Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Vandaag een stressdag,pff,maar vanavond was het wel leuk.
Ik kan me dat ook wel voorstellen van je vriend.

Het zijn ook niet echt normale tijden die wij hanteren.

Wat was er stress aan je dag? En wat leuk?

Ik had echt een hele saaaaaaaaaaie dag.
ohjee spui maar meis
mijn mannetje is ook niet zo blij dat ik steeds zo laat naar bed ga......

Dacht eerst dat ik niet naar em toe wilde komen.......
Feestje van mijn dochter vanavond,dat was de stress en het was niet eens hier maar bij ex.

Maar moest wel veel dingen doen,boodschappen,de stad in,hapjes maken enzo.

Nou ja zit ook niet lekker in mijn vel dus dan kan ik weinig hebben.

Vind het altijd verschikkelijk moeilijk om in een groep mensen te zijn,want onzeker over van alles en nog wat.En heb erg last van mijn darmen (heb ik altijd,verpest door laxeertabletten) dan krijg ik s'avonds een hele opgezette buik en pijn. Dan vind ik het verschikkelijk om onder de mensen te zijn.Ook kledingcrisis daarom dus want zie dat maar een te verdoezelen.
Vandaag dus heel chago en dan moet iedereen het om mij heen ontgelden dat werkt natuurlijk alleen maar conflicten in de hand.
Vriednmaakte de opmerking dat hij het zo nooit leuk vond om met mij weg tegaan. Tsja,dat snap ik ook wel,maar was er wel verdrietig van.
Hmmmmm herkenbaar Ir.

Was het verder wel een beetje gezellig?

Een beetje je gedachten kunnen verplaatsen?

((((jaaaaaa ik ben er nog pfff)))))
quote:iry schreef op 02 maart 2008 @ 02:32:

Vriednmaakte de opmerking dat hij het zo nooit leuk vond om met mij weg tegaan. Tsja,dat snap ik ook wel,maar was er wel verdrietig van.

Ieh bah,

dat willen we niet horen,

komt dat omdat je zo onzeker bent?

Was je vriend er vanavond ook bij?
Mijn X-men (lol) is juist de grootste schuld dat ik laat naar bed ga Nou ja, hij zeurt iig niet meer

Agossie BB, wat schattig van je man
Maar feestje was wel leuk. Vind het altijd wel gezellig met het jonge grut,beetje slap geklets(zaols wij hier,haha).

En kreeg zowaar complimenten dat ik er leuk uitzag,en van een vroegere vriend van ex en mij,dat ik er goed uitzag. Dat beurde mij wel op(een beetje).
He, vervelend Iry. Ik kan me voorstellen dat je dan enorm tegen zo'n feest aanhikt.

Tja, de opmerking van je vriend wil je natuurlijk niet horen, maar hij moet ook af en toe zijn ei kwijt misschien.
Ja,haha,dat is het hem juist,ik stort alles over hem neer.

Is ook eigenlijk niet leuk om met mij weg te gaan. Ben idd vreselijk onzeker.

Vooral nu ik wat aangekomen ben en mij dus erg dik voel,maar dat komt ook door de opgezette buik.

En verschikkleijk moe,werkt ook niet positief op je humeur
Wel fijn dat het uiteindelijk toch wel leuk was. Stom hè, dat je er dan vantevoren zo tegen opziet. Zonde eigenlijk.

Was je dochter ook een beetje tevreden over haar feest?
Ben ook om 19.00 uur echt ingestort.

Wilde hapjes maken maar vriend had verkeerde creme fraiche meegenomen (ik weet het gaat nergens over).

Ik weet niet maar toen knapte er wat,bekende druppel. Heb eerst een hoop stampei gemaakt,kwaad naar de winkel gereden. Thuis boodschappen op tafel gesmeten en ben huilend naar bed gegaan.
Dat is altijd zo, je leeft je uit op degene die het dichtst bij je staat. Stom eigenlijk (want die zijn juist het liefste vaak), maar normaal.

Ik wou dat we je een beetje minder onzeker konden maken, maar da's lastig hè. Ik weet zeker dat wij jou een hele leuke vrouw zouden vinden. Vond je dat nou zelf ook maar altijd.
ga slapen, kind heeft weer aanval
Luchte wel op hoor,vriend heeft lief de hapjes gemaakt,wat hij de hele dag al voorsteld,maar goed ik als controlefreak geef slecht dingen uit handen.

Maar nood breekt wetten, en........zowaar kon hij het hartstikke goed,haha!

Volgende keer mag hij het gelijk weer doen.
Oh ga maar gauw ,bb.

Sorry voor mijn onbenullig gezeur.

Gaat eigenlijk nergens over.

Hoop echt dat het snel beter gaat meid.

Bah wat zielig voor je prulletje zeg.

Sterkte meid!
He bah, BB, alweer. Wat een toestand. Ga maar gauw naar haar toe en geef haar maar een knuffel (niet tijdens de aanval he, dat lijkt me niks).
Hoe gaat het met jou soleil?

Feestje was overigens hartsikke leuk en dochter had het erg naar haar zin.

Dus achteraf weer druk maken om niets,maar dat is altijd.

Was leuk dat veel vrienden van haar waren gekomen,ook kroegvrienden,vond ze erg leuk.
Nee hoor Iry, is helemaal geen gezeur. Mopper maar even lekker hier hoor :-)
Ach,soms moet je even spuien,maar genoeg geklaagd hoor.

Het was gewoon een "ik ben zielig dag"

dat heb je weleens.

Maare...ik dacht dat je de kroeg in zou gaan met spekjes in de aanslag,haha!

gemiste kans meid.
Hier gaat het wel. Heb me wel verschrikkelijk verveeld vandaag. Bleeegh, die weekenden alleen vind ik wel het ergste. We deden altijd leuke dingen (en ook gewone stomme of noodzakelijke dingen, maar dat vonden we -nou ja, dat heb ik altijd gedacht tenminste- toch allemaal leuk, omdat we het samen deden). We deden altijd heel veel samen, bijna alles eigenlijk. Dus dat mis ik verschrikkelijk.
Ja ,dan val je wel in een gat ineens. Kan mij voorstellen dat dat eenzaam voelt en je je tijd moeilijk kan indelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven