Geld & Recht alle pijlers

Kan ik faken dat ik gek ben zodat UWV me met rust laten??

17-01-2012 23:52 323 berichten
.......................
Alle reacties Link kopieren
.
nou.. okay , dan .. ja.. goed.. het is harrie, vieze harrie, ik beken. En okay..we hadden een keer seks en zo..en okay.. ik deed toch mijn best met mijn willy van 12 cm (bij zonnig weer 14cm)..maar ja.. mijn ex zat nog steeds in mijn kop... dus vandaar dat het niet lukte.. sorry nogmaals... had me toen al geexcuseerd, toch ? of was ik te dronken ?
ok, doe ook zondag de groeten
.
(JUIST ! Heel goed gezien van je)
.
aniewees.. als de opener van deze topic nog advies nodig zou hebben.. ik geloof dat ik wel een fraaie constructie weet voor die aan te vragen zwerversuitkering ; mevrouw mag zich melden (maar hoeft natuurlijk niet) via privemail
quote:smukje schreef op 21 januari 2012 @ 09:22:

Omdat ze haar hele leven mensonwaardig Is behandeld en nu wordt er verwacht dat ze als volwaardig mens meedraait; het onrecht daarvan steekt, tel er angst bij op, gebrek aan zelfvertrouwen.

Dat is óók de maatschappij, ja. Zodra je 18 wordt, word je ongeacht wat geacht tot van alles en nog wat in staat te zijn. Wat er ook is gebeurd maar ook evengoed daarna maakt het niet zo gekke veel uit wat je allemaal overkomen is of aangedaan of hoe je het maar wilt omschrijven: je moet mee blijven draaien. Als je van hot naar her bent gestuurd om dat voor elkaar te krijgen en dat zet geen zoden aan de dijk, rest er volgens mij niet veel anders dan (eventuele) speelbal van Sociale Zaken of soortgelijke instanties te zijn. Zij bepalen want zij onderhouden je als het ware.

Zo werkt dat gewoon in het leven.

Je kunt twee dingen doen. Je zet je schouders eronder (=hard werken met belemmeringen) en je gaat voortaan jezelf bedruipen want je hebt geen zin in al dat gedoe. Of je laat je testen in samenwerking met diezelfde instantie om vast te laten stellen voor hoeveel uur in de week op wat voor manier je nog wel beschikbaar bent voor de arbeidsmarkt. Als daar uitkomt dat je eigenlijk niet zoveel uren meer wat kunt betekenen voor diezelfde maatschappij en voor je eigen onderhoud zal het Sociale Zaken ook wel duidelijk zijn dat je nauwelijks bemiddelbaar bent voor de arbeidsmarkt en dan laten ze je wel met rust. Voor hoelang? Dat is maar de vraag want tenslotte sta je in hun bestand en het is hun taak zoveel mogelijk uitstroom te bewerkstelligen.

Ik denk dat het UWV er nog meer op gebrand is om dat te bewerkstelligen.

(Even een beetje cynisch gesteld maar het raakt wel een kern in dit systeem.)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik denk dat het te prefereren is om die info dan hier te zetten. Gezien je eerdere toespelingen dat je een vrouw nodig hebt, riekt dit naar hengelen. Als je nog langer op dit forum wilt rondwaren, raad ik je aan (niet teveel) vrouwen uit te nodigen privé te gaan klieken.
mijn beste shalallala... ik had onderhand uit eigen ervaring geconstateerd dat menig meiske alhier niet bepaald snugger is..maar jij bent wel de domste...pardon als ik het zo direct zeg. Want je snapt er helemaal niks van.. van hetgeen hier allemaal achter speelt
en ik heb helemaal geen vrouw nodig.. ik kan ze ZO krijgen.. als ik dat zou willen..
en verder getuigt je berichtje omtrent de dame die , geheel tegen wil en dank, zich genoodzaakt ziet een zwerversuitkering aan te vragen, bepaald niet van inlevingsvermogen.

maar waarschijnlijk ben jij zo een meiske die het allemaal kreeg voorgeschoteld en nooit heeft hoeven te vechten in Das Leben...

ow.. en je bent zeker ook hier van de beleidsbepalende Angels alhier , gezien je impliciete waarschuwing aan mijn adres ? nou ga je gang, meiske....blokkeer me maar weer...de redactie van viva is zo weer benaderd
en ik zou het verhaal wat hierachter schuil gaat, ZO op deze pagina kunnen zetten.. maar ik doe dat niet..uit respect naar die dame in die zog. catch 22 situatie..

open and close ...zullen we maar zeggen, om met het fraaie nummer van Fela Kuti te spreken ("I WANT to tell you a story..story nabi yo") ; http://www.youtube.com/wa ... U&feature=player_embedded
Bedankt voor je compliment over mijn intelligentie. Ben er heel blij mee want ik krijg dergelijke harten onder de riem anders nooit dus deze ga ik opschrijven.

Heel knap ook dat je zo door het scherm kunt zien hoe het met mijn intelligentie gesteld is. Ben enórm onder de indruk.

Tip voor jou: als je geen vrouw nodig hebt, is het wellicht handig ook niet te schrijven van wel.

Voor de originele insteek: die laatste zin van je, is al zo oud als Methusalem. Ondertussen is iedereen ervan op de hoogte dat het net het tegenovergestelde betekent.

Voor de leesvaardigheid: het is Shahla.

Voor de duidelijkheid: ik ben het stadium meiske allang gepasseerd.

En ben benieuwd naar je info maar persoonlijk denk ik dat het veel geschreeuw en weinig wol is.
quote:salvatorale schreef op 21 januari 2012 @ 13:49:

en verder getuigt je berichtje omtrent de dame die , geheel tegen wil en dank, zich genoodzaakt ziet een zwerversuitkering aan te vragen, bepaald niet van inlevingsvermogen.

maar waarschijnlijk ben jij zo een meiske die het allemaal kreeg voorgeschoteld en nooit heeft hoeven te vechten in Das Leben...

ow.. en je bent zeker ook hier van de beleidsbepalende Angels alhier , gezien je impliciete waarschuwing aan mijn adres ? nou ga je gang, meiske....blokkeer me maar weer...de redactie van viva is zo weer benaderd

Goh, geen inlevingsvermogen. Alweer zo'n mooi compliment. Het kan niet op vandaag. Stop maar voor ik naast mijn schoenen ga lopen. Gezien de info die ikzelf geef, zou je met opmerkzaam vermogen, als je dat hebt, al kunnen weten dat ik er zelf ervaring mee heb. Er zijn gewoon maar twee opties. Of je gaat mee in wat de instanties voor je bepalen of je bedruipt jezelf. Als je dat niet kunt, is het jammer helaas, dan heb je geen andere keuze dan er in mee te gaan. Dat is nou eenmaal de keerzijde als je belemmeringen hebt, lichamelijk en/of geestelijk.

Normaliter zou ik iemand die zich zo opstelt geen blik or woord waardig keuren maar ik heb nog wel een ego. Dus bij deze: als er iemand weet wat de zelfkant van het leven is, ben ik het ook wel.

Ik een angel. Allesbehalve. Het is puur dat ik lang genoeg op dit forum mee draai om te weten wat ze hier wel en niet tolereren.

Het was een goed bedoelde waarschuwing. Maar het kan ook best zijn dat je mazzel hebt. Dan hadden ze of geen tijd je per mail een waarschuwing te sturen en soms meten ze ook wel eens met twee maten, wat ook inherent aan een maatschappij is.

NOTE: volgens mij was ik één van de weinigen hier die zich niet heeft bediend van grappen, grollen of andere nare opmerkingen.
Salvatorale...wat exact is jouw probleem?
ok, je hebt me overtuigd.

mijn excuses voor mijn vooroordelen bij deze.
en in reactie op de vraag van minnny,

ik had een relatie met een dame en na 10 maanden kom ik tot mijn verbijstering tot de ontdekking dat ze werkzaam is in het criminele circuit (prostitutie, wiethandel, internetcriminaliteit, etc etc..alles wat met illegaal geld scoren te maken heeft). En toen ik met haar hierover in gesprek wilde, werd ik FORS bedreigd, door zowel haar zelve als haar moeder, die weet wat ze doet, en haar kleindochtertje op de werkmomenten van haar dochter komt ophalen . En de pliesie..die vind het allemaal best en laten het gewoon zo gebeuren.

De dame in kwestie is ook hier onder diverse profielen actief.

voila !
en toen ik dus die topic over de vraag hoe je het UWV voor de gek kunt houden en de vraag hoe je een zwerversuitkering kunt scoren (ze is kennelijk van plan onder te duiken in belgie)...toen dacht ik.."aha..dat zal ze zijn"

tot zover maar weer.

groet,

s.
quote:salvatorale schreef op 21 januari 2012 @ 16:01:

en in reactie op de vraag van minnny,

ik had een relatie met een dame en na 10 maanden kom ik tot mijn verbijstering tot de ontdekking dat ze werkzaam is in het criminele circuit (prostitutie, wiethandel, internetcriminaliteit, etc etc..alles wat met illegaal geld scoren te maken heeft). En toen ik met haar hierover in gesprek wilde, werd ik FORS bedreigd, door zowel haar zelve als haar moeder, die weet wat ze doet, en haar kleindochtertje op de werkmomenten van haar dochter komt ophalen . En de pliesie..die vind het allemaal best en laten het gewoon zo gebeuren.

De dame in kwestie is ook hier onder diverse profielen actief.

voila !Voila...wat? Nu ga je hier zo vervelend mogelijk lopen doen, uit wraak? Moet je daar de rest van ons mee lastig vallen?
nee,; das mijn kort antwoord, minny
wilde alleen maar even waarschuwen dat er een hele foute dame hier actief is..dat is alles.

de hartelijke groeten maar weer
Jij lijkt op dit moment een stuk fouter eigenlijk...
dan heb je toch echt een verkeerde indruk van mij gekregen.

maar goed... iedereen heeft recht op zijn eigen mening, een en ander conform art.7 grondwet en zo..

ik zou het graag hierbij willen laten, ok ?
en laten we gewoon naar leuke muziek houden, en zingen in den regen..

i give joe de remix versie van "open and close"

http://www.youtube.com/wa ... U&feature=player_embedded

over en sluiten dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven