ex al snel een ander!
dinsdag 17 januari 2012 om 21:55
Hoi iedereen,
Poeh he heb ik dit weer.
1.5 week is mijn relatie plots beeindigd!
Deze man ging bij mij vandaan en gelijk naar een ander meisje, nou vindt ik dst het punt niet maar ook dat hij gelijk met der is geweest!
Wij hadden een relatie van 1.5 jaar en dan wordt er zo doei gezegt!
Nu is hij voor vast met haar wat ik nou niet echt had voor gesteld en na 1dsg gelijk een relatie beginnen vindt ik wel erg nadat je flinke relatie van 1.5jaar heb gehad..
( en dan ook nog gaan met de ex van je beste maat!, ik zal zeggen goed bezig he;))
Helaas ben ik er nog steeds kapt van en zal komende tijd ook zo zijn!
Iemand tips van om de pijn te verzachten:(
Elisa
Poeh he heb ik dit weer.
1.5 week is mijn relatie plots beeindigd!
Deze man ging bij mij vandaan en gelijk naar een ander meisje, nou vindt ik dst het punt niet maar ook dat hij gelijk met der is geweest!
Wij hadden een relatie van 1.5 jaar en dan wordt er zo doei gezegt!
Nu is hij voor vast met haar wat ik nou niet echt had voor gesteld en na 1dsg gelijk een relatie beginnen vindt ik wel erg nadat je flinke relatie van 1.5jaar heb gehad..
( en dan ook nog gaan met de ex van je beste maat!, ik zal zeggen goed bezig he;))
Helaas ben ik er nog steeds kapt van en zal komende tijd ook zo zijn!
Iemand tips van om de pijn te verzachten:(
Elisa
dinsdag 17 januari 2012 om 21:58
dinsdag 17 januari 2012 om 21:59
Ja, ik heb wel tips. Focus je op je eigen leven, zodat je verder niet teveel tijd meer hebt om over hem na te denken. Het is uit en wat hij verder doet is zijn leven en gaat - lullig gezegd - jou niets meer aan. Je daar druk om maken of er verdriet om hebben, is echt zonde van jouw energie. Je kunt het toch niet veranderen.
dinsdag 17 januari 2012 om 22:22