Gezondheid alle pijlers

Ziek...

24-01-2012 09:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ziek, maar weet niet zo goed wat het nu is...

Ik heb hoofdpijn, keelpijn, misselijkheid, kan amper rechtuit lopen en heb koude rillingen. Verder heb ik geen verstopte neus, alleen wat slijm in mijn keel.

Normaal zou ik denken; griep! Maar mijn temperatuur is en blijft normaal.

Komt griep ook voor zonder koorts? Of is dit toch een verkoudheid maar dan zonder gesnotter?

Meer mensen die er last van hebben?
Ik heb bijna nooit koorts en voel me toch precies hetzelfde als jij nu beschrijft. Dan ben ik dus Ziek.

Beterschap!
Ja griep, ik heb ook niet altijd koorts. Even paar dagen aankijken.
beterschap TO!
Het begin van een flinke griep.

Beterschap!
Virusje. Het gaat rond. Gewoon uitzieken. Beterschap allemaal!
Vaak wordt een stevige verkoudheid verward met griep. Griep is echt een bepaald soort virus, neemt niet weg dat stevige verkoudheid net zo kan aanvoelen en je net zo ziek kunt maken. De reactie op een virus is koorts. Als je dus geen koorts hebt is het wrsk geen griep en denk ik aan die ziekmakende, stevige verkoudheid.

Beterschap!
Geen koorts = geen griep.

Maar ook door een verkoudheid kun je je flink beroerd voelen.

Het kan vanalles zijn. Gewoon ff uitzieken. Beterschap!
quote:ditjedatje schreef op 24 januari 2012 @ 10:15:

Vaak wordt een stevige verkoudheid verward met griep. Griep is echt een bepaald soort virus, neemt niet weg dat stevige verkoudheid net zo kan aanvoelen en je net zo ziek kunt maken. De reactie op een virus is koorts. Als je dus geen koorts hebt is het wrsk geen griep en denk ik aan die ziekmakende, stevige verkoudheid.

Beterschap!Verkoudheid is óók een virus. En toch heb je daarbij niet altijd (meestal niet zelfs) koorts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven