D.E cups in nespresso apparaat?

24-01-2012 19:25 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds gister in het bezit van een nespresso apparaat van Krups.

Nu vind ik nogal een gedoe met die nespresso cups bestellen( heb bijv geen creditcard, ben nooit thuis en geen goed contact met buren bij bezorgen) en om nou op mijn vrije zaterdag uren in de rij te gaan staan bij de Bijenkorf vind ik ook geen optie.

Nu zag ik bij die reclame van Douwe Egberts,dat die cups in elke nespresso machine passen?

Want die kan je bij de supermarkt gewoon kopen,wat dus ideaal zou zijn?

Hier op het forum kom ik alleen tegen dat er een patent in januari af liep van Nespresso.

Kan iemand mij op weg helpen?
Die kun je volgens mij gewoon in je nespresso apparaat doen. Of ze net zo lekker zijn is de vraag, maar zou t gewoon uitproberen.
Kan geen kwaad, minder smaken. Minder duur.
Ik heb ook een Krups machine en koop DE cups.

Vind die 'echte' een beetje veel gedoe.
Ze passen wel, alleen gaat ons apparaat er raar van doen. Weet niet wat het is, maar hij gaat soort van haperen met het water erdoor persen. Wij gebruiken ze niet meer, het verschil in prijs is toch maar paar cent per cupje. Maar je kan het proberen, misschien dat jouw apparaat er geen problemen mee heeft!

Je hoeft trouwens geen creditcard te hebben om ze online te bestellen, kan ook gewoon ouderwets met factuur betalen vanaf 20 dozen is het trouwens gratis bezorgen. Maarja, dan heb je wel buren nodig die het aan willen nemen als jij niet thuis bent..
Die DE-cups passen wel, maar zijn echt niet lekker in vergelijking met de echte Nespresso.

Waarom heb je een Nespressomachine gekocht en geen espressomachine waar losse koffie in gaat?

Overigens heb je geen cc nodig om te bestellen, kan ook met acceptgiro.
Bij albert heijn verkopen ze die cups maar ik vind het geen drinken .
Dat haperen is bij ons ook een beetje Huismussie.

Niet storend hoor maar het gaat wel anders dan bij die echte cupjes.
Ik gebruik zelf alleen de Nespresso cups maar heb van andere gebruikers gehoord dat het apparaat raar kan doen van de DE cups. Help je apparaat dus niet om zeep, zou zonde zijn.
Mijn meneer vindt ze goor.
Nespresso waarschuwt voor de cupjes. Omdat het niet dezelfde kwaliteit is kunnen ze de machine kapot maken o.a. door smelten.

Daarnaast zijn ze net zo duur als de Nespressocupjes. Vind ik zo dom! Als je een concurrerend product in de markt zet, doe je dat toch voor een lager bedrag?
En inderdaad, het scheelt zo goed als niets. 1 cent per cup geloof ik. Op de 30 die ze per stuk kosten.
ik vind ze veel minder lekker. Ze hebben minder smaak... En mijn koffieapparaat maakt dan van die enge geluiden, dus bij mij komen ze er niet meer in! Kweet niet wat ik zou moeten doen zonder mijn Nespresso apparaat

Zo lang is de rij bij een Bijenkorf toch niet? Anders koop je er meer in een keer?

En kan je niet een andere afhaal lokatie selecteren? Of bij een vriendin laten bezorgen of iemand die wel thuis is en die je vertrouwd? Als je ze gratis laat leveren dan bestel je dus minstens 20 dozen, daar ben je toch wel een tijdje zoet mee :P?

Of anders samen met iemand bestellen?

ik laat mijn ouders altijd voor mij bestellen, ofnouja als zij bestellen dan bestellen ze gelijk een aantal doosjes voor mij. Meestal tussen de 5 en 10 (tijdens tentamenperiode altijd meer )
Kun je niet op je werk laten bezorgen?

Ik drink wel DE uit het nespresso apparaat en het is minder lekker.

Er is ook een nespresso shop in de bijenkorf in amstelveen, misschien is dat een optie..
Het scheelt niet veel in prijs, de smaak is een stuk minder en je apparaat gaat er op den duur aan kapot. Niet doen dus.
@Sassafras,ik heb hem niet gekocht,maar gekregen.

@luni, nee,ik kan hem niet op mijn werk laten bezorgen,ben nl vrachtwagenchauffeur.

Thanx all voor de uitleg,toch maar naar de Bijenkorf zaterdag dan.
ja.. ik gebruik die van de DE.. L 'or.. Smaken op zich goed maar ik vind de Nespresso lekkerder.. Prijstechnisch ontlopen ze elkaar niet veel. Ik betaal bij de Jumbo voor 10 stuks 2,99 en bij nespresso 3,40 dacht ik voor 10.

Ik heb een nespresse apparaat overigens en dat gaat prima in het ding.. Geeft geen storingen etc. En de koffie is , zoals gezegd, prima..
quote:Blackdress schreef op 24 januari 2012 @ 19:55:

Het scheelt niet veel in prijs, de smaak is een stuk minder en je apparaat gaat er op den duur aan kapot. Niet doen dus.onzin.. je apparaat gaat er niet stuk aan.. waarom zou het.. Het cupje is exact hetzelfde alleen zit er geen folie als afdekding maar een plasticje.. formaat etc.. is precies hetzelffde.
smelten kan bijna niet.. ik gebruik ze nu al een jaar en ik heb nog nooit een gesmolten cupje gehad.. De smaak van de nespresso cups is beter..
quote:ladytruckster schreef op 24 januari 2012 @ 20:00:

@Sassafras,ik heb hem niet gekocht,maar gekregen.

@luni, nee,ik kan hem niet op mijn werk laten bezorgen,ben nl vrachtwagenchauffeur.

Thanx all voor de uitleg,toch maar naar de Bijenkorf zaterdag dan.

Is er geen recptioniste bij jullie die het aan wil/ kan nemen?

Bij mij op mn werk gebeurt dat heel vaak...ik neem ook aan voor andere bedrijven, lijk wel een dhl servicepunt af en toe

De grotere filialen zijn veelal ook na zessen open..
*proest*

Ik dacht dat dit topic over vrouwen met een D- of een E-cup ging.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het voordeel van de DE cups is dat ze, omdat bij een supermarkt te koop zijn, ook af en toe in de aanbieding zijn. Bij de introductie van die dingen bij de Super de Boer in december waren ze bijvoorbeeld 2 voor de prijs van 1. Dan zijn ze ineens wel een heel stuk voordeliger dan Nespresso zelf.

De smaak is echter beduidend minder. Ik vind ze handig voor de momenten dat het me of net wat minder gaat om de kwaliteit van de koffie ('s ochtends gewoon koffie nodig, en ik drink altijd capuccino) of voor koffie met likeur en slagroom.
dank je Evyblissy, ik ook. Ben blij niet de enige te zijn met een moe brein.
Gewoon één keer in de zoveel tijd een shitload cupjes bestellen. Doe ik ook. Ik heb nog een stuk of 100 cupjes boven liggen geloof ik.

Ik ga het niet proberen, om eerder genoemde redenen. En Nespresso is het lekkerst dus.
668, the neighbour of the Beast
quote:EvyBlissy schreef op 24 januari 2012 @ 20:09:

*proest*

Ik dacht dat dit topic over vrouwen met een D- of een E-cup ging.

Ik ben toch zoooo blij dat ik de enige niet ben!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven