Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Raar zeg, nu jullie reageren doet ie het opeens wel.
quote:ModeratorViva schreef op 18 januari 2012 @ 13:49:

[...]

De quote is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

wil niet brutaal zijn of zo maar ik zie hem nog gewoon.

het is op de laatste pagina van de discussie (in mode/beautypeiler, bij misleidende reclame antirimpelcreme) rosalitaxxx heeft me gequote, die bedoelde ik

(geen idee of ik namen mag noemen eigenlijk, maar goed)
Hoi mod

Heb mijn topic per ongeluk 2x geplaatst dus eentje mag er dicht:

Wat is je favoriete acteur/actrice?

Alvast bedankt
quote:Missphoebe schreef op 18 januari 2012 @ 15:35:

[...]

het is op de laatste pagina van de discussie (in mode/beautypeiler, bij misleidende reclame antirimpelcreme) rosalitaxxx heeft me gequote, die bedoelde ik

(geen idee of ik namen mag noemen eigenlijk, maar goed)Als je het bericht staft, dan heeft de mod meteen het juiste bericht.
eeeuuhmm en dat is?? (forumdummy........)

dank je wel trouwens!
Beste moderators,

Ik heb jullie nu meer dan 2 dagen geleden een mail gestuurd of jullie alsjeblieft met spoed mijn complete account van viva af wilde halen, of iig het topic, mijn lieve (ex)vriend heeft een zwaar auto ongeluk gehad... Maar, het staat er helaas nog op...
quote:zindering schreef op 18 januari 2012 @ 19:21:

Beste moderators,

Ik heb jullie nu meer dan 2 dagen geleden een mail gestuurd of jullie alsjeblieft met spoed mijn complete account van viva af wilde halen, of iig het topic, mijn lieve (ex)vriend heeft een zwaar auto ongeluk gehad... Maar, het staat er helaas nog op...

Excuses voor deze late reactie. Het topic is inmiddels verwijderd. Sterkte in deze moeilijke tijd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dquote:Missphoebe schreef op 18 januari 2012 @ 15:35:

[...]

(geen idee of ik namen mag noemen eigenlijk, maar goed)

Denk dan dat we een andere qoute hebben verwijderd, maar als het goed is het nu weg. Staffen is inde toekomst inderdaad handiger, dan weten wij meteen om welk bericht het gaat. Dit kan met het toverstaf icoontje rechts boven je bericht!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag???
Beste forummers,

Hierbij willen we jullie laten weten dat er morgen (donderdag 19 januari) technische werkzaamheden zullen zijn. Hierdoor kan het zo zijn dat het forum tussen 13:00 uur en 17:00 uur enkele minuten niet goed of niet bereikbaar is.

Uiteraard wordt er alles aan gedaan om dit tot een minimum te beperken.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 18 januari 2012 @ 21:58:

Beste forummers,

Hierbij willen we jullie laten weten dat er morgen (donderdag 19 januari) technische werkzaamheden zullen zijn. Hierdoor kan het zo zijn dat het forum tussen 13:00 uur en 17:00 uur enkele minuten niet goed of niet bereikbaar is.

Uiteraard wordt er alles aan gedaan om dit tot een minimum te beperken.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIs er in die tijd psychische hulp voor de verslaafden onder ons?
Eens met Molly, een online praatgroepje lijkt me wel het minste
We kunnen altijd uitwijken naar de blogs
Ga in therapie!
Nummer en Dubio:

Meteen nadat ik het getypt had, lag het forum er al uit. Hadden jullie dat ook? Of zag alleen ik dat in mijn verknipte en verslaafde brein?
Enkele minuten geen forum. OMG
*gaat gauw een scheepslading toner ophalen om voor die tijd het forum nog uit te kunnen printen*
Beste mod,

gezien het dáverende succes van ons 'Brandende vragen'-topic en de onwaarschijnlijk véél hogere bezoekersaantallen met de bijbehorende sky-rocketing advertentie-inkomsten die daar ongetwijfeld bij horen,

vraag ik nederig om een leuk kleurtje voor ons topic 'brandende vragen' deel 12....

En mag deel 11 dicht?

Helaas krijgen we het op dit moment niet voor elkaar...maar we zullen het topic als het probleem verholpen is, voorzien van een kleurtje.

Deel 11 zit op slot!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hier wordt voor u gewerkt.

Ik zal wel een zeur zijn maar waarom wordt mijn vraag of "de storing inmiddels is opgelost" herhaaldelijk niet beantwoord???
thanks moderator!!

heb gister dat staffen al ff onderzocht, is idd. voor de volgende x handiger.

nogmaals bedankt!!
mod zelf krijg ik het niet voor elkaar om de pijler kinderen én de pijler zwanger samen te blokkeren, het lukt er maar met één, helaas

en ik wil ze allebei niet zien meer, das wel duidelijk
Het topic: 'erg jongen stiefmoeder' is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:enter schreef op 19 januari 2012 @ 11:03:

mod zelf krijg ik het niet voor elkaar om de pijler kinderen én de pijler zwanger samen te blokkeren, het lukt er maar met één, helaas

en ik wil ze allebei niet zien meer, das wel duidelijk

Beste Enter,

Wat vervelend. Zou je alsjeblieft een mail willen sturen naar forum@viva.nl met het probleem en de exacte melding die je te zien krijgt? Dan kan het worden doorgestuurd naar de technische afdeling, wellicht dat zijn een antwoord hebben op je vraag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:dater74 schreef op 19 januari 2012 @ 07:54:

Beste mod,

gezien het dáverende succes van ons 'Brandende vragen'-topic en de onwaarschijnlijk véél hogere bezoekersaantallen met de bijbehorende sky-rocketing advertentie-inkomsten die daar ongetwijfeld bij horen,

vraag ik nederig om een leuk kleurtje voor ons topic 'brandende vragen' deel 12....

En mag deel 11 dicht?

Helaas krijgen we het op dit moment niet voor elkaar...maar we zullen het topic als het probleem verholpen is, voorzien van een kleurtje.

Deel 11 zit op slot!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hier wordt voor u gewerkt.

Ik zal wel een zeur zijn maar waarom wordt mijn vraag of "de storing inmiddels is opgelost" herhaaldelijk niet beantwoord???

We zijn het niet vergeten en zullen het echt zsm regelen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mod, mag ik vragen wat de criteria zijn om een topic een andere kleur te geven? Kan ieder willekeurig kletsgroepje dat aanvragen? En wordt het forum dan niet een beetje schreeuwerig, als elk kletsgroepje een gekleurde topictitel wil?
Dat is wat ik me ook afvraag.

Een kleurtje voor een speciaal topic (vermist kind of een terminaal iemand die haar dagboek hier deelt) zou ik nog snappen, maar als ieder kletstopic een eigen kleur kan aanvragen wordt het hier nogal druk.

En als het alleen het Man/Vrouw vragen topic betreft vraag ik mij af wat dat topic heeft wat andere (klets) topic's niet hebben om een kleurtje te verdienen.

Volgens mij is het wel zo prettig als ieder topic gelijk is toch?
Laat maar, sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven