Gezondheid alle pijlers

zoontje 5 al 4 weken overgeven

17-01-2012 11:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 5 heeft al vanaf net voor kerst buikpijn.

Daarbij heeft hij tot nu toe zo'n 7 keer overgegeven.

Hij geeft met name midden in de nacht over.

Hij ziet al weken ook lijk wit.

Hij eet weinig en is niet meer zijn vrolijke zelf.

Mijn manneke is een echte spring in het veld maar nu al weken erg hangerig wat echt niks voor hem is.

Het gekke is dat hij geen koorts heeft en overdag aardig levendig is (wel niet zoals ik van hem gewend ben) en dan denk je dat het voorbij is omdat hij al even niet meer overgegeven heeft en dan ineens weer uit het niets midden in de nacht een heel uur achter elkaar.

Ik snap er niks van.

Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Gister overdag was er niks, vannacht van half 4 tot 5 heeft hij staan overgeven en nu weer niks aan de hand en wil hij weer buiten gaan spelen.

Wat moet ik hier nou mee?

Toch even naar de arts gaan?
Inderdaad, als je bij de dokter zit dan zitten ze lekker vrolijk te doen. En denkt natuurlijk ook niet meteen het ergste en vooral als ze geen koorts hebben, word je ( hier dan) aangeraden het even aan te kijken of je wordt afgescheept met paracetemol of een simpele neusspray ofzo.

Je wilt toch niet als overbezorgd overkomen.
Ik ben ook einde raad.

Dochtertje van 18 maand geeft al 5 weken iedere nacht over.

Momenteel ligt ze al 1 week in ziekenhuis en ze vinden niet wat ze heeft! Het stopt niet... Overdag is ze goed.. Geen koorts en snachts rond een 1 of 2u begint ze... Zo vermoeiend!

Ik wou dat ik ze kon helpen..

Reeds echo gedaan, rx foto,

Bloedafnames... Stoelgangstalen, urinecultuut..

Niets vinden ze..
Mijn buurmeisje had iets dergelijks in perioden, toen bleek onlangs pas (ze is 8) dat de banden waarin de darmen hangen te slap waren, waardoor haar darmpjes regelmatig in de knoop gingen. Dan kon haar voedsel niet verteerd worden en moest ze overgeven omdat er gewoon niet meer eten bij paste.

Meestal ontdekken ze dit wel als kinderen jonger zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven