Mode & Beauty alle pijlers

kan dit?

24-01-2012 14:15 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of je links mag plaatsen hier maar kan denk geen kwaad toch?

ik ben verliefd geworden op deze broek

http://www.zalando.nl/ltb ... s-roze-lt121a00t-401.html

Kan dit voor nu? Of is het echt een zomerbroek?

En ik heb nog nooit een broek via internet besteld, ik moet dan waarschijnlijk maat 28 nemen maar krijg je dan ook echt de goede maat?
waarom zou hte niet kunnen? Is er een regel die zegt dat je in de winter alleen zwart en grijs mag dragen?

Nee hoor, ik vind het een leuke frisse kleur en dat mag best met die grauwigheid buiten.
oja, wb de maat. Als je twijfelt bestel dan een paar maten. Dan kun je thuis passen, eentje houden en de rest weer terugsturen.
Leuke broek!

Maar broeken vind ik inderdaad ook lastig online te kopen, ik heb vaak een verschillende maat bij verschillende merken en je weet nooit hoe de broek valt.
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij kan want het is ook niet echt een hele lichte roze broek maar het heeft ook wel iets donkers..
Leuke broek toch! Gewoon een paar maten bestellen en dan komt het vast goed.
Leuke broek toch! Gewoon een paar maten bestellen en dan komt het vast goed.
Leuke broek! Jammer dat het een heupmodel is, anders had ik hem ook willen hebben haha! Qua maat, lastig. Ik moet een broek echt van tevoren passen want ik heb dus vaak dat ze te laag zijn. Leve de aankomende mode van hoge taille-broeken
Oh ik keek verkeerd. Ik heb maat M dus moet ik maat 29 of 30 bestellen. Dan doe ik 30 en dan weet ik zeker dat het wel goed is
Ik vind ´m verschrikkelijk, maar als jij ´m mooi vindt dan kan het.
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Starshine schreef op 24 januari 2012 @ 14:19:

oja, wb de maat. Als je twijfelt bestel dan een paar maten. Dan kun je thuis passen, eentje houden en de rest weer terugsturen.

Ik heb dit nog nooit gedaan..kan dat zomaar? Hoef je de verzendkosten dan niet te betalen?

Ik vind het trouwens WEL een leuke broek!!! Ook voor dit seizoen!
Ik vind het wel leuk voor dit seizoen. Het ziet er dik uit. Ik ben verliefd ook op hele mooie laarzen van Zalando, maar ik kan ze niet kopen, boehoehoe!

quote:knyntsje schreef op 24 januari 2012 @ 14:28:

[...]

Ik heb dit nog nooit gedaan..kan dat zomaar? Hoef je de verzendkosten dan niet te betalen?

Ik vind het trouwens WEL een leuke broek!!! Ook voor dit seizoen!Bij Zalando wel
Broeken moet je passen in een winkel, is mijn mening.

Soms zit een broek net te krap of juist te royaal.

Kortom hij zit dan gewoon niet.

Moeilijk via internet hoor.
Beter te laat dan over tijd.
Gewoon meerdere maten bestellen hoor! Je kan gratis retourneren bij Zalando Enne, leuke broek! Heb ook pas een roze gekocht!
Hoef je bij Zalando niet vantevoren te betalen dan?
Ja dat moet wel maar ik ga er van uit als ik de goede maat bestel dat hij wel past? en iets te groot is ook niet heel erg.. En te klein zou die wel niet zijn.
Super leuke broek! Past helemaal bij de trends voor lente 2012, en ik vind dat hij nu ook al kan.. (ik denk dat ik hem ook bestel haha! )

Ik vind LTB redelijk normaal uitvallen, dus als je altijd 30 hebt zal dat in dit geval ook wel zo zijn. Als je ook maar enigszins twijfelt zou ik gewoon beiden bestellen, weet je het meteen zeker en kan je één van beiden gewoon gratis retourneren.
Zou niets voor mij zijn (model niet en de kleur ook niet), maar ik denk dat ik de broek bij andere wel leuk zou kunnen vinden. Ik zou in elk geval niet denken 'jee, die heeft de zomer al wel vroeg in d'r bol'. Ik zou ook meerdere maten bestellen, en dan de beste houden!
Hmm daar gaat mijn plan om de broek te bestellen!

Een paar dagen geleden de vakantie geboekt met een paar vriendinnen en binnenkort is de aanbetaling dus hou ik niet genoeg over voor de broek. Dan maar wachten op mijn loon tot volgende week en hopen dat hij dan nog niet uitverkocht is. Want gisteren stond de precies zelfde broek ook op de site in het geel en die is vandaag dus helemaal uitverkocht omdat hij is verdwenen. Maar ook al is die uitverkocht deze week dan kun je hem volgende week toch vast wel weer bestellen?
Ik heb nog wel ergens los geld liggen voor de aanbetaling en dan zou ik dat kunnen storten morgen op mijn rekening en dan heb ik wel genoeg geld voor de broek. Of gewoon wachten tot volgende week? Maar dan is de kans dat hij uitverkocht is! Wat zouden jullie doen?
Niet kopen natuurlijk.

Als je geld bij elkaar moet schrapen voor een broek van maar 50 euro dan zit je financieel wel erg krap.

Je kunt 'm niet betalen, dan houdt het op.
Niet doen en het geld sparen zodat je op vakantie geld heb om uit te gaan en nog wat leuks te kopen.

(ik gok dat je rond de 15 a 16 ben en je financieen nou niet echt op orde heb)

Fijne vakantie alvast.
Euh maja sorry maar ik ben geen 15 of 16 hoor. Ben een student en aan het eind van de maand zit ik vaak zonder geld. Dat betekent niet zoals hipslala zegt dat ik erg krap zit altijd want ik spaar voor de vakantie en zo hou ik ook geld over voor kleren.

Maar nu over de broek.

Ik kon het niet laten en heb hem besteld :D:D Super blij!

En onzinvol? Heb je hem ook besteld?
Die roze broek is super cool! Alles kan, ik hou me echt niet aan 'de mode' koop gewoon wat je leuk vindt toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven