ANTM serie 15!
maandag 21 november 2011 om 20:03
America’s Next Top Model staat garant voor hysterische modellen die regelmatig hun nagels naar elkaar uitslaan. Hoewel ze vaak als engeltjes op de foto staan, is het gedrag van de beauties af en toe duivels te noemen. In het alweer vijftiende seizoen dat maandag start, is dat niet anders. Meteen in de eerste aflevering is het weer raak. Zo is er een model dat een ander model verwijt dat ze niet genoeg inzet toont. Ook wordt een van de meiden bestempeld als ‘racist’. De gezelligheid is wederom ver te zoeken, maar de competitie is dan ook bikkelhard.
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
maandag 23 januari 2012 om 21:12
quote:koreveen schreef op 23 januari 2012 @ 21:09:
Dat is toch stukken belangrijker, Mamaria!
Die van mij heb ik net een week moeten missen...Telefoontje van mijn man is belangrijker? Ja natuurlijk wel, maar het was meer een "hey ik heb net gegeten ben even in DL geweest, zit nu in FR en morgen ben ik weer thuis hou heel veel van je en wilde dat ik naast je in slaap kon vallen"-telefoontje
Dat is toch stukken belangrijker, Mamaria!
Die van mij heb ik net een week moeten missen...Telefoontje van mijn man is belangrijker? Ja natuurlijk wel, maar het was meer een "hey ik heb net gegeten ben even in DL geweest, zit nu in FR en morgen ben ik weer thuis hou heel veel van je en wilde dat ik naast je in slaap kon vallen"-telefoontje
maandag 23 januari 2012 om 21:13
quote:mamaria schreef op 23 januari 2012 @ 21:12:
[...]
Telefoontje van mijn man is belangrijker? Ja natuurlijk wel, maar het was meer een "hey ik heb net gegeten ben even in DL geweest, zit nu in FR en morgen ben ik weer thuis hou heel veel van je en wilde dat ik naast je in slaap kon vallen"-telefoontje Ja joh...wrijf er maar even in dat jij een leven hebt.
[...]
Telefoontje van mijn man is belangrijker? Ja natuurlijk wel, maar het was meer een "hey ik heb net gegeten ben even in DL geweest, zit nu in FR en morgen ben ik weer thuis hou heel veel van je en wilde dat ik naast je in slaap kon vallen"-telefoontje Ja joh...wrijf er maar even in dat jij een leven hebt.
Ik vind hier dingen van.
maandag 23 januari 2012 om 21:14
maandag 23 januari 2012 om 21:15
quote:mamaria schreef op 23 januari 2012 @ 21:12:
[...]
Telefoontje van mijn man is belangrijker? Ja natuurlijk wel, maar het was meer een "hey ik heb net gegeten ben even in DL geweest, zit nu in FR en morgen ben ik weer thuis hou heel veel van je en wilde dat ik naast je in slaap kon vallen"-telefoontje Altijd fijn om dat te horen!
[...]
Telefoontje van mijn man is belangrijker? Ja natuurlijk wel, maar het was meer een "hey ik heb net gegeten ben even in DL geweest, zit nu in FR en morgen ben ik weer thuis hou heel veel van je en wilde dat ik naast je in slaap kon vallen"-telefoontje Altijd fijn om dat te horen!