Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hier ook met halve ogen. Pfff wennen aan nieuwe kamer is voor S niet zo makkelijk. Ze is ieder uur wakker geweest. Vanmiddag tweede poging ..
Zo, al heerlijk even naar centrum geweest, was uitgestorven! Beter! Wat nuttige dingen voor Sjaak gehaald: laarsjes voor op de kb, al een opstapje en brilverkleiner (kan je maar in huis hebben), een haak voor aan de kinderwagen (voor een tas, wilde vent graag), en jaja, twee nieuwe gele vriend dvd's (zijn immers de meestgedraaide schijfjes op het moment, dus...).

Beck, lekker geslapen! Gaat N mee naar jullie hotelovernachting, of mag die elders logeren? Enjoy!

Char, oeh, nog geen succes dus? Is ook heel gek, opeens ergens anders slapen.

Maya, straks tukje?

Gw, vent nog gesproken?

oeh, wasmasjien klaar. Laterrrrrr!
Moom, lekker als het rustig is in winkel! En idd nieuwe ksmer geen succes...

Ze ligt nog in ledikant, zodra alle stopcontacten kindvriendelijk zijn maar eens in nieuw bed. Misschien wil ze dat wel...

Weet wel dat we door moeten zetten nu en das moeilijk.
Ze ligt nu bekaf op bed, maar slapen? Nee hoor... Gelukkig niet huilen, dus laat dr even lekker boven.
Heel veel plezier becks! Het goede slapen zat vannacht vast in de lucht. Ik werd wakker omdat ik D hoorde kletsen. Kijk ik op mijn telefoon, is het 6.30 uur! Heerlijk..

En vannacht weer lekker doorslapen. Had het echt even nodig..

Wij hebben ook zilvervisjes, vooral in de keuken kastjes. Op zich niet veel, maar af en toe kom ik er weer 1 tegen. Heb het idee dat ze onder de keuken wegkomen. De vaatwasser heeft een tijd terug gelekt, misschien is het niet goed opgedroogd.
becky, veel plezier

moom, ik moet zo naar mn werk dus tukje zit er niet in
Oeiiii afzien maya.

Duuv, D ook heerlijk geslapen, mooi!

Heb net een tuk gedaan, maar voel me nu moe-er dan dat ik er in ging!
Duuv, krijgt S. 5 x 180 ml. voeding per dag?
Ik ben gaaaaaar
haaaai,

heb niks te melden. Nou ja, ben ongesteld. Helaas, stiekem gehoopt dat het deze keer wel in 1 of 2 x raak zou zijn. Maar niet dus. Nou ja, als het maar sneller is dan bij berend.

Weet nu al niet meer wat ik net gelezen heb. Ben een beetje moe. pff, hopelijk vanavond een nuttigere bijdrage van mijn kant.

Oh ja, berend pakt de bal als je vraagt "waar is de bal?" Maar als je vraagt "waar is de auto?" pakt ie ook de bal. Nog even trainen dus.
haha speec, hij weet in ieder geval dat hij wat moet pakken..

jammer dat je ongesteld bent geworden!

kan me goed voorstellen dat je gaar bent gw..

murron, S moet nu wel 5 keer 180 hebben volgens cb. Maar ze drinkt nog steeds 5 keer 150. Als ik haar 180 aanbied drinkt ze het vaak niet op. Volgens het cb moet er bijna een voeding af, dus dan moet ze naar 4 keer 180, maar ik wacht even tot ze dat zelf aangeeft. Hebben we bij D ook altijd gedaan. En ze is dik 3 weken te vroeg geboren, dus dat reken ik er vaak ook nog af.

Hoeveel drinkt M nu?
Zo,

heb 2 uur vrij, vanavond dan weer eten en wijnproeverij, wordt vast wel gezellig, maar ik heb het wel een beetje gehad.

Mis mijn meisje....

Jammer speec, was dit je 2e ronde?

Ik had trouwens vandaag (o.a) les over fertiliteit, was uiterst interesant, veel nwe dingen gehoord.

Man had nog goed nws, we krijgn 350 terug van de kinderopvang voor 2010, altijd fijn!
Speec, wel weer wat regelmatiger ongesteld nu, toch? Pfff zou ook niet weten of ik weer zo geduldig zou kunnen zijn. Aan de andere kant is de druk er af, bij wijze van, omdat we onze lieve A al hebben.

Af te halen: bumba in de sneeuw. Zit een ijsbeer in, die vindt meneer doodeng! Helemaal in paniek, en geen hap meer naar binnen. Gouwe ouwe opgezet, en pot was weer op!

sorry moom, maar ik had je toch al eens gewaarschuwd voor de nachtmerries die kinderen van dat gele monster kunnen krijgen
Ben heel benieuwd idd of ie onrustig gaat slapen. had nog een hilarisch gesprek met de gast achter de kassa toen ik de dvd's afrekende. Was type punker, hanekam en veiligheidsspeld in zijn oor. Hij vond de clown ook maar eng.

Nog tips voor de tweede regels strebers, GW?
Het ging m.n. om mannelijke infertiliteit en dat men dan niet roekeloos voor icsi moet gaan maar er soms ook nog andere methoden zijn om de zaadkwaliteit op te krikken.

Hebben onze 2e rondes dus neit zo veel aan.
Enne, nu we het toch over 2e rondes hebben....

hoe zit het met die van jullie moom?

en bij rain?
Nog iets grappigs: we hadden A even op de brilverkleiner gezet. Daarna mocht ie doorspoelen, want dat doe je als jje op de wc hebt gezeten. Hij was niet meer bij de pot weg te slaan!
Haaai wat een heerlijke rust zo zonder N op stap. Hoop dat het slapen bij mijn ouders goed gaat.

Laterzzzz
Zeg moom, negeer je nu structureel mijn vraag?

Becky, komt vast goed met N bij je ouders.

H had eergisteren tot half 10 bij mijn ouders op de bank gezeten, ze wou niet slapen en riep de hele tijd oma door de babyfoon
Hey daar ben ik weer. Laptop paar daagjes uit gehad, omdat S er water overheen had gegooid. Is allemaal goed gekomen gelukkig.

Lees wel bij dan op mobiel, maar posten doe je dan toch minder snel.

Wij gaan op vakantie naar Zweden deze zomer! Zin in!

S had gister voor t eerst in bad gepoept. Ieuw! Moest ik t eruit scheppen...

Ze heeft 's ochtends een vaste poeptijd, en ik deed haar precies op dat moment in bad, dom natuurlijk, ik had t kunnen weten...

Deb: wat goed dat M hele voeding bij jou heeft gedronken! Merk je trouwens of hij meer verzadigd is na fv of bv? Langer slaapt ofzo?

Aj moom, van de trap gevallen, kwam A goed terecht?

En jij nog blessures eraan overgehouden?

Jammer speec ongesteld. Snap dat je stiekem toch hoopt dat het sneller raak is dan vorige keer.

Lekker zelf bekijken wanneer je hoeveel flessen en hoeveelheden gaat geven duuv. Ik volgde daarin ook s en niet het cb.
Haaai!!

Hier een hele rustige avond!! Man is op verjaardag bij schoonmoeder, kids liggen beide boven te slapen, en ik heb heerlijk een avondje voor mezelf

BV: nou gistermiddag én gisteravond heeft M een voeding bij mij gedronken, maar vandaag wou het weer totaal niet, omdat meneertje elke keer gaat slapen.

Hij slaapt langer op fv, heb het idee dat hij daar verzadigder van wordt, want na een bv blijft hij best wel mopperen (Tenzij een volle fles bv van 100cc, dan ist gelijk aan fv van 80cc ongeveer)

Wat is trouwens normaal qua slapen voor een pasgeboren baby?? T was namelijk in het begin absoluut geen slaper overdag, ze was voor een pasgeborene altijd heel veel wakker.. M daarintegen zien we haast niet wakker, die slaapt van voeding tot voeding, huilt alleen als ie honger heeft.. En af en toe issie even een half uurtje tot uurtje wakker en ligt ie heerlijk rustig rond te kijken.. Ik denk dat hij wel minstens 20 uur per dag slaapt...

Aangezien wij dit niet kennen van T, vraag ik me af of het wel normaal is dat M zoveel slaapt??

Want we weten werkelijk niet wat ons overkomt nu

Duuv: ik zou ook gewoon S volgen hoor, en niet het cb. Je kan toch moeilijk al die voeding erin gaan proppen omdat zij dat willen/zeggen? Ze zal er vanzelf wel aan toe zijn..

Becky: heerlijk genieten dus.. Komt vast goed met N bij dr opa en oma! Veel plezier nog!

GW: jij ook al bericht over die kot??? Wij hier nog steeds niet...
Deb, Berend sliep overdag ook echt van voeding tot voeding. Alleen wilde hij dan 's nachts om de 2-3 uur eten. Dat was wel jammer. Heerlijk toch, zo'n slaapkoppie! De wakkere tijden komen nog wel.

Annika, iiieeeuw, poepscheppen uit bad! Vond S het niet raar? En gaaf, naar zweden! Mag ik mee?

Duuv, idd niet teveel van cb aantrekken en kijken naar wat S wil. Zij kent die boekjes en richtlijnen niet en geeft precies aan wanneer ze honger heeft en hoeveel ze wil. 't Is maar een klein meisje. Mij lijken 5 wat kleinere voedingen dan veel beter dan 4 grote.

Geweldig moom, bang van de gele rakker! Ik hoorde ooit van een collega dat z'n zoontje nachtmerries had van bambi. Zo onschuldig zijn die kinderfilmpjes niet... En wat leuk dat jij ook een tweede regel wil.

Dit was ronde 2. Nog niks aan de hand uiteraard. De drang is ook wel kleiner dan bij berend. Maar nu we eenmaal hebben besloten er voor te gaan, moet ik er toch niet aan denken dat we straks weer een jaar of meer bezig zijn hoor.
ja maar, Bambi is ook echt heul zielig hoor.

Gisteren met de pil gestopt. Voor zelfde geld begin ik na een week gewoon aan een nieuwe strip hahahaha. Definitieve besluit is hier nog niet gevallen.
S heeft hier vanavond een kwartier gehuild en is toen gaan slapen!

Hopelijk slaapt ze door.

Vriend is hele dag aan werk geweest en nu thuis dus ff "ons" time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven