Geld & Recht alle pijlers

Kan ik faken dat ik gek ben zodat UWV me met rust laten??

17-01-2012 23:52 323 berichten
.......................
Alle reacties Link kopieren
maar goed, even want anders... heb onderhand weer eens een vrouw nodig...heb jij misschien ..euh..tja.. durf het bijna niet te vragen...maaruh...
Niet genoeg signorita's in 'Spanje', Salvatorale?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
si, pero quiro una chica holandaise...las chicas espanol tienen una derriere iqual uno frigorifico
.
Conan ? je bedoelt die van de fax/copier/printer in een ?
ow nee, dat is Canon..(tja.. ben beetje disliektisch)
(maar verder wel aardig hoor, ofschoon wel weer een redelijk kleine willy)
.
euh..ma allore.. even terugkerend naar de les , ja ? hoe gaan wij deze arme dame helpen met zijn allen ? kom op...laten we eens gaan nadenken, ze zit vast in een tamelijk lastig parket als je een zwerversuitkering wilt gaan aanvragen, toch ?
( ow.. een vent dus.. das een tegenvaller)
.
ikke nie...ben weliswaar al weer een vol jaar zonder seks (was verliefd op een dame, die ik zelfs heb voorgesteld aan mijn stervende moeder, maar in 10e maand tot mijn verbijstering ontdekt dat ze in het circuit zat..tja..), maar ben nog steeds straight.. dus ik ga heer Coban niet nodig hebben, maar dank voor het aanbod
maar goed.. laten we nu ons gewoon eens concentreren op deze interessante casus : waarom wil iemand een zwerversuitkering aanvragen ?
JUIST ! om met zwart geld naar het buitenland te vluchten..toch ?
.
ow..daarom dus.. aha.. tja.. dan kunnen we allemaal wel een zwerversuitkering aanvragen, toch ? dus let us sing the nice song of good old Chet ; "Let's get lost.. lost in eachother arms...let's get lost...tatatatatatataaa"
maar kom , kom.. ik vind dat we haar moeten helpen...natuurlijk is ze ook een beetje gek, maar vast ook heel lekker, en waarschijnlijk op een vreemde manier ook best lief
.
dus roep de juristen angels er eens bij, zou ik zeggen.. en dan gaan we eens brainstormen
music always saves....wisten de slaven al...mooi boek ook over de helende kracht van muziek van Oliver Sacks, "Musicofilia" .. .of zo... (nee, ben geen betweter)
(of is het beDweter?...weet nie..ben allang blij dat ik er tenminste niet meer in plas)
.
welnee.. i am just a ghost
mio nombre es 'nobody'.
(mijn god.. ik vrees dat ik nu dan eindelijk door de mand ga vallen.. snel... verzin een list !)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven