D.E cups in nespresso apparaat?
dinsdag 24 januari 2012 om 19:25
Ik ben sinds gister in het bezit van een nespresso apparaat van Krups.
Nu vind ik nogal een gedoe met die nespresso cups bestellen( heb bijv geen creditcard, ben nooit thuis en geen goed contact met buren bij bezorgen) en om nou op mijn vrije zaterdag uren in de rij te gaan staan bij de Bijenkorf vind ik ook geen optie.
Nu zag ik bij die reclame van Douwe Egberts,dat die cups in elke nespresso machine passen?
Want die kan je bij de supermarkt gewoon kopen,wat dus ideaal zou zijn?
Hier op het forum kom ik alleen tegen dat er een patent in januari af liep van Nespresso.
Kan iemand mij op weg helpen?
Nu vind ik nogal een gedoe met die nespresso cups bestellen( heb bijv geen creditcard, ben nooit thuis en geen goed contact met buren bij bezorgen) en om nou op mijn vrije zaterdag uren in de rij te gaan staan bij de Bijenkorf vind ik ook geen optie.
Nu zag ik bij die reclame van Douwe Egberts,dat die cups in elke nespresso machine passen?
Want die kan je bij de supermarkt gewoon kopen,wat dus ideaal zou zijn?
Hier op het forum kom ik alleen tegen dat er een patent in januari af liep van Nespresso.
Kan iemand mij op weg helpen?
dinsdag 24 januari 2012 om 19:32
Ze passen wel, alleen gaat ons apparaat er raar van doen. Weet niet wat het is, maar hij gaat soort van haperen met het water erdoor persen. Wij gebruiken ze niet meer, het verschil in prijs is toch maar paar cent per cupje. Maar je kan het proberen, misschien dat jouw apparaat er geen problemen mee heeft!
Je hoeft trouwens geen creditcard te hebben om ze online te bestellen, kan ook gewoon ouderwets met factuur betalen vanaf 20 dozen is het trouwens gratis bezorgen. Maarja, dan heb je wel buren nodig die het aan willen nemen als jij niet thuis bent..
Je hoeft trouwens geen creditcard te hebben om ze online te bestellen, kan ook gewoon ouderwets met factuur betalen vanaf 20 dozen is het trouwens gratis bezorgen. Maarja, dan heb je wel buren nodig die het aan willen nemen als jij niet thuis bent..
dinsdag 24 januari 2012 om 19:36
dinsdag 24 januari 2012 om 19:43
dinsdag 24 januari 2012 om 19:48
ik vind ze veel minder lekker. Ze hebben minder smaak... En mijn koffieapparaat maakt dan van die enge geluiden, dus bij mij komen ze er niet meer in! Kweet niet wat ik zou moeten doen zonder mijn Nespresso apparaat
Zo lang is de rij bij een Bijenkorf toch niet? Anders koop je er meer in een keer?
En kan je niet een andere afhaal lokatie selecteren? Of bij een vriendin laten bezorgen of iemand die wel thuis is en die je vertrouwd? Als je ze gratis laat leveren dan bestel je dus minstens 20 dozen, daar ben je toch wel een tijdje zoet mee
?
Of anders samen met iemand bestellen?
ik laat mijn ouders altijd voor mij bestellen, ofnouja als zij bestellen dan bestellen ze gelijk een aantal doosjes voor mij. Meestal tussen de 5 en 10 (tijdens tentamenperiode altijd meer )
Zo lang is de rij bij een Bijenkorf toch niet? Anders koop je er meer in een keer?
En kan je niet een andere afhaal lokatie selecteren? Of bij een vriendin laten bezorgen of iemand die wel thuis is en die je vertrouwd? Als je ze gratis laat leveren dan bestel je dus minstens 20 dozen, daar ben je toch wel een tijdje zoet mee
Of anders samen met iemand bestellen?
ik laat mijn ouders altijd voor mij bestellen, ofnouja als zij bestellen dan bestellen ze gelijk een aantal doosjes voor mij. Meestal tussen de 5 en 10 (tijdens tentamenperiode altijd meer )
dinsdag 24 januari 2012 om 20:02
ja.. ik gebruik die van de DE.. L 'or.. Smaken op zich goed maar ik vind de Nespresso lekkerder.. Prijstechnisch ontlopen ze elkaar niet veel. Ik betaal bij de Jumbo voor 10 stuks 2,99 en bij nespresso 3,40 dacht ik voor 10.
Ik heb een nespresse apparaat overigens en dat gaat prima in het ding.. Geeft geen storingen etc. En de koffie is , zoals gezegd, prima..
Ik heb een nespresse apparaat overigens en dat gaat prima in het ding.. Geeft geen storingen etc. En de koffie is , zoals gezegd, prima..
dinsdag 24 januari 2012 om 20:03
quote:Blackdress schreef op 24 januari 2012 @ 19:55:
Het scheelt niet veel in prijs, de smaak is een stuk minder en je apparaat gaat er op den duur aan kapot. Niet doen dus.onzin.. je apparaat gaat er niet stuk aan.. waarom zou het.. Het cupje is exact hetzelfde alleen zit er geen folie als afdekding maar een plasticje.. formaat etc.. is precies hetzelffde.
Het scheelt niet veel in prijs, de smaak is een stuk minder en je apparaat gaat er op den duur aan kapot. Niet doen dus.onzin.. je apparaat gaat er niet stuk aan.. waarom zou het.. Het cupje is exact hetzelfde alleen zit er geen folie als afdekding maar een plasticje.. formaat etc.. is precies hetzelffde.
dinsdag 24 januari 2012 om 20:08
quote:ladytruckster schreef op 24 januari 2012 @ 20:00:
@Sassafras,ik heb hem niet gekocht,maar gekregen.
@luni, nee,ik kan hem niet op mijn werk laten bezorgen,ben nl vrachtwagenchauffeur.
Thanx all voor de uitleg,toch maar naar de Bijenkorf zaterdag dan.
Is er geen recptioniste bij jullie die het aan wil/ kan nemen?
Bij mij op mn werk gebeurt dat heel vaak...ik neem ook aan voor andere bedrijven, lijk wel een dhl servicepunt af en toe
De grotere filialen zijn veelal ook na zessen open..
@Sassafras,ik heb hem niet gekocht,maar gekregen.
@luni, nee,ik kan hem niet op mijn werk laten bezorgen,ben nl vrachtwagenchauffeur.
Thanx all voor de uitleg,toch maar naar de Bijenkorf zaterdag dan.
Is er geen recptioniste bij jullie die het aan wil/ kan nemen?
Bij mij op mn werk gebeurt dat heel vaak...ik neem ook aan voor andere bedrijven, lijk wel een dhl servicepunt af en toe
De grotere filialen zijn veelal ook na zessen open..
dinsdag 24 januari 2012 om 20:13
Het voordeel van de DE cups is dat ze, omdat bij een supermarkt te koop zijn, ook af en toe in de aanbieding zijn. Bij de introductie van die dingen bij de Super de Boer in december waren ze bijvoorbeeld 2 voor de prijs van 1. Dan zijn ze ineens wel een heel stuk voordeliger dan Nespresso zelf.
De smaak is echter beduidend minder. Ik vind ze handig voor de momenten dat het me of net wat minder gaat om de kwaliteit van de koffie ('s ochtends gewoon koffie nodig, en ik drink altijd capuccino) of voor koffie met likeur en slagroom.
De smaak is echter beduidend minder. Ik vind ze handig voor de momenten dat het me of net wat minder gaat om de kwaliteit van de koffie ('s ochtends gewoon koffie nodig, en ik drink altijd capuccino) of voor koffie met likeur en slagroom.
dinsdag 24 januari 2012 om 20:15