Laat op het forum?
zaterdag 1 maart 2008 om 01:09
wel goed hoor,ben vandaag verschikkelijk lui geweest.
Toen frummel uit school kwam,heb ik hem een broodje gegeven en zijn we daarna lekker samen in mijn bed gekropen met tekenfilm.Was eigenlijk heel gezellie,haha. En we hebben samen ook nog een uurtje geslapen.
Zijn daarna lekker samen in bad geweest en om 16.00 waren we pas aangekleed,heerlijk(andere kids waren bij hun vader)
Toen frummel uit school kwam,heb ik hem een broodje gegeven en zijn we daarna lekker samen in mijn bed gekropen met tekenfilm.Was eigenlijk heel gezellie,haha. En we hebben samen ook nog een uurtje geslapen.
Zijn daarna lekker samen in bad geweest en om 16.00 waren we pas aangekleed,heerlijk(andere kids waren bij hun vader)
zaterdag 1 maart 2008 om 01:11
Tsja, verschikkelijk een ziek kind en dat getob,das echt heel naar en doodvermoeiend.Hoop dat het snel een beetje beter gaat.
Ja tuurlijk ken ik avonturenland,is heel leuk voor de kids.
Kleine frummel vind dat ook al geweldig,die wil (al toen hij twee was zelfs) alleen de grote kinderen geklauter doen en dan kan ik er als een debiel achteraan klimmen,want hij is zo snel!
Ja tuurlijk ken ik avonturenland,is heel leuk voor de kids.
Kleine frummel vind dat ook al geweldig,die wil (al toen hij twee was zelfs) alleen de grote kinderen geklauter doen en dan kan ik er als een debiel achteraan klimmen,want hij is zo snel!
zaterdag 1 maart 2008 om 01:15
Ja Iry, het gaf wel (even) een goed gevoel haha. Ik moest er de hele tijd aan denken dat we het er nog over gehad hadden
En het klinkt alsof jij een lekker lui dagje hebt gehad. Heerlijk!
BB, ik hoop echt dat je kleine meid er weer snel bovenop komt. En dat ze weer lekker gezond wordt! Lijkt me zo zielig, zo'n ziek kleintje.
Hoi Minny! Welkom hier.
En het klinkt alsof jij een lekker lui dagje hebt gehad. Heerlijk!
BB, ik hoop echt dat je kleine meid er weer snel bovenop komt. En dat ze weer lekker gezond wordt! Lijkt me zo zielig, zo'n ziek kleintje.
Hoi Minny! Welkom hier.