zoontje 5 al 4 weken overgeven
dinsdag 17 januari 2012 om 11:49
Mijn zoontje van 5 heeft al vanaf net voor kerst buikpijn.
Daarbij heeft hij tot nu toe zo'n 7 keer overgegeven.
Hij geeft met name midden in de nacht over.
Hij ziet al weken ook lijk wit.
Hij eet weinig en is niet meer zijn vrolijke zelf.
Mijn manneke is een echte spring in het veld maar nu al weken erg hangerig wat echt niks voor hem is.
Het gekke is dat hij geen koorts heeft en overdag aardig levendig is (wel niet zoals ik van hem gewend ben) en dan denk je dat het voorbij is omdat hij al even niet meer overgegeven heeft en dan ineens weer uit het niets midden in de nacht een heel uur achter elkaar.
Ik snap er niks van.
Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Gister overdag was er niks, vannacht van half 4 tot 5 heeft hij staan overgeven en nu weer niks aan de hand en wil hij weer buiten gaan spelen.
Wat moet ik hier nou mee?
Toch even naar de arts gaan?
Daarbij heeft hij tot nu toe zo'n 7 keer overgegeven.
Hij geeft met name midden in de nacht over.
Hij ziet al weken ook lijk wit.
Hij eet weinig en is niet meer zijn vrolijke zelf.
Mijn manneke is een echte spring in het veld maar nu al weken erg hangerig wat echt niks voor hem is.
Het gekke is dat hij geen koorts heeft en overdag aardig levendig is (wel niet zoals ik van hem gewend ben) en dan denk je dat het voorbij is omdat hij al even niet meer overgegeven heeft en dan ineens weer uit het niets midden in de nacht een heel uur achter elkaar.
Ik snap er niks van.
Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Gister overdag was er niks, vannacht van half 4 tot 5 heeft hij staan overgeven en nu weer niks aan de hand en wil hij weer buiten gaan spelen.
dinsdag 17 januari 2012 om 11:59
quote:goddess78 schreef op 17 januari 2012 @ 11:49:
Iets even aankijken snap ik, maar 4 weken? Ookal denk je steeds dat het beter gaat na het overgeven, je zegt dat hij al 7 keer heeft overgegeven. Na de tweede keer lijkt me dat het dus niet beter gaat na het overgeven. Waarom zo idioot lang gewacht?
Iets even aankijken snap ik, maar 4 weken? Ookal denk je steeds dat het beter gaat na het overgeven, je zegt dat hij al 7 keer heeft overgegeven. Na de tweede keer lijkt me dat het dus niet beter gaat na het overgeven. Waarom zo idioot lang gewacht?
dinsdag 17 januari 2012 om 12:04
dinsdag 17 januari 2012 om 12:06
"goddess78, 3 minuten geleden
Wat ik net ook al zei het leek steeds beter te gaan omdat hij dan een paar dagen niet overgeeft.
Hij heeft ook verder geen koorts ofzo dus vind het allemaal zo raar"
Snap niet dat je dat 4 weken moet aankijken omdat je denkt dat het steeds beter gaat..
Na 1 week krab je jezelf toch al achter de oren?
Wat ik net ook al zei het leek steeds beter te gaan omdat hij dan een paar dagen niet overgeeft.
Hij heeft ook verder geen koorts ofzo dus vind het allemaal zo raar"
Snap niet dat je dat 4 weken moet aankijken omdat je denkt dat het steeds beter gaat..
Na 1 week krab je jezelf toch al achter de oren?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dinsdag 17 januari 2012 om 12:11
nee sorry dat heb ik niet gedaan.
Heb een dochter die wat ouder is die ook bleef klagen over buikpijn op dezelfde plek als hij.
Zij is helemaal binnenste buiten gekeerd en daar kwam niks uit.
Ze heeft nog de nachtmerries van al die witte jassen.
vandaar dat ik iets langer gewacht heb.
En het is ook algemeen bekend dat kinderen van die leeftijd vaak buikpijn hebben omdat ze de wereld aan het ontdekken zijn en dat is vaak een aardige stressfactor.
Vind het altijd zo jammer dat er zo gereageerd word
Heb een dochter die wat ouder is die ook bleef klagen over buikpijn op dezelfde plek als hij.
Zij is helemaal binnenste buiten gekeerd en daar kwam niks uit.
Ze heeft nog de nachtmerries van al die witte jassen.
vandaar dat ik iets langer gewacht heb.
En het is ook algemeen bekend dat kinderen van die leeftijd vaak buikpijn hebben omdat ze de wereld aan het ontdekken zijn en dat is vaak een aardige stressfactor.
Vind het altijd zo jammer dat er zo gereageerd word
dinsdag 17 januari 2012 om 12:13
dinsdag 17 januari 2012 om 12:16
Is hij misschien ergens allergisch voor? Daar zou ik even over nadenken, of het overgeven gebeurt als hij iets specifieks gegeten of gedronken heeft.
Mijn zoon is ook allergisch en had toen ik dat niet wist ook van die nachtelijke braakaanvallen, zag ook altijd wit en was ook vaak wat stilletjes. Wel levendig, maar wel duidelijk niet helemaal senang.
Met name die bleekheid die is helemaal weg sinds ik weet dat hij allergisch is en hij dus op een dieet is.
Mijn zoon is ook allergisch en had toen ik dat niet wist ook van die nachtelijke braakaanvallen, zag ook altijd wit en was ook vaak wat stilletjes. Wel levendig, maar wel duidelijk niet helemaal senang.
Met name die bleekheid die is helemaal weg sinds ik weet dat hij allergisch is en hij dus op een dieet is.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 17 januari 2012 om 12:16
Wat had je dan verwacht dat we zouden zeggen TO? Jij had in onze plaats waarschijnlijk ook gezegd ga naar de huisarts. Een OP geeft niet altijd alle in's and out's weer. Men reageerd op basis van de verstrekte info.
Succes bij de huisarts, hopen dat het niks ernstigs is.
Succes bij de huisarts, hopen dat het niks ernstigs is.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.