Vakantiebestemming 30+
zaterdag 8 augustus 2026 om 11:26
Hi,
Een vriendin en ik zoeken een leuke vakantiebestemming voor 30+. We willen naar een levendige badplaats. We willen niet elke avond uit, maar zo af en toe. Dit kan een beachclub of discotheek zijn. Het moet binnen Europa zijn. En we willen niet naar Ibiza. We gaan sowieso buiten de schoolvakanties dus we zullen de grote hordes jongeren voor het grootste gedeelte ontwijken.
Heeft iemand een leuke tip?
Een vriendin en ik zoeken een leuke vakantiebestemming voor 30+. We willen naar een levendige badplaats. We willen niet elke avond uit, maar zo af en toe. Dit kan een beachclub of discotheek zijn. Het moet binnen Europa zijn. En we willen niet naar Ibiza. We gaan sowieso buiten de schoolvakanties dus we zullen de grote hordes jongeren voor het grootste gedeelte ontwijken.
Heeft iemand een leuke tip?
zaterdag 8 augustus 2026 om 15:27
Ik snap dat het overal kan. Maar we waren nu op Mallorca, niet eens El Arenal of Magaluf ofzo. En het stikte er van de voornamelijk Engelse jongeren. Mijn vraag is of iemand een leuke plaats weet waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt.
zaterdag 8 augustus 2026 om 15:29
We willen vooral ergens heen waar de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt. We vinden het ook leuk om iets te doen. Maar het voornaamste doel is wel relaxen. In de avond uit eten, een cocktail drinken, en even de voetjes van de vloer. Qua eten zijn we niet moeilijk.
zaterdag 8 augustus 2026 om 15:29
We willen vooral ergens heen waar de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt. We vinden het ook leuk om iets te doen. Maar het voornaamste doel is wel relaxen. In de avond uit eten, een cocktail drinken, en even de voetjes van de vloer. Qua eten zijn we niet moeilijk.
zaterdag 8 augustus 2026 om 15:31
Cochem.Stanley_cup schreef: ↑08-08-2026 15:27Ik snap dat het overal kan. Maar we waren nu op Mallorca, niet eens El Arenal of Magaluf ofzo. En het stikte er van de voornamelijk Engelse jongeren. Mijn vraag is of iemand een leuke plaats weet waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt.
zaterdag 8 augustus 2026 om 15:33
Wanneer was nu? Buiten de schoolvakanties? Sowieso heb je in juni 'last' van de jongeren die eindexamen hebben gedaan. Dan is september beter.Stanley_cup schreef: ↑08-08-2026 15:27Ik snap dat het overal kan. Maar we waren nu op Mallorca, niet eens El Arenal of Magaluf ofzo. En het stikte er van de voornamelijk Engelse jongeren. Mijn vraag is of iemand een leuke plaats weet waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt.
zaterdag 8 augustus 2026 om 17:00
Wij zijn als middelbare oudjes(50) net terug van een rondreis door Frankrijk en zijn een tijdje blijven hangen in La Rochelle, aan de Atlantische kust. Druk, heel erg toeristisch maar niet speciaal op jongeren gericht. We zaten in een hotel in het centrum. Het stikt er van de terrasjes, eetgelegenheden en het oude centrum is erg leuk om te shoppen. Veel bezienswaardigheden en er zijn ook genoeg clubs en andere uitgaansgelegenheden.
Je zou ook het nabijgelegen Île de Ré kunnen doen als vakantiebestemming, bereikbaar met de auto over een tolbrug vanaf La Rochelle. Dat is een behoorlijk exclusief en vrij prijzig eiland, hordes feestende jongeren zul je daar niet zo snel aantreffen. Grotendeels autoluw.
Je moet geen prijzen á la Magaluf of de Spaanse Costa’s verwachten.
Je zou ook het nabijgelegen Île de Ré kunnen doen als vakantiebestemming, bereikbaar met de auto over een tolbrug vanaf La Rochelle. Dat is een behoorlijk exclusief en vrij prijzig eiland, hordes feestende jongeren zul je daar niet zo snel aantreffen. Grotendeels autoluw.
Je moet geen prijzen á la Magaluf of de Spaanse Costa’s verwachten.
zaterdag 8 augustus 2026 om 17:23
Er staat letterlijk in de OP dat ze niet naar Ibiza willen.Irregular_Choice schreef: ↑08-08-2026 17:03Ibiza. Is qua prijzen wat duurder dan de Costa’s, dus de jongeren komen daar niet zo snel. Is meer voor de dertigers en ouder. Kan je naar de Ushuaia of Pasha![]()
Ik zou zeggen Lissabon of Porto.
Er staat letterlijk in de OP dat ze niet naar Ibiza willen.Irregular_Choice schreef: ↑08-08-2026 17:03Ibiza. Is qua prijzen wat duurder dan de Costa’s, dus de jongeren komen daar niet zo snel. Is meer voor de dertigers en ouder. Kan je naar de Ushuaia of Pasha![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in