kriebelhoest
maandag 23 januari 2012 om 12:45
Volgens mij heeft mijn vader mij aangestoken. Sinds zaterdag ben ik flink aan het hoesten en het is niet zomaar een hoest, echt van dat hele harde wat echt pijn doet. Vannacht was een ramp, ik ging slapen en had nog nergens last van maar een half uurtje later werd ik wakker met hele erge kriebelhoest, dit heeft echt letterlijk de hele nacht geduurd en heb dus bijna niet geslapen. Waarom kun je overdag de kriebelhoest wel snel stoppen en s nachts niet? En wat kun je doen tegen kriebelhoest in bed? Ik heb wel steeds iets water gedronken maar het leek dan net of het nog erger werd.
maandag 23 januari 2012 om 13:12
maandag 23 januari 2012 om 13:18
maandag 23 januari 2012 om 13:50
maandag 23 januari 2012 om 14:00
Herkenbaar.
Ik heb veel gehad aan noscapect (werkzame stof noscapectine). Dat helpt bij jmij beter dan Dario, maar je zult er zelf achter moeten komen.
Meestal kan ik hiermee voorkomen dat het echt uit de hand loopt, als dat niet lukt is voor mij zittend slapen (dus op de bank, veel kussens in de rug) de enige optie.
Ik heb veel gehad aan noscapect (werkzame stof noscapectine). Dat helpt bij jmij beter dan Dario, maar je zult er zelf achter moeten komen.
Meestal kan ik hiermee voorkomen dat het echt uit de hand loopt, als dat niet lukt is voor mij zittend slapen (dus op de bank, veel kussens in de rug) de enige optie.
maandag 23 januari 2012 om 14:32
Haal bij de drogist of apotheek tabletten of drank met Noscapine of Dextromethorfan. Of inderdaad codeine via de huisarts.
Het feit dat je 's nachts last krijgt van prikkelhoest heeft niets te maken met slijm uit je neus , maar met een signaal vanuit de hersenen. Soms helpt het ook om niet helemaal plat te slapen, maar net een extra kussen.
Beterschap
Het feit dat je 's nachts last krijgt van prikkelhoest heeft niets te maken met slijm uit je neus , maar met een signaal vanuit de hersenen. Soms helpt het ook om niet helemaal plat te slapen, maar net een extra kussen.
Beterschap