Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Bij mij zijn het de "ik ben zielig weken". Of maanden

Ja, haha, weet je wat het is? Ik houd niet zo van spekjes

En in mijn eentje een kroeg induiken, dat durf ik echt niet hoor.
Keertje ruilen?

Ik kan wel wat rust gebruiken, en hier is altijd een hoop te doen!

(moet nog een tuin leeg gehaald worden)

nee onzin natuurlijk hoor. Wist na mijn scheiding ook op de kindvrije weekenden niet wat ik moest doen,en wij deden niet eens meer veel samen.

Nu zou ik een moord doen voor een weekendje alleen.
Haha,nee,in je eentje in de kroeg zou ik ook niet durven.

Ik ben even in de kroeg geweest,haha!

lol.
Ja, ik mis dat contact gewoon heel erg.

We zagen elkaar bijna elke vrije minuut (ook erg eigenlijk, maar ja) en anders hingen we wel aan de telefoon of zaten we via internet te kletsen.

Dat dat zo van de ene op de andere dag wegvalt (en dat terwijl ik ook al geen werk heb op het moment, dus toch al weinig heb te doen), dat valt wel tegen.

Het zit ook nog steeds in mijn systeem. Soms zie ik iets leuks op tv of internet, of iemand stuurt me een leuke link per mail en dan denk ik automatisch: Leuk, even X mailen/bellen.
J ebent ook zielig nu,dus legitiem om je zo te voelen hoor.

nee beter gezegd,je bent heel erg gekwets en verdrietig,en dat is zielig. Jij zelf bent eigenlijk niet zielig,maar ik vind je juist heel dapper.
Ja das een hele ommezwaai,ach en dat systeem,ik noem mijn nieuwe vriend nog wel eens bij naam van mijn ex,hoe ingebakken zit dat (wel altijd als ik boos ben,zegt genoeg,haha)
en dat is 7 jaar geleden!
Haha, wat erg Iry! Wel goed dat het alleen is als je boos bent

Tja, het zal wel wennen, ooit. Hij was gewoon mijn beste vriend, naast dat hij mijn partner was, en dat is een gemis. Stom hè, hoe je iemand kan missen om wie hij wás. Ik snap natuurlijk best dat hij nu niet meer zo is of zou zijn tegenover mij.
ligt het trouwens niet aan je internet stelingen en je browser dat je pc wat traag is?
Ik zat vanmiddag op de wc (haha, wat een ontboezemingen hier) en bedacht toen wel dat ik hem geloof ik niet meer terug zou willen. Iemand die een ander zo'n pijn kan doen, zó kan behandelen (of dat nou zijn vriendin is of iemand in het algemeen, ik vind gewoon dat je zoiets een ander niet aan mag doen), dat kan niet goed zijn.
tsja meid ,ik ik mij heel goed inleven dat het zo als slag bij donker henel is gekomen. Dat is gewoon niet te begrijpen. Ik heb dat op en ander vlak meegemaakt. Op mijn werk,mijn werkgever en ik waren dikke maatjes,liep de benen onder mijn kont vandaan.Maar toen ik in de ziektewet kwam,werd ik ineens afgeschildert als onbekwaam en werd ik er zo uit gewerkt. Is een slepende rechtzaak geworden,maarja terug komen kon niet meer wegens conflicten op de werkvloer. maar dat is heel gemeen gespeeld,snapte ik ook werkelijk niets van. Hij was altijd zo blij met mij en dankbaar,en op van de eeen op de andere dag was ik stront.

Is wel een andere strekking,maar ik voelde mij ook tot het diepst in mijn ziel gekwest en verlaten en raakte mijn baan kwijt en een vriend.
Nee, vandaag is mijn pc niet traag geloof ik.

Het forum is nooit echt snel (het vernieuwen van de pagina).

Ik heb een mega computer en een redelijk snelle internetverbinding, dus daar kan het haast niet aan liggen. Nou ja, tenzij er een keer een calamiteit is bij de provider ofzo.
Haha,soleil,tsja op de wc bedenk je weleens wat!

maar nee,zo ga je niet met mensen om. vind het onbeschoft,in bepaalde situaties heb je recht op een verklaring,daar kan je wat mee. Nu blijf je alleen met vragen zitten.
had het pas ook met mijn provider,superirritant,die gooide mij er iedere keer af.
ik rook mijn laatste sigaret op en dan ga ik naar mijn bedje,vriend is nog wakker hoor ik boven,dus ga maar eens mijn bed in voor de verandering
Ja, werkgevers kunnen ook vals zijn ja. Ik had 1,5 week voordat ik ontslagen werd, nog een functioneringsgesprek gehad, waarin werd gezegd dat alles zo goed ging

Nadat er uitgesproken was, dat mijn contract niet verlengd zou worden, is er nog nauwelijks een woord met me gesproken. Ze vlogen de lift in en deden snel de deur dicht als ik niet snel genoeg was, en dat soort dingen. Een echte reden voor ontslag heb ik ook nooit gehad.

En dan te bedenken, dat ze mij gevráágd hadden om daar te komen werken.

Dat alles was nog geen maand nadat het uit was met mijn vriend, dus kun je je wel voorstellen hoe ik er toen aan toe was. Ik snapte niks meer van die hele klote-wereld. Ik ben aardig geweest tegen X, ik was op mijn werk tegen iedereen aardig en deed mijn best (hoewel ik daar wel steeds meer moeite mee had, want het zijn klootzakken daar, echt waar. Als ze me niet ontslagen hadden, dan zat ik nu vast met een burn-out thuis. Hoe vaak ik wel niet huilend thuisgekomen ben van mijn werk...). En binnen 1 maand was ik alleskwijt. Relatie, baan, het huis waar ik van droomde in de stad waar ik van droomde...
Ik rook de laatste mee.
heel herkenbaar,na mijn scheiding raakte ik ook alles kwijt,mijnhuis mijn baan.

Ziektewet(was er toe erg aantoe met mijn eetstoornis)

rechtzaak die heel hard gespeeld werd,wat ik toen echt niet aankon,wa stoen erg labiel en zwaar overspannen, Woonde uit nood op een zolder bij een vriendin waar ik niet een apparte slaapkamer had voor de kids. Ineens in een andere woonplaats en op een geiten boerderij,stinkt als hel,altijd vliegen om je heen en muizen,waar ik heel ban voor . Vriendschap is er uiteindelijk ook door gesneuvel,was mijn beste vriendin vanaf de middelbare school,Ik had het gevoel dat ik alles kwijt was,en er geen invloed op had. Hoewel ik ook best weet dat ik een deel aan mijzelf te danken had.

Hoe dankbaar ik ook was dat ik daar mocht wonen,het ging zo slecht met mij dat ik mijn zaakjes niet regelde,had mijn handen vol aan de rechtzaak,meer kon ik niet en dat was ten nadel van mijnvriendin,dat heeft het behoorlijk om zeep geholpen, Heb ik op de dag van vandaag nog steeds hel veel verdiet van. Heb al 5 jaar geen contact meer mer haar en dat vind ik heel erg.
Oh mijnlaatste is al op,maar doe gewoon weer mee,ben echt een kettingrookster op het moment.

dan ga ik echt naar boven,want morgen weer een volle dag,dan heeft dochter nog een feestje hier aan mijn kant van de famili en vrienden.
ik typ bar slecht door vermoeidheid,sorry,je moet even puzzelen geloof ik.
Jee, toen moet je ook door een hel gegaan zijn zeg.

Kun je niet gewoon eens contact met die vriendin opnemen en de situatie uitleggen? gewoon zeggen wat je hier ook zegt?

Tja, ik zou het zelf heel eng vinden hoor, maar als je de vriendschap zo mist, moet je het er mss maar gewoon op wagen.
Kan d epuf niet opbrengen om te corrigeren,vergeef mij(zit op mijn knieen nu voor je,haha)
Nee hoor, ik snap alles prima.
Gek, je hoeft al helemaal niet op je knieën vanwege typfouten. Sta op!
Is je sigaret al op? Dan gaan we naar bed. Jij hebt je rust nodig zo te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven