Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Nee,als er iemand een nieuw topic opent en er dan eerst 10 berichten afgezeken moet worden,doe gezellig denk ik dan.
hahaha ja lolboerkje zijn is een pre
Oja, ik bedacht net dat ik een goede oplossing weet voor je wiebel-op-het-fornuis-lappie, Iry.

Kijk hier

Echt een uitkomst, zo'n ding (ik heb er zelf 1 en ik gebruik hem vaak als ik lappie op mijn knieën heb (hele rare zin dit, maar goed).
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 04:37:

ja , je moet hier wel een lolboerkje zijn hoor ander pas je er niet tussen.

Een lolboerkje

In boerkini?
Ik word heel vaak genegeerd in een discussie. Heb ik een "zinnige "bijdrage,reageert er nooit iemand op.

Heb ik wel eens de neiging om te schreeuwen.

HALLO......IK SCHRIJF OOK WAT.

Maarja staat zo aandachtstekort,dus dat doe ik dan niet.
quote:_Soleil_ schreef op 03 maart 2008 @ 04:40:

[...]

Een lolboerkje

In boerkini?

nog beter

Ja soleil,das pas een statement!

Boerkini is okè (vond ik toch al) Maar als je dan ook een lolboerkje bent ben je top!
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 04:41:

Ik word heel vaak genegeerd in een discussie. Heb ik een "zinnige "bijdrage,reageert er nooit iemand op.

Maarja staat zo aandachtstekort,dus dat doe ik dan niet.

Héél herkenbaar!

Of dat, als ik dan eindelijk de moed heb om te reageren, na mij de hele discussie stopt. Ineens einde topic
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 04:41:

Maarja staat zo aandachtstekort,dus dat doe ik dan niet.als je een reactie wilt...moet je gewoon provoceren...dat werkt!!! vaak dan.

Shake my hand sister!

Dat heb ik ook altijd. Dan denk ik gelijk dat ze denken,ohw..iry weer hoor.We zeggen niet meer,anders gaat ze dadelijk meepraten.

Krijg ik altijd en soort complot gevoel van.

Allemaal tegen iry!
ik doe een laatste peuk (ik beken, in bed , dat doe ik eigenlijk zelden) en dan moet het hier maar eens afgelopen zijn.
quote:_Soleil_ schreef op 03 maart 2008 @ 04:42:

[...]

Héél herkenbaar!

Of dat, als ik dan eindelijk de moed heb om te reageren, na mij de hele discussie stopt. Ineens einde topic

maar dat hoeft niet negatief te zijn...ik denk ook wel eens....helemaal mee eens...en dan voeg ik er niets meer aan toe.

Anders blijf ik mee eenschen
Allemaal tegen Iry en Soleil!

Gelukkig zijn we hier errug pro Iry (en soleil, hoop ik toch. en claire natuurlijk. En BB)
Echt,ik ben net Remi op het forum,maar dan de hippe versie.

Die heet"Remi, aleen op het vivaforum"
quote:claire123 schreef op 03 maart 2008 @ 04:46:

[...]

maar dat hoeft niet negatief te zijn...ik denk ook wel eens....helemaal mee eens...en dan voeg ik er niets meer aan toe.

Anders blijf ik mee eenschenAch nee, daar geloof ik niks van, dat ineens het hele forum het met mij eens is. Al was het maar omdat er altijd iemand is die toch net iets anders moet vinden dan iedereen.
Ja hier wel, en ook pro soleil natuurlijk (hallo! we praten tegen je meid,we zijn hartstikke pro)

Maar dit is ook het zielige figurentopic,dus vandaar.
Niet remi, je hebt ons nu toch.

Zijn wij nu trouwens een clubje? Dat zou toch wat zijn, dat het ons nu ook eindelijk lukt om bij een elitair forumclubje te horen
Nee dat geloof ik ook nooit. Ik denk dan echt serieus,dat ze denken na mijn post,pff dom wicht,laat maar daar post ik niet.
het zielige figurenclubje? Hmm, dat klinkt ineens niet zo tof.

Ik vind ons trouwens helemaal niet zielig.Wij zijn juist hartstikke niet zielig, want we hebben allemaal nog vechtlust!
O ja, die laatste peuk moet ik wel opsteken hè, anders duurt het uren voordat ie op is
quote:_Soleil_ schreef op 03 maart 2008 @ 04:48:

[...]

Ach nee, daar geloof ik niks van, dat ineens het hele forum het met mij eens is. Al was het maar omdat er altijd iemand is die toch net iets anders moet vinden dan iedereen.

dat ben ik niet met je eensch...

daarbij heb je soms zo weer een ander topic wat dan niet net iets interessanter is.....waardoor ik het andere laat voor wat het is. En het ligt ook aan de opener...als hij/zij niet meer reageert houd het soms ook snel op.
Bij deze doop ik ons tot elitair typdyslexiese,kettingrokende,slaapgestoorde zielige mensen,die wel van een garpje houden op zijn tijd.

En mijnheer wasabi is dan onze mascotte.
Had je mijn anti-wiebel-op-het-fornuis-geval nou gezien Iry?
het niet-zielige garpje clubje

Haha, daar heb je Wasabi weer!
Ik heb wel eventjes mee mogen doen op het boerkini topic, yeah!!

Maar daar was niemand het met mij eens.

Boeit mij ook niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven