reisgenoot gezocht

17-01-2012 10:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

Eind januari begin februari kan je voor 400 euro naar Hurghda vliegen (Egypte) hotel met logies en ontbijt.

Ik heb enorme behoefte om een weekje zon te hebben, maar niemand kan mee ivm werk, te kort dag, geld bla bla bla. Ik wil heel graag, maar niet alleen.

Wie heeft er ook zin om een weekje lekker boekjes te lezen, te zonnen, kameel rijden en weet ik veel wat jedaar allemaal kan doen?

Ik hoop zo dat er iemand mee wil!

Groetjes!
Als je ergens anders naar toe was gegaan, was ik misschien wel meegegaan. Ik ga niet naar landen waar vrouwen onderdrukt worden.
Je weet dat je dan in het allerlelijkste deel van Egypte zit dat er maar is?

Hoe plempen we het hier zo vol mogelijk met betonnen lelijke gebouwen zodat we er maximaal veel toeristen in kwijt kunnen? Weinig authentieks meer te bekennen.

Ben er doorheen gereden, wat was ik blij toen ik er weer uit was! Ook wel eens iemand gesproken die alleen daar was geweest. Die vond Egypte maar lelijk. Nee als je Hurghada niet uit komt dan is het logisch dat je dat denkt, maar wel erg jammer!

Als dat je allemaal niet interesseert en je wilt gewoon zon, tja, ga ervoor. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
quote:pyridine schreef op 17 januari 2012 @ 11:43:

Je weet dat je dan in het allerlelijkste deel van Egypte zit dat er maar is?

Hoe plempen we het hier zo vol mogelijk met betonnen lelijke gebouwen zodat we er maximaal veel toeristen in kwijt kunnen? Weinig authentieks meer te bekennen.

Ben er doorheen gereden, wat was ik blij toen ik er weer uit was! Ook wel eens iemand gesproken die alleen daar was geweest. Die vond Egypte maar lelijk. Nee als je Hurghada niet uit komt dan is het logisch dat je dat denkt, maar wel erg jammer!

Als dat je allemaal niet interesseert en je wilt gewoon zon, tja, ga ervoor. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Niet alle mensen hebben altijd behoefte aan een 'authentieke' vakantie... Ik bedoel ik kan even veel genieten van een weekje vol cultuur in Rome als dat ik geniet van lekker all inclusief aan de Spaanse kust of in Egypte. Dan hoef ik het resort niet te verlaten en dan pendel ik heerlijk tussen mijn kamer, het zwembad, mijn bedje op het strand, en het buffet :P!

Maar OT: ik heb jammer genoeg college, al had een weekje vakantie mij veel goed gedaan haha! veel plezier!
Daarom zei ik ook 'Als dat je allemaal niet interesseert en je wilt gewoon zon, tja, ga ervoor.'
ik wil inderdaad gewoon een weekje zon en op een kameel zitten ofzo.

Het is daar nu erg goedkoop. Maar ik krijg niemand mee!

Wie o wie wil er mee??
Hoi,

Sterker nog voor dat bedrag kan je bijna 8 dagen All-inn krijgen, als je tenminste met twee personen gaat. Ik zit zelf te denken om van 11 of 12 februari te gaan, meer schuiven kan ik helaas niet.

Ik heb naar oude berichten gekeken van je (soms met rode oortjes) en maak daaruit op dat je een jaar of 26 moet zijn.

Ik ben inmiddels 50 (kan het zelf haast niet geloven), daarom heb ik wel zitten te twijfelen of ik uberhaupt zou reageren, maar twijfel ook of ik wel alleen wil. Ik zelf vind natuurlijk dat ik nog een vlotte dame ben maar ben zeker ook geen 26 meer. Ook ik wil gewoon een beetje zonnen, boekje lezen, lekker eten en misschien nog een leuke excursie doen.

Tja wat nog verder te vertellen. Ik woon en werk in Amsterdam, geen relatie, erg direct en soms een beetje sarcastisch, groot dierenliefhebster.

Ik hoor het wel.

Groeten,

Cora.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven