hip of cool zeg maar (wel een beetje!), tijdje niet zo bruut uitgeweest, moeder geworden enzo, en nu weer wat tijd voor onszelf. Studentensfeer spreekt me iets meer aan, maar wil ook niet tussen de 18-jarigen zitten. Get Back klinkt tot nu toe wel goed, al zijn we allemaal 'aan de vent' en niet op zoek, dus de players kunnen even verder zoeken

Cinema is ook beetje oh oh cherso- publiek?
Leuk topic!

Ik lees even mee, ga ook binnenkort stappen in Rotterdam, óók met relatief onbekenden, óók 30, dus lees graag mee voor de tips!

Afgelopen zaterdag bij Vibes geweest. Echt hiphop was het niet hoor, maar ook niet hélemaal mijn muziek. Maar misschien is dat op vrijdag anders, dat kan natuurlijk.
Mag ik vragen, hoe jullie aan die relatief onbekenden komen? haha
Plan C. - dicht

Ski-hut. - hoe haal je het in je hoofd!!???

Get Back - bah

Bed (als kroegje?) - heel slecht

Breakaway (als kroegje) - ow my god!

Irish Pub (als kroegje?) - mwoah.. kan wel

De Beurs - geen aanrader

Cinema - mensen kijken en bekeken worden

Vibes- leuk, alleen voor het oudere volk op de zaterdag..donderdag en vrijdag komt de jonge jeugd.

Ik zou, als ik jou was, naar cafe jazz club Dizzy gaan! (heeft een herstart sinds kort gemaakt)
Club Vie, wel patser publiek met veel blingbling en gebleekt haar. Maasboulevard onder de Willemsbrug, valet parking, openingstijden weet ik niet maar ze hebben een website.
verba volant, scripta manent.
Blender op de Witte de With. Mooie club met dansvloer.
Breakaway indrinken, is leuk, Get Back om echt lekker te dansen op oude hits maar ook Off_Corso, Vibes is leuk om de vroegere avond, is wat ouder publiek maar na 2uur stamp en stampvol!
quote:paney schreef op 16 januari 2012 @ 12:18:

haha!

Ik via een oproepje op het prikbord! Wil graag weer gaan stappen en leuk nieuwe mensen ontmoeten, en een aantal van 'het groepje' heb ik 'al' 1 keertje gezien.

Heb je ook interesse dan?
quote:hiltje schreef op 16 januari 2012 @ 12:21:

Blender op de Witte de With. Mooie club met dansvloer.Ja, dat is ook erg leuk idd.. zoiezo kan je dan ook op de witte de with een drankje doen.
quote:paney schreef op 16 januari 2012 @ 12:18:

Goeie vraag natuurlijk!

Ik van de kinderopvang. Iedereen heeft op dat moment haast, dus alleen korte gesprekjes, verder nooit bij elkaar op de koffie geweest ofzo. Wel allemaal dezelfde behoefte, dus het plan opgevat om daar eens wat mee te gaan doen.

Ik heb aangeboden om het een beetje op touw te zetten. Maar eigenlijk weet ik dus niet waar we handig naartoe kunnen gaan, en de rest heeft hetzelfde.

Wel goede tips, maar toch blijft het lastig, de 1 zegt dit, de ander dat. Iedereen natuurlijk vanuit z'n eigen perspectief..

Ik heb inmiddels op de website van Get Back gekeken: ben bang dat het ook weer iets té bejaard is, maar misschien ook gezellig.

Wel handig als we meerdere opties in gedachten houden die bij elkaar in de buurt liggen, zoals bijv. stadhuisplein, dan kun je op het moment zelf altijd nog kijken wat je het meeste aanspreekt, zonder dat je daarvoor twintig minuten door de kou hebt gelopen!
Witte de With is toch een beetje alternatief?? Dat zijn we dus echt niet...

Stom om te zeggen, maar eerder hangen we nog een beetje in de kakkineuze studentensfeer dan dat we artistiek of alternatief zijn.
quote:MEFunny schreef op 16 januari 2012 @ 12:19:

Plan C. - dicht

Ski-hut. - hoe haal je het in je hoofd!!???

Get Back - bah

Bed (als kroegje?) - heel slecht

Breakaway (als kroegje) - ow my god!

Irish Pub (als kroegje?) - mwoah.. kan wel

De Beurs - geen aanrader

Cinema - mensen kijken en bekeken worden

Vibes- leuk, alleen voor het oudere volk op de zaterdag..donderdag en vrijdag komt de jonge jeugd.

Ik zou, als ik jou was, naar cafe jazz club Dizzy gaan! (heeft een herstart sinds kort gemaakt)Heb je aandelen?? haha! Volgens mij ben ik daar ooit wel eens geweest en was het wel leuk, maar wel wat buiten de rest van het uitgaanscentrum toch?
Marthesyl, ja heb wel intresse lijkt me leuk!

Kan ik nog aansluiten?

Wanneer gaan jullie?
quote:paney schreef op 16 januari 2012 @ 12:37:

Marthesyl, ja heb wel intresse lijkt me leuk!

Kan ik nog aansluiten?

Wanneer gaan jullie?Met ons mag je ook mee (denk ik)!!
dubbel
Is leuk hoor Paney!

Hier staat mijn oproepje, kun je gelijk kijken of je t wat vindt!(hier klikken)

als je ons zo nog steeds leuk vindt kun je me mailen op marthesyl@hotmail.com!
Of we gaan met z'n allen....?

Misschien wel grote groep, en wil me niet opdringen hoor.
Ik zal het eens in de groep gooien, verder 'kent' iedereen elkaar natuurlijk vanuit de creche, dus toch enigszins vertrouwd.

Mij heb je mee, maar ik ben niet alleen....
quote:hiltje schreef op 16 januari 2012 @ 12:21:

Blender op de Witte de With. Mooie club met dansvloer.website ziet er goed uit!
quote:marthesyl schreef op 16 januari 2012 @ 13:00:

Is leuk hoor Paney!

Hier staat mijn oproepje, kun je gelijk kijken of je t wat vindt!(hier klikken)

als je ons zo nog steeds leuk vindt kun je me mailen op marthesyl@hotmail.com!Ik weet niet of je 't al gelezen hebt en je 't niks vindt, maar we zouden denk ik wel blij met je zijn hoor: je hebt wel wat toe te voegen, mag je gelijk als gids fungeren, hihi!
uhmmm....

misschien een beetje raar, maar ik woon in R'dam en lijkt mij wel leuk om met jullie mee te gaan, mag dat?

ik ken dan nog helemaal niemand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven