Digitenne.

17-01-2012 00:13 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste mensen!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met digitenne? en het liefst met digitenne op een flatscreen van 107cm of groter? Wil misschien een overstap maken naar digitenne en heb nu een HD ontvanger van Ziggo, wat een erg goed beeld heeft. Ik weet dat de digitale ontvanger van digitenne natuurlijk een iets minder scherp beeld zou geven, maar lees op internet soms andere verhalen!

Mvg!
Kan prima
Internagelaktisch
Ik heb geen groot scherm maar wat een ellende digitenne.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb een scherm van 127 cm zon 3D tv

En daarop kan ik digitene niet aanraden,

Het beeld stoort telkens het is niet scherp .

Met UPC heb ik hier helemaal geen last van , maar daar betaal je ook voor. Nu heb ik Online van t-mobile & daar is het beeld wel weer hardstikke scherp en het is niet zo duur.
Ik heb een gewone, oude TV, maar digitenne stoort wel vaak, hoor. Als er een brommer voorbij komt, heb ik al een minuut blokjesbeeld.

Qua prijs een aanrader, qua qualiteit niet. Ook maar weinig zenders! Als de dan een mooie TV hebt, zou ik voor een groter zender aanbod en betere qualiteit gaan.
Eh, waarom wil je overstappen van kabel naar Digitenne?

Zou ik niet doen als je van scherp beeld houdt!
als je van scherp beeld houd zou ik niet overstappen.

Je mobiel stoort er op en vast nog wel meer want het ding stoort hier wel vaker.

Ik geef er niet zoveel om. Kijk zelfs op een klein camping tv-tje.
wij hadden ook digitenne, en bij alles wat er langs reedt stoorde hij.

ook moest je telkens die ontvanger verplaatsen.

deed hij het de ene keer wel op die plek dan de volgende keer niet meer.

en toen we verhuist waren bleek hier helemaal geen ontvangst te zijn.

maar ondertussen wel door moeten betalen terwijl ze het niet meer konden leveren.

ik zou het niet doen....
quote:Stampertje_78 schreef op 17 januari 2012 @ 08:38:

Eh, waarom wil je overstappen van kabel naar Digitenne?

Zou ik niet doen als je van scherp beeld houdt!De kosten. Dan ben ik 20 eurie per maand goedkoper uit.
quote:flower_power_girl schreef op 17 januari 2012 @ 06:49:

Ik heb een scherm van 127 cm zon 3D tv

En daarop kan ik digitene niet aanraden,

Het beeld stoort telkens het is niet scherp .

Met UPC heb ik hier helemaal geen last van , maar daar betaal je ook voor. Nu heb ik Online van t-mobile & daar is het beeld wel weer hardstikke scherp en het is niet zo duur.Hmm,... ik zou het dus nemen van T-Mobile, maar hoor niet al te lovende reacties over Digitenne waarmee ik dus tv moet gaan kijken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2012 @ 00:18:

Ik heb geen groot scherm maar wat een ellende digitenne.Want? ...slechte kwaliteit? Kun je er nog vanaf dan mocht de kwaliteit om te huilen zijn in de eerste paar dagen/week?
Ik heb Ziggo en een groot scherm (119 cm), spat zuiver beeld. Mijn schoonzus heeft sinds kort ook een groot scherm (zelfde afmeting), die heeft echter Digitenne. Dat ziet er echt niet uit merkte ik van de week op toen ik bij haar was.

Ze is gister even langs komen wippen en schrok enorm van het verschil. Die stapt dus over naar Ziggo. Digitenne is een mooie product voor buitengebieden waar geen kabel voorhanden is denk ik.
Heb nooit problemen (gehad) met digitenne, ben er erg tevreden over in tegen stelling tot UPC. Mijn tv is een stuk kleiner als die van jou dus misschien dat dat anders is.

Digitenne is zoals jij zegt inderdaad niet duur (ik betaal geloof ik 9 euro per maand) en je kan er nog een uitbreiding bij kopen/huren volgens mij maar ik heb daar geen behoefte aan.
Ik kijk gewoon analoog, tot afgrijzen van ziggo, die meer aan mij wil verdienen.
Ik kijk op een tamelijke grote tv via Digitenne en heb juist nooit problemen. Hij stoort nooit, ik hoef de antenne nooit te verplaatsen (staat in de vensterbank) ik kreeg 'm binnen tien minuten werkend (ook een hele prestatie voor mij ) en ik kan eigenlijk niet klagen over het beeld. Tuurlijk; het kan vast beter, maar het stoort me totaal niet. Ik vind het ideaal!
Wij hebben geen kabelaansluiting en hebben daarom een aantal jaar via Digitenne gekeken. Nu is onze tv ook niet zo erg groot, maar ik vond het beeld prima. Ook de ontvangst was goed, nooit storingen van passerende brommers of zo. Wel eens problemen met het kaartje gehad, maar dat was altijd zo weer opgelost.

We hebben nu interactieve tv van KPN en de kwaliteit is wat mij betreft niet echt beter te noemen dan van Digitenne. Wel hebben we nu veel meer zenders (maar ja, wie wil er nou naar allerlei Turkse en Franse zenders kijken?).

Oh, voor de eerlijkheid moet ik wel toevoegen dat wij dus geen kabelervaring hebben. Mijn ouders zijn onlangs noodgedwongen van kabel overgegaan op digitenne omdat de kabeldoorgifte zou stoppen, en die vinden de kwaliteit inderdaad wel minder dan van de kabel.
..
Thx voor de reacties! Heb m'n bestelling toch maar ff geannuleerd omdat het toch best een gok is of ik wel tevreden zou zijn met de kwaliteit die toch best onzeker is. Ik kon het niet uitproberen en bij slechte kwaliteit het spul te retourneren, want zou er dan voor 2 jaar aan vast zitten. (gaat om alles in een van T-mobile)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven