Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
vrijdag 20 januari 2012 om 15:00
Ootje slaat haar broers en brult heel de tijd als ik kook en neerzetten op de grond weeeeeehhhh
Vandaag halve dag zonder kinderen. Jee ik besta. Geen gesjouw ( zere arm nog steeds ) even makkelijk in en uit kunnen lopen. Echt een " happening" bizar !! En straks weer tutten want dat schatje van me is hangerig en moe en beetje koorts maar ik had het zooooo nodig, was zo moe. Nu voel ik me wat fitter hoor.
Was een schattig Meiden dagje !!!
En nu op naar m'n kinderen
Vandaag halve dag zonder kinderen. Jee ik besta. Geen gesjouw ( zere arm nog steeds ) even makkelijk in en uit kunnen lopen. Echt een " happening" bizar !! En straks weer tutten want dat schatje van me is hangerig en moe en beetje koorts maar ik had het zooooo nodig, was zo moe. Nu voel ik me wat fitter hoor.
Was een schattig Meiden dagje !!!
En nu op naar m'n kinderen
vrijdag 20 januari 2012 om 21:31
Lekker viool even wat tijd voor jezelf!
Amalia haar handen vol aan A. Peuterpuber! Herkenbaar. J is in de nee- fase. Alleen bij hem kan ik het zo makkelijk ombuigen, (als hij weer eens nee roept en weg rent als ik zeg dat we boodschappen gaan doen bv dan ga ik hem kietelen, tikkertje spelen etc en dan gaat hij alsnog mee) was bij oudste ook bij dochter was het ook drama. Jongens zijn echt makkelijker he!
Succes met de dramaqueen! Het word beter! Zodra ze gaan praten (is mijn ervaring met dochter)
Sardegna heftig hoor dat je nog steeds zo weinig kan echt een harde val geweest! Doe maar rustig aan misschien gaat het na het weekend weer wat beter? Lijkt me inderdaad wel frustrerend
Uma straks ook al 2 kinderen op school gaat hard! Ik moet echt nog wennen aan alleen J thuis. Het is zo rustig! En hij dribbelt de hele dag achter me aan dus ik kom tot niks.
Leuk he tvoh!
Amalia haar handen vol aan A. Peuterpuber! Herkenbaar. J is in de nee- fase. Alleen bij hem kan ik het zo makkelijk ombuigen, (als hij weer eens nee roept en weg rent als ik zeg dat we boodschappen gaan doen bv dan ga ik hem kietelen, tikkertje spelen etc en dan gaat hij alsnog mee) was bij oudste ook bij dochter was het ook drama. Jongens zijn echt makkelijker he!
Succes met de dramaqueen! Het word beter! Zodra ze gaan praten (is mijn ervaring met dochter)
Sardegna heftig hoor dat je nog steeds zo weinig kan echt een harde val geweest! Doe maar rustig aan misschien gaat het na het weekend weer wat beter? Lijkt me inderdaad wel frustrerend
Uma straks ook al 2 kinderen op school gaat hard! Ik moet echt nog wennen aan alleen J thuis. Het is zo rustig! En hij dribbelt de hele dag achter me aan dus ik kom tot niks.
Leuk he tvoh!
vrijdag 20 januari 2012 om 21:46
Ootje slaat haar broers?? Oh, sorry viool maar ik schiet echt hardop in de lach als ik dat lees. Die mini 1-jarige die de baas speelt over 2 pubers
Gaat beter hier, hoera! Ben hoofdpijn en wazig gedoe echt spuugzat. Niet handig ook. Morgen ben ik beter denk ik
Uma ook al zo'n pittige meid. En nog niet eens 1, oh jee
Leuk dat umaxi een feestje geeft!
Gaat beter hier, hoera! Ben hoofdpijn en wazig gedoe echt spuugzat. Niet handig ook. Morgen ben ik beter denk ik
Uma ook al zo'n pittige meid. En nog niet eens 1, oh jee
Leuk dat umaxi een feestje geeft!
vrijdag 20 januari 2012 om 21:50
Trouwens, mijn zoete popje kan ook dwars zijn hoor: duwen dat ze opgetild moet worden als ik kook. Boos als ik het boekje dat zij wil lezen niet op de goeie blz heb. Jaloers als ik haar broers knuffel (lees: krijsen en de betreffende broer hardhandig weg proberen te duwen). En tegenwoordig wil ze niet meer in de bugaboo, maar gaat klaarstaan met haar laarsjes bij de deur en brullen als ze toch in de wagen moet
vrijdag 20 januari 2012 om 22:03
ja haha herkenbaar sardegna als ik de anderen knuffel probeert J ze weg te duwen. En als ik kook zit J altijd op mijn arm en dan moet ik steeds alle deksels optillen dat hij kan kijken
Hier ook tvoh finale!
Leuk he die kinderversie lijkt me dus ook leuk, jammer dat het voor de kinderen zo laat is anders mochten ze ook kijken volgende wk
Hier ook tvoh finale!
Leuk he die kinderversie lijkt me dus ook leuk, jammer dat het voor de kinderen zo laat is anders mochten ze ook kijken volgende wk
zondag 22 januari 2012 om 18:42
Hoi allemaal, hier beetje stressy boel met de koorts, sinds donderdagavond ! Ik heb de hap en kennis al gebeld ( arts ) maar goed 3 dagen koorts ( had ze eerder ook ) moet kunnen. Tussen 38,5 en 41,5 en dan wat wisselen. Ze kluift af en toe ( kies ??) eet niet, drinkt slokje en zegt " nee !" ben maar weer met de borst bezig, die pakt ze wel. Verder al 3 nachten echt wei IT slaap en doordat ik haar wegleggen echt zo sneu vind eet of drinkt mama ook niks. Lekker stel! Man heeft wat geklust maar was ook twee keer de deur uit voor twee uurtjes ofzo maar ga hem maar bellen of hij kookt. M'n werk al afgezegd.
De zetpillen van de antro misschien toch geven ..
Ze vind het vreselijk maar de vorige keer leek het toch wel wat te doen ( al is t gissen )
Beetje ego post
Hoop dat Sardegna wat minder duizelig en naar is en dat t goed gaat bij rikst ...
De zetpillen van de antro misschien toch geven ..
Ze vind het vreselijk maar de vorige keer leek het toch wel wat te doen ( al is t gissen )
Beetje ego post
Hoop dat Sardegna wat minder duizelig en naar is en dat t goed gaat bij rikst ...
zondag 22 januari 2012 om 19:15
zondag 22 januari 2012 om 20:26
Ach, die arme Ootje! Dat klinkt zielig...
Hoge koorts ook, hoor! Bah, dat is helemaal niks.
En Viooltje zelf heeft nu ook echt een keertje RUST nodig! Wat hoop ik voor jou dat dat ook snel een keer gaat komen. Wat zul je gaar zijn.
Heeeel veel beterschap voor je meisje!
Jemig Sardegna, is echt een hele flinke smak geweest, zeg! Tjonge...klinkt ook niet fijn.
Is het thuis allemaal nog een beetje te organiseren qua opvang enzo?
Tieger, ik vind het echt belachelijk van de juf!! Ja, kan me voorstellen, dat ze het af en toe gehad heeft met plasbroeken, maar hee, dat hoort er nou eenmaal bij als kleuterjuf! Oudste was goed zindelijk toen hij naar school ging, maar die had in de eerste weken ook regelmatig ongelukjes. Toch de spanning en al die nieuwe indrukken bij elkaar, denk ik. Werd ook niet moeilijk over gedaan verder. Al moest ie wel gewoon proberen zich zelf om te kleden dan. Prima, naar mijn idee.
Jeeeeee Amalia! Aangereden op de bakfiets. Ooo, wat eng!! Kwetsbaar ben je dan toch...Brrr.
Wat een opluchting, dat het allemaal redelijk goed is afgelopen!
Uma, leuk! Toch een kindefeestje voor Umaxi! Ben heel benieuwd! Oudste had het hier idd ook Kinderen erbij waar hij nog nooit mee had afgesproken.
RS, hoe gaat het daar? Is iedereen weer een beetje opgeknapt??
Ik kan nu niet op hyves reageren op 1 of andere manier, maar wil jullie even bedanken voor de lieve berichtjes! Zodra ik er weer op kan, zal ik even reacties schrijven.
Hoge koorts ook, hoor! Bah, dat is helemaal niks.
En Viooltje zelf heeft nu ook echt een keertje RUST nodig! Wat hoop ik voor jou dat dat ook snel een keer gaat komen. Wat zul je gaar zijn.
Heeeel veel beterschap voor je meisje!
Jemig Sardegna, is echt een hele flinke smak geweest, zeg! Tjonge...klinkt ook niet fijn.
Is het thuis allemaal nog een beetje te organiseren qua opvang enzo?
Tieger, ik vind het echt belachelijk van de juf!! Ja, kan me voorstellen, dat ze het af en toe gehad heeft met plasbroeken, maar hee, dat hoort er nou eenmaal bij als kleuterjuf! Oudste was goed zindelijk toen hij naar school ging, maar die had in de eerste weken ook regelmatig ongelukjes. Toch de spanning en al die nieuwe indrukken bij elkaar, denk ik. Werd ook niet moeilijk over gedaan verder. Al moest ie wel gewoon proberen zich zelf om te kleden dan. Prima, naar mijn idee.
Jeeeeee Amalia! Aangereden op de bakfiets. Ooo, wat eng!! Kwetsbaar ben je dan toch...Brrr.
Wat een opluchting, dat het allemaal redelijk goed is afgelopen!
Uma, leuk! Toch een kindefeestje voor Umaxi! Ben heel benieuwd! Oudste had het hier idd ook Kinderen erbij waar hij nog nooit mee had afgesproken.
RS, hoe gaat het daar? Is iedereen weer een beetje opgeknapt??
Ik kan nu niet op hyves reageren op 1 of andere manier, maar wil jullie even bedanken voor de lieve berichtjes! Zodra ik er weer op kan, zal ik even reacties schrijven.
maandag 23 januari 2012 om 12:46