Geconfronteerd met mijzelf

16-01-2012 13:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist heb ik een topic geopent over de relatie welke ik heb met mijn vriend. Hierop heb ik veel reacties gekregen waar ik erg blij mee ben. Het was een soort bevestiging over wat ik zelf stiekem al dacht...

Ik ben te claimerig

Ik probeer alles te veranderen hoe ik het wil

Het is misschien een soort van verlatingsangst want ik wil hem wel bepaalde dingen laten en wil niet boos worden maar als het moment daar is gebeurd het toch...

Ik wil teveel en te graag samen zijn waardoor het dus TE word voor onze relatie..

Ik wil hier vanaf, ik wil veranderen en ik wil mijn relatie redden! Nu de vraag hoe begin ik, iemand misschien tips?
Ik geloof dat je je relatie helemaal niet moet willen redden. Je wil dit alleen maar om niet verlaten te worden. Of heb ik het mis?

Indien ja denk ik nog steeds dat je je relatie helemaal niet moet willen redden. Een drugsgebruiker is over het algemeen niet het type wat jij nodig zult hebben.

En indien hij dat wel was, denk ik nog steeds niet dat jij je relatie zou moeten willen redden. Want ik geloof niet dat iemand met zulke problemen toe is aan een relatie.

Voor zulke grootschalige problemen kunnen we je echt neit helpen op het forum. Ik raad je echt aan om naar een GGZ te stappen.
Volgens mij ben je al begonnen door toe te geven dat jij zo bent/je zo gedraagt! Dat is erg goed van je. Ik denk dat je het beste een gesprek aan kan gaan met je vriend (sorry vorige topic niet gelezen maar ik ga ervan uit dat het nog je vriend is) en dat jullie er samen aan werken/op letten dat je niet TE veel claimt, dwingt, jouw zin door wil zetten ed.
quote:rozenstruikje schreef op 16 januari 2012 @ 13:48:

Ik geloof dat je je relatie helemaal niet moet willen redden. Je wil dit alleen maar om niet verlaten te worden. Of heb ik het mis?

Indien ja denk ik nog steeds dat je je relatie helemaal niet moet willen redden. Een drugsgebruiker is over het algemeen niet het type wat jij nodig zult hebben.

En indien hij dat wel was, denk ik nog steeds niet dat jij je relatie zou moeten willen redden. Want ik geloof niet dat iemand met zulke problemen toe is aan een relatie.

Voor zulke grootschalige problemen kunnen we je echt neit helpen op het forum. Ik raad je echt aan om naar een GGZ te stappen.

Dit, dit en nog eens dit.

Plus de toevoeging dat ook ik het goed vind dat je kritisch naar jezelf kijkt en er iets mee wilt doen!
Je gedraagt je niet altijd even netjes en komt nogal controlefreakerig over.

Maarrrr... Wegwezen bij die nachtendoorhalende drugsgebruiker.

Kom op zeg, daar hb je toch geen toekomst mee.

Doe. Wat aan je issues zodat je wat stabiler een volgende relatie instapt.
Het is zo dat ik heel veel van hem hou en hem ook echt niet kwijt wilt. We hebben ook zoveel leuke dingen samen... alleen door mijn uitbarstingen (want zo kan ik ze wel noemen) hebben we vaker problemen. Want daarentegen zijn er juist veel toekomstplannen, veel lol en echte liefde... Verlatingsangst was misschien meer om het beestje een naampje te geven;)

Wat ik ook nog even wil zeggen is dat het niet een drugsgebruiker is als in wekelijks of dagelijks gebruiken, Het is meer een genotsmiddel voor op feestjes. We kunnen er mee omgaan en vormt geen problemen, psychisch, lichamelijk of financieel.

Daarnaast ik wil jet verander voor mijzelf omdat ik merk dat het tot problemen leidt maaaar ook wil ik het graag veranderen om mijn relatie te redden want verder is er tussen hem en mij niets aan de hand... Ik ziu mijn eigen vicieuze cirkel gewoon eens moeten doorbreken...

Zelf heb ik voor dit en mijn vorige topic ook al vaak aan gedach om met iemand te gaan praten. Door mijn verleden (met mijn familie en veel instanties) waarbij het totaal niet geholpen heeft en het feit dat eigen risico 220 euro is (is veel voor een student) heb ik die stap niet genomen. Maar alle verhalen van het vorige topic en deze topic hebben mij in laten zien dat het zodanig nodig dat ik van de week eens contact op zoek met de huisarts...

bedankt voor jullie reacties en ik weet dat jullie geen artsen zijn maar misschien had eriemand geweest met dezelfde ervaringen...
quote:chantalle1988 schreef op 16 januari 2012 @ 14:12:

Wat ik ook nog even wil zeggen is dat het niet een drugsgebruiker is als in wekelijks of dagelijks gebruiken, Het is meer een genotsmiddel voor op feestjes. We kunnen er mee omgaan en vormt geen problemen, psychisch, lichamelijk of financieel.

serieus?

Zijn drugsgebruik zorgt echt echt echt voor geen problemen?

Ik kan namelijk niet loepen hier....
Nou ik kan me voorstellen dat het voor andere mensen misschien wel problemen oplevert. Maar wij zijn jong en we hebben zo nu en dan een leuk avondje inslucief drugs... Iedereen heeft er zijn eigen mening over maar bij ons gaat het goed.. Problemen hebben wij meer als we drinken en daar houden we nu dus ook rekening mee...;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven